15

202 24 49
                                    

Yb yazmaya çok üşeniyorum
Ama sizin için değer💍( amk taste, red light ve silent cry dinliyodum yazarken. nasi gaza gelmisim)

 nasi gaza gelmisim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçük olan büyüğünün kollarında kendini güvende hissediyordu.
Hayatında ilk defa kendini bu kadar güvende hissediyor olabilirdi. Onun kolları onun yuvası gibiydi. Büyük olan kollarıyla küçük olanı korurcasına sarılıyordu. Seviyordu, her zerresine kadar seviyordu.
Siyah saçlı salona giren güneş ışıklarının etkisiyle gözlerini araladı. Yanında ona sokulmuş uyuyan minik civcivini gördü, saçlarını onu uyandırmayacak şekilde okşadı. Sarı saçlı olan minik mırıltılar çıkararak büyüğüne daha çok sarıldı.

Hyunjin, Felix'in alnına minik bir buse kondurdu, bununla birlikte kollarının arasında olan gözlerini kırpıştırdı.

"Günaydın..."

Yeni uyanmasıyla birlikte çıkan kalın ve boğuk sesi çok güzeldi.

"Günaydın."

"Bugün okul yok!"

Hyunjin Felix'in saçlarıyla oynamadan duramıyordu. İpek gibi olan, güzel kokan saçlarıyla oynamadan duramıyordu. Temas seven birisi değildi fakat Felix'e, sevdiği kişiye dokunmadan duramıyordu.

"Evet, yok."

"Hafta sonunu seninle geçirmek istiyorum ama babamın izin vereceğini pek sanmıyorum..."

"Hmm, izin almayı denesek? Baban belki bana izin verir."

"Bunu sonra konuşalım, ben açım!"

"Ah, pekii. Öyle olsun, ben bir şeyler hazırlayayım."

Hyunjin koltuktan kalkacakken Felix, Hyunjin'in koluna sarılır.

"Vazgeçtim, sana sarılsam olmaz mı?"

Hyunjin kıkırdadı.

"Ama böyle yaparsan aç kalırız."

"Doğru...O zaman sen kahvaltıyı hazırla."


Hyunjin koltuktan kalkar ve mutfağa yönelir.
Mutfakta kahvaltıyı hazırlamaya başlar.
Güzel bir omlet yapar ve tabaklara koyar. Portakal suyunuda bardaklara koyduktan sonra içeriye Felix'i çağırmaya gider.

"Lixie, hazırladım gel hadi. Ah, hadi ama yeniden mi uyudun?"

Hyunjin Felix'in yanına oturur.
Ellerini sarı, çiçek gibi kokan saçlarında gezdirir. Her tutamı yumuşacık olan saçları onu delirtecek kadar güzel kokuyordu. Yıllardır sevdiği çocukla sevgili olmak onun için o kadar güzel bir şeydi ki..

A Chick That Looks Like a Star/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin