Pisze coś na poważnie pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość, bo jestem początkujący.
Mój OC jest bratem Bajiego. Zawsze w jakimś ff Baji miał siostrę, więc dałem mu tym razem brata. Jest to jakby takie moje małe uniwersum, więc są wplecione inne wątki i zachowania innych postaci w danych, sytuacjach mogą być nie kanoniczne. Jedyne co zostało całkowicie zmienione to końcówka walki Toman vs Walhalla. Oczywiście nie zabraknie podróży w czasie naszego kanonicznego głównego bohatera Takemisia. (Kiedyś zamieszcze zdjęcie Kiyoty, jak zbiorę chęci do narysowania go 🫁😋)
Przedstawienie OC
Imię: Kiyota
Nazwisko: Baji
Wiek: 14 lat
Wzrost: 171cm
Waga: ok.50 kg
Data: 06.09.1901
Status: Członek oddziału 1 w Toman
Lubi: słuchać muzyki, spacery wieczorem, malować, morze, jeziora itp, słoneczniki, ptaki.
Nie lubi: ludzi wywyższających się, głośnych ludzi, kabanosów, trochę kotów, kłócić się ze swoim bratem.Charakter: Kiyota z zewnątrz wygląda na twardego i bez emocjonalnego. Przeważnie nie okazuje emocji, nawet gdy sytuacja wymyka się spod kontroli. Jednak tak naprawdę w środku jest bardzo empatyczny i wiecznie walczy z własnymi emocjami i natłokiem własnych myśli. Jest też troskliwy, ale kiedy trzeba potrafi komuś ostro wjebać.
CZYTASZ
//My little sunflower// TOKYO REVENGERS X M!OC
Action⚠postacie z Tokyo Revengers nie należą do mnie tylko do Kena Wakui'ego. Mój jest tylko OC⚠