~ De ce a trebuit să fac asta ? ~
~ Aveam lângă mine tot ce imi trebuie . ~
~ Am ajuns sa te pierd din cauza unei greșeli. ~
~ Te vreau înapoi, Seungmin , încă te iubesc și după atâta timp .~Seungmin a primit mesajul la ora 12 , nu putea spune ca ii este total indiferent el încă tine la blond și după atâta timp , dar a fost greșeală lui . El nu poate ierta infidelitate oricât l-a iubit nu a putut sa-l ierte .
A fost distrus după ce s-a despărțit de cel mare , dar a gasit alinare in bratele celui mai bun prieten Felix . El la ajutat sa treacă peste asta , a fost cu el când avea nevoie de cineva , când plangea noaptea după Changbin el ia oferit pieptul sau . Seungmin a fost mai mult decât recunoscător lui Felix pentru că la ajutat sa treacă peste tot , dar nu s-a gandit niciodata ca Felix era defapt îndrăgostit de acesta . Prima oara nu a știut cum sa reacționeze, fiindu-i teama sa nu fie rănit din nou. Dar după ceva timp acesta a acceptat sa-i ofere o șansă.
Au făcut deja un an de relație in care putea spune ca el a incercat sa fie fericit. Nu putea minți el se gandea la Changbin , a fost prima lui dragoste și la dracu , la durut mult, nu putea șterge cu buretele zilele petrecute cu el , care nu au fost deloc puține . Trei ani pentru el nu au fost puțini , trei ani petrecuți cu persoana care la momentul acele însemna totul pentru el . Dar din cauza unei greșeli imense totul s-a spulberat , visele lui , speranțele , planurile, totul.
Șterge mesajul și se întoarce spre soarele din dreapta lui , nu poate sa-i spuna ca și după atâta timp încă primește mesaje de la Changbin , nu-l putea rănii. Nu merita asta , stia ca nu făcea nimic greșit și ca cel mare încearcă să-l contacteze , dar totuși se învinuia pentru că nu are curajul sa îi răspundă și sa-i spuna sa nu-l mai sune și sa-si vadă de viata .
Nu se simtea in stare sa vorbească cu acesta , simțea că dacă ii va răspunde toate progresele făcute se vor spulbera . Se simtea exact ca un dependent de droguri , acesta incerca din greu sa se lase , reușește, dar dupa cineva il influențează și ii spune ca dacă se va droga doar o dată nu va deveni dependent . Dar se inseala amarnic dacă va mai gusta doar umpic acesta va deveni obsedat și nu va mai putea scăpa.
Asta era Changbin pentru el , era un drog , dar nu unul dulce care îl va duce într-o poiana de vis , acesta îl va purta în cel mai îngrozitor coșmar și nimeni nu îl va mai putea scoate vreodată.
Încearcă sa adoarmă, dar gândurile nu ii dădeau pace . Se ridica și se duce pe balcon, vântul ii deranja parul și frigul îl cuprinde repede , dar nu pleacă se simtea mult mai bine în frig decât la căldură. Gândurile lui se înmulțeau și nu știa de ce in seara asta se simte mult mai rău decât în celelalte, se simtea sensibil. Se gandea ca e posibil sa fie din cauza mesajului primit de la cel mai in varsta . E posibil ca asta sa-l fi bulversat atât de tare .
Lix : - Iubire, de ce ești aici ? Hai in pat ca e frig și ai putea raci .
Cg : - Iubire , dacă nu intri inauntru acum , mâine nu te vei mai putea ridica din pat.
Se întoarce speriat crezand ca Changbin este lângă el , dar defapt Felix este cel care îl strigă. Iubire asa ii zicea și Changbin.
Prima oara cand Felix ia spus asa a avut o criza de plâns , dar nu ia spus pistruiatului de ce plânge nu a vrut să creadă că doar il folosește pentru a uita de amintirile cu Changbin .
Nu a mai avut reacția asta de mult și nu stia de ce tocmai acum reacționează asa .
Lix : - Minnie esti bine ? De ce te-ai albit dintr-o dată la fata , te simți rău?
Sg : - Nu , sunt bine , haide sa intrăm inauntru sa nu cumva sa răcești.
Lix : - Iubire sigur ești bine?
Sg : - Da nu-ti face griji , sunt bine doar ca nu am mai putut adormi . Hai băgate in pat.
Lix : - Pai si tu , de ce nu te vi langa mine ?
Sg : - Ma duc pana în bucătărie sa beau un pahar de apa , hai baby culcă-te.
Seungmin pleacă din camera ducându-se pana la bucătărie incercand sa-si tina în frau lacrimile , dar nereușind. El la da drumul incercand sa planga cât mai silențios pentru a nu fi auzit de Felix . Își pune un pahar de apa dându-l repede pe gat , sperand ca acesta sa-l mai liniștească, dar neavând niciun efect .
Sg : - De ce și după atâta timp ești încă prezent în gândurile mele? De ce îmi bântui viata și nu mă lași să trăiesc în prezent ? De ce mereu trebuie sa îmi aduc aminte de trecut ? Placa odată !
Sg : - Daca se va întâmpla ceva cu mine m-ai putea înlocui?
Cg : - Iubire , ce e cu întrebarea asta ?
Sg : - Răspunde-mi.
Cg : - Normal ca nu , tu ești singurul pe care îl vreau . Dar tu , dacă aș face o greșeală si trebuie sa ne despartim , m-ai putea înlocui?
Sg : - Nu , pentru că tu ești primul și unicul meu drog .
Chiar dacă ne-am despărțit , oricât de rau ai greși eu nu te-as putea înlocui niciodată. Nimeni nu va fi ca tine .
Cg : - Imi promiți ?
Sg : - De ce trebuie sa îți promit ,nu ma crezi ?
Cg : - Ba da, dar vreau doar sa fiu singur ca nimeni nu te va lua de lângă mine .
Sg : - Îți promit că voi fi doar al tau .
Cg : - Te iubesc baby !
Spera sa nu își mai amintească promisiunea pe care i-a făcut-o celui mare , spera ca va putea da uitării clipele petrecute cu el , nu înțelege de ce încă îl bantuie aceasta amintire . De ce nu putea uita , de ce nu putea sa fie fericit cu Felix . De ce nu-i poate spune pistruiatul ca el încă se gandeste la Changbin si ca defapt nu a uitat niciodată și ca ii este frica ca nu cumva acesta sa se întoarcă în viata lui si sa-i spulbere tot ceea ce a încercat din greu sa construiască in lipsa lui .---------------
Scuzați greșelile gramaticale. 🙏🏻🙏🏻
Aceasta carte mi-a venit pe moment , scuzați-mă dacă nu are niciun sens . Sper sa va placa 🤘🏻
Love you ❤️🔥💕
CITEȘTI
I Want You Back // vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍ
FanficChangbin a făcut o greșeală și a suportant consecințele: La pierdut pe Seungmin . Dar ce se va întâmpla când acesta își va da seama ca nu poate trai fără el și îl va vrea înapoi? Seungmin ii va da o alta șansă sau își va vedea mai departe de viat...