♡ four ~

57 8 2
                                    

Changbin încă înseamnă prea mult pentru el , dar încă incerca sa nege .
Neaga ca să poată trai fericit in continuare cu Felix , chiar dacă fără Changbin se simte de parcă ar fi singur pe lume .
Statea pe balcon , neputând sa doarmă. Se uita în jur fiind o noapte singuratica , era destul de frig , dar lui nu-i pasă, nici măcar ca va veni Felix și îl va intreba de ce plânge , el voia doar sa stea și sa se gândească la sentimentele lui .
Nu mai simtea nicio furie pentru cel mare , era doar dezamăgit și trist ca la pierdut.
Îl voia langa el , voia să ii spună ca totul va fi bine și ca nu o va mai face din nou, dar stia ca asta nu se va întâmpla.
Nimic nu va mai fi la fel , chiar dacă Changbin se va întoarce, chiar dacă îl va ierta nimic nu va mai fi la fel ca înainte.
Ei doi nu vor mai fi la fel , totul ar fi ca aceasta noapte , va fi o linste îngrozitoare, dar cumva prefera aceasta liniște decat sa se simta îngrozitor in fiecare zi .
Îi pare rău și îl vrea înapoi, dar el ar vrea să se întoarcă în trecut , sa fie cu Changbin cel din trecut .
Sa-l aiba alături in fiecare zi , sa se iubească asa cum o făceau odată. Sa fie mereu împreună fără sa-si aducă aminte ca la inselat sau tristețea pe care a simțit-o după ce la pierdut și când își aducea aminte ca ia făcut.
Nu își mai înțelegea sentimentele îl ura , dar îl iubea in acelasi timp .
Îi parea rău pentru Felix și pentru tristețea pe care o va simți acesta când va afla ca nu a încetat niciodata sa-l iubească.

● Seungmin Pov ♡

Îl iubesc și o voi face mereu , nu voi iubi niciodata pe nimeni asa cum îl iubesc pe el . S-a adeverit promisiunea pe care i-am făcut-o , de-al nu-l putea înlocui niciodată.
Îl vreau înapoi, dar încerc sa-mi ascult mintea nu inima . Întâlnirea cu el m-a dat peste cap , m-a făcut să regret toate deciziile în momentul în care i-am văzut privirea , felul în care arata , totul s-a schimbat . Și îmi pare rău pentru că eu am fost motivul distrugerii lui.
Felix a observat ca este ceva în neregulă cu mine pentru ca ma întreba încontinuu dacă sunt în regulă.
Ma așez in pat cu Felix lângă mine acesta ma ia in brate si incepe sa ma sarute pe gat. Vreau sa o fac cu el , vreau sa ma dăruiesc lui, dat nu pot .
Felul în care mă atinge îmi aduce aminte de Changbin , cum mă iubea și alinta .
Simt că îl înșel pe fostul meu cu iubitul meu , tare nu ?
Sg : - Felix oprește-te .
Lix: - De ce iubire ?
Sg : - Nu o pot face .
Lix : - Minnie a trecut un an .
Sg : - Stiu , dar nu sunt pregătit.
Lix : - Nu e ca si cum e prima oara .
Sg : - Felix , nu înțelegi.
Lix : - Nu Seungmin, nu înțeleg . De ce încă plangi după fotul tău care te-a inselat ?
Sg : - De unde știi~
Lix : - Crezi ca nu știu că seara te duci pe balcon și plangi , uitându-te la inel ? Cât de prost ma crezi ?
Sg : - Felix eu nu vreau sa te folosesc ca sa-l uit , eu doar~
Lix : - Nu vrei , dar asta faci . Te folosești de mine pentru a-l uita, insa nu reușești și îmi dai speranțe false.
Sg : - Lix incerca sa ma înțelegi, nu pot uita toate amintirile și sentimentele pe care le-am avut împreună cu el . Eu chiar nu-l pot uita , i-am promis .
Lix : - Nu , chiar nu te pot înțelege.
Sg : - Felix ...
Acesta pleacă spre baie eu rămânând în pat singur cu lacrimile curgandu-mi pe chip .
Iau o geaca și plec afara , nu stiu unde o sa ma duc ,dar vreau sa scap de toate gândurile.
Din obisnuinta ajung in parcul in care obișnuiam sa merg cu Changbin . De când ne-am despărțit nu l-am mai văzut, nu am vrut sa-l vad , dar atunci când l-am văzut toate momentele petrecute împreună mi s-au derulat exact ca un film extrem de frumos , dar scurt și cu un final dezamăgitor.
Ma așez pe o banca liniștea nopții începând să mă înconjoare, ajutandu-ma sa ma liniștesc, dar în același timp să plâng mult mai tare .
~
Sg : - Changbin , hai grăbește-te.
Cg : - Baby nu mai alerga , o sa cazi și o sa te lovești. .
Sg : - Nu voi face asta nu mai sunt un copil.
Dar după ce a spus asta se împiedică și aproape cade , dar Changbin îl prinde in ultimul moment.
Cg : - Ti-am spus, dacă nu eram eu, te loveai .
Sg : - De asta nu sunt îngrijorat pentru știu vei fi lângă mine mereu .
~
? : - Esti bine ?
Sg : - Poftim , da .... C~Changbin?
Cg : - Buna Minnie.
Sg : - Ce cauti aici ?
Cg : - Din cauza ta, mi-a fost dor de tine . Tu de ce ai venit aici?
Sg : - M-am certat cu Felix și din greșeală am venit aici.
Cg : - Felix . Felix .... aa , e acel bărbat cu care te întâlnești?
Sg : - Da , dar ce de vorbim de parcă suntem prieteni?
Cg : - Poate ti-ar prinde bine sa te descarci unei persoane pe care o cunoști.
Sg : - Tu nu intri în aceasta categorie , nu vreau să mă deschid tocmai ție.
Cg : - Inainte o făceai.
Sg : - Inainte sa ma înșeli.
Cg : - Imi pare rau .
Între noi se lasă o tensiune pe care as putea sa o tai cu cuțitul.
E lângă mine, sta chiar lângă mine după atâta timp , el e chiar aici. Am atâtea lucruri sa-i spun , cât de mult îl urăsc , dar îl și iubesc la fel de mult, cât mi-a lipsit .
Sg : - T~Te urăsc.
Cg : - Stiu-.. Baby nu plânge .
Sg : - Nu-mi spune asa .
Imi prinde fata și se uita în ochii mei , îmi șterge lacrimile și mă pupa pe frunte .
Cg : - Iubire vreau sa fi fericit chiar dacă nu cu mine , chiar dacă eu sufăr și nu mai dorm noaptea din cauza ca nu pot dormi fără tine . Vreau doar nu urăști, nu-ti innegri sufletul din cauza mea, trăiește-ti viata fericit .




------------
Scuzați greșelile gramaticale 🙏🏻🙏🏻
Love you 🐣❤️‍🔥💕
ꨄ︎ᐯOᒪᑕᗩᑎOꨄ︎

Ĭ̈ Ă̈m̆̈ Ĭ̈n̆̈ L̆̈ŏ̈v̆̈ĕ̈

I Want You Back //  vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum