Mașina îl lovește din plin , acesta murind pe loc .
Seungmin se trezește transpirat, fiindu-i greu sa respire având lacrimi în ochi , tremurând.
Cg : - Baby , ești bine?
Sg : - Changbin ? Cum de esti aici?
Totul a fost foar un vis? A visat ca s-a sinucis , ca Binnie la dus pe ultimul drum și ca s-a sinucis după aia? Tot ce s-a întâmplat pana acum a fost doar un vis ?
Sg : - Visez ,nu? Sau poate din cauza am murit acum vad ceea ce voiam sa vad atunci?
Cg : - Minnie , mă sperii . Ești bine?
Sg : - Imi pare atât de rău, îmi pare rău pentru că am ales sa te părăsesc fără sa-ti mai acord o șansă , pentru că nu am fost lângă tine când ai suferit. Pentru că din cauza mea ai ales sa-ti iei viata , îmi pare atât de rău. Te iubesc a-l naibii de mult, nu-mi vad viata fără tine, nu știu ce a fost în capul meu sa ma omor . Nu pot sa-mi văd viata fără tine , te rog m-ai da-mi încă o șansă. Te rog nu ma părăsi. Te implor !!
Cg : - Despre ce tot vorbești? Cum adică te-ai sinucis? Seungmin , ai visat urat .
Sg : - Cum adică?
Acesta nu mai înțelegea ce se întâmplă, e posibil ca toate astea sa fi fost doar un vis . Mintea lui sa-i fi jucat o fasta și de fapt sa nu se fi întâmplat nimic . Nu e posibil , adică totul este atat de clar își aduce aminte cearta lor, când s-au intalnit după atât timp. Nu are cum ca totul să fi fost doar un vis .
Cg : - Seungmin , sigur te simți bine ? Ieri te-am cerut în căsătorie iar acum spui că te-ai sinucis cand tu esti langa mine?
Sg : - Cum adică ieri , nu a fost acum un an și ceva?
Cg : - Iubire, vrei sa mergem la spital? Ai căzut din pat și te-ai lovit la cap ?
Sg : - Nu, sunt bine . Doar ca am avut un coșmar foarte lung.
Cg : - Atunci vino aici .
Deschide bratele și îl invita la pieptul lui . Se duce și îl ia strâns, parca fiindu-i frica sa nu-l piardă din nou . Changbin intelege și nu spune nimic , doar il mangaie pe cap si cu cealaltă mana îl strange mai tare . Acesta încearcă sa adoarmă , dar nu poate ii era frica ca nu cumva sa trezeasca intr-un spital și sa fie din nou intr-o lume în care Changbin nu mai este . Sa afle printr-un miracol ca a supraviețuit , dar Changbin chiar sa se fi sinucis din cauza lui , nu ar suportă.Seungmin ~
Dimineață venea incet incet , razele soarelui intrad pe fereastră magaindui fata frumoasa a celui care doarme lângă mine . Era frumos, extrem de frumos . Buzele plinuțe având o culoare rozalie, nasul fiind frumos încadrat pe fata sa , genele lui lungi ofereau ochiilor săi o frumusețe deosebita . Îl iubesc nu doar pentru înfățișare , o fac pentru comportamentul lui , pentru că imi oferea siguranță pe care o caut .
Nu-mi pot exprima în cuvinte dragostea pe care i-o port , insa pot spune ca-l iubesc pentru ca este el , nu vreau să fie altcineva sau să se schimbe pentru mine, îl vreu pe el .
Cg : - De ce nu dormi iubire?
Vocea lui ragusita mi-a fost dor sa o aud , înainte eram obișnuit insa acum nemai auzind-o de foarte mult timp îmi era dor . Din cauza acestui coșmar toate fricile mele au devenit realitate . Faptul ca m-a înșelat, ca am trăit intr-o lume în care Changbin nu era langa mine, fiind atât de obișnuit cu prezenta lui simteam ca a fost aici din totdeauna .
Sg : - Imi era frica sa nu dispari dacă închid ochii .
Cg : - Nu am unde sa dispar , sunt aici și voi fi aici pentru totdeauna.
Totuși încă parea totul ca un vis , nu parea real chiar dacă voiam să uit tot ce s-a întâmplat și sa cred ca a fost totul doar un coșmar nu pot . Nu pot uita sentimentele mele atunci când Changbin nu era langa mine .
Nu știu ce sa faca sa uit , poate ca timpul va schimba acesta stare , dar acum simt că totul este un vis . Unul al dracu de frumos iar dacă mă voi trezi o să fiu mult mai distrus decât înainte.-----------------------
Oare a fost totul un vis? Sau poate ca acum visează? Cine știe? ;))🤫😉
Scuzați greșelile gramaticale 🙏🏻🙏🏻
Love you🐣💓
CITEȘTI
I Want You Back // vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍ
FanficChangbin a făcut o greșeală și a suportant consecințele: La pierdut pe Seungmin . Dar ce se va întâmpla când acesta își va da seama ca nu poate trai fără el și îl va vrea înapoi? Seungmin ii va da o alta șansă sau își va vedea mai departe de viat...