POV LOIS:
het is ondertussen al 14:00 en koen, matthy en ik gaan zo naar het tikkibad voor een verstoppertje video voor matt zijn kanaal. we hebben net ook gevraagt of de andere boys ook komen. en iedereen komt behalven raoul. " raoul heeft het vast te druk met douche" grap ik tegen de koen en matthy. " of hij lekker aan het geilen met liek" zegt koen. ik geef hem een stomp. "au" zegt hij als een klein kind. "lois en koen gaan jullie mee met papa matthyas het lam?" zegt matthy die al bij de deur stond. " papa kan je lois tillen?" grap ik. " oke " zegt hij en hij loopt naar me toe. ik probeer weg te rennen maar het is te laat, hij heeft me te pakken en tilt mij over zijn schouder naar de auto. " jezus lois jij weegt echt niks" zegt hij bezorgd. ik schrok een beetje van die opmerking omdat ik een eetstornis heb. alleen weet koen dat alleen. " mmm ga je nou uitsloven voor een meisje" grap ik om te proberen naar een ander onderwerp te gaan. " nee ff sirieus lois je weegt echt niks, zonder grappen" zegt hij sirieus. ik geef een trap tegen de bijrijders stoel waar koen zit als hint dat hij mij moet helpen. "MATT GA JE NOG INSTAPPEN OF HOE ZIT HET" schreeuwt hij naar achter. pweeefff dat ging net goed. zeg ik in me hoofd. matthy loopt om de auto heen en stapt in. we hebben afgesprokken met de rest bij het tikkibad zelf dus dat is ongeveer 45minuten rijden. dus ik ga ff tukkie doen. en na 5 minuten zit ik alweer helemaal in dromenland.
POV MATTHY:
we zitten nu een kwartier in de auto en ik zie dat lois achterin al in slaap is gevallen. wat ik snap want zei heeft gister en vandaag de heletijd voor koen en mij gezorgd. koen zit naast mij met zijn airpods in. ik geef hem een tik op zijn schouders en gebaar hem dat hij ff zijn oortje uit moet doen. hi begrijpt het meteen en doet zijn oortje uit " wat is er matt" vraagt hij meteen. " ik maak me een beetje zorgen om lois, ze weegt echt niks" zegt ik bezorgd. " sorry maatje maar ik weet niet of ik dat mag zeggen eigenlijk" zegt hij nu ook bezorgd. " dus er is wel echt iets?" zeg ik bezorgd. "mhm" zegt hij vaag. ik zie achter ik zie in de achteruitkijkspiegel dat lois een beetje wakker word. ik kijk haar een beetje bezorgd aan in door de achteruitkijkspiegel. ze ziet oppeens hoe ik naar haar kijk " wat is er matt?" zegt ze oppeens. ik zie koen die naast me een blik geeft waar ik uit haal dat ik het niet mag vragen. " oh niks hoor" zeg ik snel. " okee isgoed, zijn we er al bijna?" zegt ze vrolijk. "ja nog tien minuten" zeg ik vrolijk terug. oppeens gaat mijn telefoon af en ik zie dat robbie belt. " lois kan jij ff opnemen" vraag ik terwijl ik mijn telefoon naar de achterbank hou. " hey smurf alles goed?" hoor ik al snel.
het telefoon gesprek;
lois: hey smurf alles goed
robbie: ja prima met jou
lois: jaa gaat prima, wat is er?
robbie: wij zijn er al, dus eigenlijk de vraag of julie er ook al bijna zijn?
lois: Matt hoelang nog vraagt robbie
matthy: 7 minuten
lois: je hoort het kleine
robbie : aaahh topp! en ik ben niet veel kleiner dan jou!
lois: ik ben 1.79cm
robbie: dat is maar 3 cm groter
lois: maar wel kleiner
robbie: BLAH BLAH BLAH
koen: jongens jullie lijken net 3!
matthy : past wel bij jullie lengte
Lois/robbie: HOU JE BEK JULLIE
koen: eerlijk jullie passen echt bij elkaar
lois: KOEN BEN JE GEK IK VAL NIET OP BRABANDERS MET BRUIN HAAR!
robbie: au
koen: waar wel op dan?
lois: blond haar, blauwe ogen, zorgzaam, grappig, en niet romantishe
robbie: das wel specifiek
milo: ROBBIE KOM WE KUNEN GAAN ( op de achtergrond)
robbie : oh boys ik moet gaan!
lois: ik ben een meisje!
robbie : bij ons ben je een jongen
lois: DOEI ROBBIE *hangt op*
-----------------------------------------------------------
POV MATTHY:
" nou wat hebben jullie lopen zeiken zeg" zeg ik lachend. " ahahaha " lacht lois. "we zijn errrr!" roep ik. "YAYYYY" schreeuwt lois terug. " jezus opzich hoef ik geen oorbeschadiging door twee mongolen" lacht koen.
