Derste dayanabileceğimi sanmıyordum fakat dersten geri kalırsam annemin çok kızacağını bildiğim için yalan söylemek zorundaydım.
Felix:"Dayanırım.."
Changbin:"Umarım.."
Hyunjin olayın tam olarak ne olduğunu anlamasada benim aç olduğumu biliyordu.
Hyunjin:"Dayanamaycaksan gel bir şeyler alalım yersin hocaya açıklarız hm?"
Felix:"Aslında...olur."
Changbin:"Yürü kantine o zaman."
Changbin Hyung,Hyunjin Hyung ve ben birlikte kantine gittik Changbin Hyung beni zorla sandalyeye otutturdu ve Hyunjin ile kantinden bir şeyler aldılar ellerinde ramen ve ice tea ile geldiler. Masaya ice tea ve rameni koydular ve kendileride köşeden bir sandalde cekip oturdular.
Ben ise elime çubukları alıp rameni didiklemeye başladım bugün hiç keyfimde değildim. Rameni didiklemeye baslamamla birlikte Changbinin kaşları çatıldı.
Felix:"Hyung neden öyle bakıyorsun beni döveceksin diye korkuyorum."
Chagbin:"Daha fazla şu rameni didiklemeye devam edip yemezsen döveceğim evet."
Hyunjin:"Felix ye hadi."
Felix:"Yiyorum tamam..."
Ramenden ağzıma aldım ve yemeye başladım yerken bir Hyunjin bir Changbine bakıyordum ama ben bu baski altında yemek yiyemem ki!
Felix:"Bakmayın öyle yiyemiyorum."
Hyunjin elimdeki çubuğu alıp bana ramenden yedirdi.
Hyunjin:"Ye şunu yoksa ben yedirmeye devam edicem."
Felix:"Öyle bakarsanız yiyemem ki."
Hyunjin Ramenden bana yedirmeye devam etti ve kantine Yeji girdi okulun popüler kızı. Gıcık bir kızdı. Hyunjin bana rameni yedirmeyi bırakmadı. Yeji yanımıza yaklaşıp hafif kahkaha attı.
Yeji:"Ne o Hyunjin, onuda benim gibi kullanıp köşeye bi yere mi atıcaksın hm?"
EVEETT DUNYANIN EN CRINGE FICI ILE KARSILASTINIZ OYLE CAN "sikintisindan" YAZDIM FICIN ADINI BILE SALLADIM AMK
SIZCE YEJI VE HYUNJIN ARASINDA NELER OLDUU?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Chick That Looks Like a Star/Hyunlix
FanfictionBaskıcı annesinin sözlerini dinlemekten başka şansı olmayan minik Lixie'nin iç dünyasından dış dünyaya atlamayı denerken arkadaş hayatına o gelmesiyle dünya ona aydınlanmıştı... note:angst değildir.