YENI BÖLÜMLE GELDIM ZAAA INŞ FIC OKUNUR YADA OKUNMASIN YAR RAK GIBI FIC🗡😉
Hyunjin elindeki çubukları bırakıp omzumu pat patladı ve ayağa kalkıp Yejiye yaklaştı.
Hyunjin:"YEJİ GERÇEKTEN YETER TAMAM MI?! SEVMİYORUM SENİ GİT ALTINA GİRECEĞİN BAŞKA ERKEKLER BUL ANLADIN MI?! RAHAT BIRAK BENI ARTIK!"
Sonda Hyunjinin sesi fazla çıkmıştı ki yerimden zıpladım
Yeji duygusuz bir şekilde Hyunjine bakıp mal mal sırıtıyordu aralarında her ne olup bitmişse Hyunjin fazla sinirlenmiş olmalıydı ki birden bağırınca kendisi bile şaşırmıştı.Bir bana bir Yejiye bakıyordu. Yanımda Changbin anlamazcasina Yeji ve Hyunjini izliyordu birden ayağa kalktı şuan sadece ben oturuyordum kalksam utançtan geri yere yapışırdım zaten...Yejinin dedikleri beni kırmıştı...
Changbin:"Noluyor? Yeji ne saçmalıyorsun Hyunjin bunu yapacak birisi değil?Felix ile aralarinda bir şeyde yok siktir git şimdi."
Yeji göz devirip kantinden hızlı adımlarla çıktı.
Hyunjin kendini sandalyeye attı kafasını geriye yaslayıp gözlerini kapadı. Onu ilk defa bu kadar kızgın görüyordum...
Titrek sesimle Hyunjine seslendim.
Felix:"Hyunjin...İyi misin?"
Hyunjin cevap vermedi.
Changbin:"Hyunjin bro bi kalk noldu? "
Hyunjin gözleri kapalı cevap verdi.
Hyunjin:"Yok birşey boşverin sen Felixe yemeğini yedir zil çalarsa aç kalır."
Changbin:"Konuşucaz senle kaçışın yok."
Changbin bana ramenden yemem için uzattı.
Felix:"Ben...ben kendim yerim"
Changbin:"Aç ağzını çarparım bir tane bak."
Felix:"Bebek değilim ben."
Changbin:"Bizim bebeğimizsiin!"
Felix:"Ya of."
Rameni yedirmesi için ağzımı açtım ve yedim. Changbin bana zorla rameni yedirirken Hyunjin kafasını kaldırmış bizi izliyordu. Ramenim bittikten sonra içeceğimide içtim.
Hyunjin bizi gülümseyerek izlemeye devam etti. Yada...doğruyu söylemek gerekirse beni izliyordu.
Hyunjin:"Şaka maka cidden bebek gibisin..."
İçecek boğazımda kaldı öksürmeye basladim(şuan bunu ben yasiorm)
Changbin:"Noluyo lan Felix gebermeğ!"
Hyunjin:"Ya hemen ne utanıyorsun."
Hyunjin yanıma gelip sırtıma vurdu.
Felix:"Öhömbwgejw ya boğazımda kalıyordu."
Hyunjin:" Bu kadar utangaç olacağını ne bilim amk."
Felix:"Değilim ki...birden boğazımda kaldı."
Hyunjin:"Minik civciv."
Hyunjinin dediğiyle gözlerimi fal taşı gibi açmam bir oldu. Hyunjin arkadan sırtımı okşuyor ve gülüyordu.
Changbin:"Hoşt lan Felixime mi yürüyon sen. Felix naz yap azcik uke dediğin naz yapar."
Felix:"Şeyy, zil çalmak üzere gidelim mi?"
Hyunjin:"Pekii."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Chick That Looks Like a Star/Hyunlix
FanfictionBaskıcı annesinin sözlerini dinlemekten başka şansı olmayan minik Lixie'nin iç dünyasından dış dünyaya atlamayı denerken arkadaş hayatına o gelmesiyle dünya ona aydınlanmıştı... note:angst değildir.