POV KOEN:
we zijn binnen bij het zwembad en we springen allemaal tegelijk het water in. er zijn ook nog een paar mensen maar die gaan zo weg zeidende medewerkers. het valt me nu ook op dat matthy wel gelijk heeft, ik zie nu ook dat lois veel dunner is geworden. " hey josties we zijn hier weer met de gang plus lois" zegt matthy tegen de camera. " kom met ze alle van de kant springen!" schreeuwt milo. lois komt in het camera beeld en zegt snel daarna "natuurlijk wel in het water anders zou het wel een beetje emo zijn" robbie ligt in een deuk waardoor ik mooi de mogelijkheid zie om hem in het water te duwen. en het lukt hem op mij mee tetrekken. "KANKER"schreeuwt hij als hij boven water komt. en ik zie lois alweer in het beeld van de camera komen. " MENSEN HIJ ZEI GRIEP NOTHING OTHERS" zegt ze tegen de camera. ik vindt dat zei de video echt compleet maakt met haar opmerkingen.
POV LOIS:
we zijn alweer een tijdje bezig met verstoppertje in teams. de teams zijn :
koen en matthy
robbie en ik
en milo gaat zoeken zodat die niet weer hoeft te verliezen.
"ROBBIE SCHIET OP! KOM BIJ DE BANDEN" schreeuw ik extra hard zodat milo het hoort. "domme kut nu hoort milo het" zegt hij nep boos. " dat is juist de bedoeling sukkel" zeg ik lachend. "waar gaan we dan?" vraagt robbie. "KOM MIDDEN IN DIE TRECHTER ZITTEN DAN KUNNEN WE ER ALTIJD NOG UIT GLIJDEN ALS HIJ KOMT" zeg ik enthousiast. "ziek goed idee" zegt hij terwijl hij de copro aanzet. " jongens en meisjes lois heeft weer een ziek goed idee om in de trechter te zitten" zegt hij blij tegen de camera. " shiet op anders is hij klaar" zeg ik terwijl ik de trap op ren.
we zitten ondertussen alweer een tijdje in de trechter. "jongens nu komen er mooie shots van lois in haar bikini voor de vieuws" zegt hij iets te vrolijk. ik begin te lachen en ik ga poseren voor de camera. " zozo nu is het wel weer genoeg voordat matt geil word als hij dit gaat editten" lacht hij. ik pak de camera en richt het op mijn gezicht. matt als je dit ziet 'we love you'" zeg ik. "NOT" zegt robbie er gelijk achteraan. "HAHHAHA, jawel hoor mattje patatjee" zeg ik in de camera en doe hem weg.
POV MILO:
ik ben al 55 minuten aan het zoeken en ik heb niemand gevonden. ik ben wel al 1000000 keer bijna op me bek gegaan maar dat is het dan ook. na een tijdje veder zoeken hoor ik de wekker gaan *piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep* " TYFUS IK KRIJG DEZE KUT WEKKER NIET UIT" *piep piep piep piep piep* "JEZUS KUT WEKKER" en ik gooi de eierwekker in het water. ik had een eierwekker omdat ik met mijn telefoonmoest filmen omdat ik me copro waas vergeten opteladen. "MILO WAT DOE JE NOU" hoor ik achter me en ik zie dat het koen is die achter me aan het filmen was. " TIS GEWOON EEN KUT WEKKER" zeg ik half lachend. ondertussen komen lois en robbie ook aanlopen. " gast dan ben je zoeker zodat je niet gaat verliezen en dan vind tie ons niet, sukkel" zegt ze lachend. de rest lacht en ik maak een sad shot in de camera. we sluiten de video af en willen even een patatje halen bij het resturant.
EWA SLETJES VAN ME:) DITHOOFDSTUK HEEFT GWN ! WOORDEN 1332!! IK WEET NIET WAT IK HIER MOET SCHRIJVEN DUS IK SCHRIJF NIKS MEER DOEI XXX MIJ
JE LEEST
love or hate? 14+ ( SMUT)
Teen Fictiondit is een verhaal met HEEL veel smut. dus als je onder de 14 bent tyf op! er kan met ziektes gescholden worden. dus vieze sletjes zijn jullie er klaar voor? OPEN DIT BOEK NOUUUUUU!!!!!