3 dagen later:
POV LOIS:
koen, matthy en milo zijn miloos huis aan het leeg halen en zijn spullen naar ons nieuwe huis aan het brengen en ik ben nu onderweg naar raouls huis waar rob al is. hij is slaapt al 2dagen bij raoul omdat er al nieuwe bewoners in zijn oude huis wonen.
als ik aankom bel ik aan bij raoul. zijn vriendin lieke doet open. "LIEKIEEE hoe ist ermee?!" vraag ik enthousiast. " gaat goed en met jou lieverd" vraagt ze lief terug. " met mij gaat het perfect" " weet je het zeker? ik hoorde dat je diabetes hebt gekregen... gaat alles goed daarmee" vraagt ze bezorgd. ik word er echt gek van. ik snap dat ze het vragen omdat je bezorgd zijn en omdat het me beste vriendin is maar ik ben bang dat ze anders naar me gaat kijken. " oh uhm ja gaat gewoon goed met die shit no worries" probeer ik lief terug te zeggen. " EN ER BLOEIT IETS TUSSEN JOU EN MATT HE? IK ZAG HET WEL IN DIE NIEUWE VIDEO VAN KOEN. HIJ WILDE JE SCHAT NOEMEN" schreeuwt ze uit van enthousiastme. " shhhttt niet zo hard" zeg ik snel. we lopen samen de woonkamer binnen. lieke blijft hier wel nog wonen dus in hun huis staan nog wel meubels. ik zie raoul en robbie samen fifa spelen. de vorige keer hadden ze mij geprankt door te bluethooten met de tv en een filmpje van mij aan te zetten van toen ik dronken op de tafel aan het dansen was. dus ik ga hem terug pakken met precies hetzelfde alleen dan met de wel bekendenden 'JO MENSEN' meme. ik zoek de meme op en blueooth met het tv. de tv word zwart en wanneer rob naar de tv loopt om te kijken wat er aan de hand is zet ik de meme aan. " JOO MENSEN" komt vanaf het tv. lieke achter mij gaat stuk van het lachen. rob schrok zo erg dat hij naar achter viel. " TYFUS LOIS MAN HOERENWIJFIEE" schreeuwt rob naar mij. " KARMA IS EEN BITCH KABOUTER" zeg ik terug terwijl ik buikpijn heb vaan het lachen. raoul moet er gelukkig ook om lachen. " liek zweer me dat je die bluetooth van het tv weg haalt" zegt hij lachend. " HAHAH nee sowieso niet" zegt ze lachend. ondertussen is rob opgestaan en rent hij achter mij aan. ik ren weg maar hij is sneller geworden. hij grijpt me bij me heupen en gooit me op de bank. " wie noemde je nou kabouter kut" zegt hij lachend.
POV RAOUL:
lois en rob zijn al een tijdje aan het kloten. ik voel ik in me broekzak trillen en ik zie dat matthy mij belt. ik neem op.
telefoon gesprek:
raoul: hey matt wat is er ( je hoort lois op de achtergrond schreeuwen)
matthy: de bedden zijn vandaag al aangekomen dus we kunnen vanavond al hier slapen!!!
lois op de achtergrond: ROB ZET ME NEER VOOR DAT IK JE LUL AFSNIJ EN HEM IK JE EIGEN ANUS STOP
rob op de achtergrond: je hoeft hem niet af te snijden hij is lang genoeg
lois op de achtergrond: voor jou lengte is 2cm pik al lang dus hou je bek en zet me op de grond
rob op de achtergrond: maak me stil dan he
lois stopt een ui in robbie's mond.
raoul: LOIS DIE UI MOEST IK GEBRUIKEN VOOR HET KOKEN VANAVOND
lois op de achtergrond: ik bestel wel pizza ofzo
matthy: jezus wat kinderachtig die kleuters
raoul: jaa for real dus als je cool bent haal je je wifey en die gestoorde kabouter hier op dan kunnen liek en ik ff rustig eten
matthy: stuur ze maar naar hier. lois heeft mijn auto dus ze kan zelf hier heen komen rijden met rob
raoul: isgoed. LOIS EN ROB JULLIE MOETEN NAAR JULLIE NIEUWE HUIS EN MIJ EN LIEKE MET RUST LATEN DOEG
lois op de achtergrond: OKE SHUTGUN BIJRIJDERSSTOEL
rob op de achtergrond: NEEEEEE
matthy: LOIS JIJ GAAT RIJDEN WANT ROB RIJD ALS EEN MONGOOL EN DAN KOMT MIJN MOOIE ZWARTE POLO NIET HEEL AAN BIJ PAPA MATTHY
lois op de achtergrond: HAHAAH JE HOORT HET MONGOOL. JIJ KAN NIET RIJDEN LALALALALA
rob op de achtergrond: IK KAN GEWOON GOED RIJDEN DUS HOU JE BEK
lois op de achtergrond: miscchien beter als jij je bek houd want tie stinkt naar ui
matthy gaat stuk door de telefoon heen.
lois op de achtergrond: WE ZIJN ER BIJNA MATT
matthy: oke doe voorzichtig
lois: doe ik hou van je
matthy : ik ook van jou
koen: en ik dan
lois: jij bent lelijk
matthy gaat weer stuk
rob vanaf de gang : SCHIET OP LOIS IK HEB HONGER EN DAN KUNNEN WE PIZZA BESTELLEN
raoul: lois ik stuur zo tikkie voor die ui
lois: hij ligt in de wasbak alleen rob heeft hem wel gepijpt
raoul: GATVER oke matt ze komen eraan doeg
matthy: AHAHAHAHAH isgoed tot zo
hangt op.
POV LOIS:
rob en ik lopen richting de voor deur die al op een keer staat. "KOEN IK WEET DAT JE GAAT PROBEREN TE LATEN SCHRIKKEN" schreeuw ik naar binnen en het duurt niet lang voordat hij me achter de deur vandaan komt en me probeert te laten schrikken. " ik schrok niet bleh bleh" plaag ik hem. " HOEREN MAN" zegt hij balend. ik kijk hem aan en ik gelijk dat hij al een drankje teveel op heeft. " ik ga niet weer bij je staan als je zo een klein barftje gaat leggen in de wc" zeg ik plagerig. " MATTT HELP LOIS ZIT IN HAAR PEST BUI" schreeuwt hij naar boven. " MATT HELP KOEN ZIT IN ZE DRONKEN BUI" schreeuw ik ook naar boven terwijl ik niet eens weet of hij echt boven is. ik hoor voetstappen aankomen vanuit de woonkamer. " JONGENS DOE NIET ZO KINDERACHTIG EN GA DRINKEN" schreeuwt matthy dronken terug terwijl hij nu 1 meter naast ons staat. " klinkt goed" zegt rob terwijl hij naar de woonkamer loopt. ik loop snel achter hem aan en koen en matthy lopen weer achter mij aan. wanneer we in de woonkamer zijn zie ik milo helemaal lam op de bank zitten. " JEZUS JULLIE ZIJN GEK" zegt robbie. " nee robbie de maatschapij dat ben jij" zeg ik zelfverzekerd. " dat heeft hier niks mee te maken" zegt hij lachend. " maar lo kan je ff een biertje uit die doos halen" vraagt koen terwijl hij naar de doos op de tafel wijst. wie doet er nou weer beer in een doos maar het is echt een actie voor hun dus ik kan het me wel voorstellen. ik loop naar de doos en maak hem open. " AINAAA IK BEN GEICED HOERENN MAN" zeg ik sarcastishe terwijl ik de dop van de fles af haal. " maar matt hoezo vraag je haar vanavond niet en neuk je haar kapot?" vraagt milo oppeens aan matthy. " w-wat" vraag ik terwijl er tranen in mijn ogen groeien. " MILO BEN JE KANKER DOM GEWORDEN DAT MOCHT JE NIET ZEGGEN WAAR LOIS BIJ WAS" schreeuwt koen naar milo. " KOEN IK BEN KANKER LAM IK WEET NIET WAT IK ALLEMAAL ZEG" schreeuwt hij terug. " m-matthy wat gebeurd hier" vraag ik geschrokken/verdrietig aan matthy. " DIE KANKER MILO MOEST ZIJN BEK NIET OPENTREKKEN WANT NU WEET JE DAT IK JE WIL VRAGEN OF JE MIJN VRIENDIN WIL ZIJN EN DAT WE VANAVOND WEER KUNNEN NEUKEN NET ALS GISTER" schreeuwt uit. rob gaat helemaal stuk in de keuken. " matt je bent dronken dus ik doe gewoon of ik niks heb gehoort en dan doe ik morgen helemaal verbaasd alsof ik het nog niet heb gehoort oke?" vraag ik dood normaal. " oke isgoed wil je ff opschieten" vraagt hij. " waarmee" "met lam worden dan kunnen we ff wat vrienden uitnodigen voor een housewarming" zegt hij. ik lach en ga der maar gewoon mee akoord.
JANNIE JIJ GORE SLET IK WEET DAT JE LEEST NAAR DIT VERAAL!!! EN OVER 2HOOFDSTUKKEN KOMEN ER WEER BEHOORLIJK VEEL SMUT AAN. DUS VINGERS UIT DE BROEKJES HE!! MAAR IK VIND HET LEUK ALS HET LAMMETJE LAM IS DAS LEUK OM TE SCHRIJVEN. KLIK MAAR FF OP HET STERRETJE WANT ALS JE DAT NIET DOET POEPT ER MORGEN EEN DUIF IN JE MOND! doeg kusjes mijxxx
JE LEEST
love or hate? 14+ ( SMUT)
Teen Fictiondit is een verhaal met HEEL veel smut. dus als je onder de 14 bent tyf op! er kan met ziektes gescholden worden. dus vieze sletjes zijn jullie er klaar voor? OPEN DIT BOEK NOUUUUUU!!!!!