⛓️IV⛓️

152 10 1
                                    

  Eren tuvalette ki bütün çocukları öldüresiye dövmüştü, çok rahatlamıştım eğer Eren gelmeseydi neler olacağını düşünmek bile istemiyordum.

Sonra Eren yanıma gelip:

-Armin iyi misin, sana bir şey oldu mu, üzgünüm yanında olup seni koruyamadım sana bir şey olmadı de lütfen?!!

Konuşmak istiyordum ama konuşamıyordum, ağızımı bile açamıyordum, ve gözlerim kararmaya başladı çok hissizleşmiştim ve gözlerim karanlığa mahkum oldu.

Eren

-ARMİN İYİ MİSİN?!?!

Armin'in küçük ve sıska bedeni kollarımda hareketsiz halde yatıyordu, ne kadar korktuğunu anlayabiliyordum ve kendime çok kızıyordum onu koruyamadım, bunu bile başaramamıştım oysaki küçükken ona söz vermiştim "ne olursa olsun daima yanında olucağım ve seni koruyacağım" diye.

Müdürden zor da olsa izin almıştım ve armini bizim eve götürmüştüm benim yatağıma yatırıp onunla ilgilendim ve uyanmasını beklerken elini tutar bir pozisyonda uyuya kalmışım.

Armin

Uyandığımda elimi tutarken uyuyan bir Eren görmüştüm biraz utanmıştım ama nerde olduğumu bilmediğimi fark ettiğimde Eren uyanmıştı.

-oh uyandın mı Armin, kendini daha iyi hissediyor musun?

-evet...

-sevindim ozaman aç olmalısın sana yemek getireyim.

-peki.

Eren yemek getirdiğinde beraber yedik ve saat geç olmuştu Eren onda kalmamı istediği için reddettmedim.

Biraz film izledikten sonra geç olduğu için yatmaya karar verdik aslında Eren yerde ben onun yatağında yatacaktım ama rahatsız olur diye onun yatakta benim yerde yatmamı teklif ettim ama nasıl olduysa ikimizde onun yatağında beraber yattık.

Uyuyamam diye düşünüyordum ama o gece Erenin yanında çok güzel bir uyku uyudum.

𝘗𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘣𝘰𝘺//ereminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin