☆ În urmă cu doi ani ~
Cg : - Iubire , trezeste-te , vom întârzia la munca .
Sg : - C~Ce?? Hai de ce încă stai în pat? Ridică-te.
Cg : - Baby ai uitat ca este sâmbătă?
Sg - De ce m-ai mințit? Nu e corect .
Seungmin se ridica și ia o perna începând sa-l lovească pe cel mare .
Cg : - Vrei sa te joci , atunci hai sa ne jucam .
Changbin ii face jocul și începe și el sa-l lovească cu o perna . In scurt timp Seungmin obosește și încetează sa mai alerge in incercarea de al lovi pe Chengbin. Dar acesta nu renunță atât de ușor asa ca il prinde pe cel mic și îl împinge, acesta căzând in pat . Se pune peste el începând sa-l gâdile .
Sg : - B~Binnie , gata nu m-mai pot.
Cg : - Bine baby , hai sa facem baie atunci .
Il ia im brate ducându-l pana la baie, lasa apa sa se încălzească, după se baga amândoi. Fiind un pic cam calda pentru gustul lui , dar stie că lui cel mic ii place .
Sg : - Ai simtit vreodată ca te-ai plictisit de mine?
Cg : - Nu, normal că nu . Ce întrebare este asta ?
Sg : - Toată lumea spune ca sunt plictisitor și prea serios . Credeam că poate și tu crezi la fel .
Cg : - Iubire nu asculta ce zice lumea , nu ma voi plictisi niciodata de tine . Tu ești singura persoana pe care o mai am langa mine .
Sg : - Chiar nu te vei plictisi niciodata de mine , nu ?
Cg : - Nu o sa fac asta, îți promit baby .
Cg : - Iubire vreau sa te duc mai târziu undeva , vei merge cu mine ?
Sg : - Hmm , nu stiu . Ar trebui sa merg cu tine ?
Cg : - Normal ca trebuie sa mergi cu iubitul tău perfect .
Sg : - Dar baby , nu te înșel.
Cg : - Stai , m-ai făcut prost cumva ?
Sg : - Iubitule, dar nu eu te-am făcut . Mulțumește-i mamei tale .
Cg : - Nu e corect , tu ma faci în toate felurile mereu iar eu nu pot spune nimic pentru ca te superi .
Sg : - Doar știi ca te iubesc .
Cg : - Câteodată nu se vede .
Sg : - Nu te bosumfla , știi ca asa îmi arăt eu dragostea . Voi merge oriunde ma vei duce , mereu.
Spune și îi dă un pupic pe buze , dar Changbin nu se satura doar cu atat asa ca da sa-l sarute doar ca Seungmin are alte planuri .
Cg : - De cee?
Sg : - Trebuie să te mulțumești cu atat , nu vei mai primi nimic pana nu îmi spui unde vrei să mă duci.
Cg : - Darr vreau sa fie surpriza.
Sg : - Asta e , nu mori dacă nu ma săruți pentru câteva ore .
Cg : - Și dacă mor ce o sa faci ?
Sg : - O sa te am pe conștiința.
Cg : - Esti rau .
Sg : - Câteodată .
Cg : - Dar eu tot te iubesc. Și o voi face mereu .
Seungmin iese repede din apa punandu-si un prosop în jurul taliei , s-a emoționat când a auzit cuvintele celui mare . Nu e de parcă ar fi prima oara cand le aude, dar de fiecare data se simte la fel . Simte că o groaza de fluturași ii invadează stomacul și toată pielea lui incepe sa ardă.
S-a schimbat repede asteptandu-l pe Changbin cuminte .
Cg : - Iubire de ce plecat din baie , te-ai rușinat?
Sg : - C~Ce, normal că nu . Doar ca ăăă vreau sa pregătim micul dejun . Da asta voiam .
Cg : - Atunci ce mai aștepți, hai să mergem .
Changbin stia ca era o scuză și ca defapt Minnie al sau doar s-a rușinat cum o face de fiecare data .
Si-a dar seama pentru că Seungmin nu îl invita niciodata sa gătească împreună pentru că el nu știe sa gătească. Când a încercat sa o facă aproape a dat foc bucătăriei , de atunci cel mic nu îl mai lasă sa-l ajute cu nimic.
♡◇☆
In masina Seungmin avea emoții pentru că nu știa unde îl va duce Binnie . Era legat la ochii , auzind doar sunetul motorului .
Sg : - Chnagbin unde ma duci ?
Cg : - Vei vedea .
Sg : - Sper că nu ca acum .
Cg : - Iubire ai spus ceva ?
Sg : - Auzi voci , ca eu nu am spus nimic .
Cg : - Am ajuns .
Sg : - Pot în sfârșit sa-mi dau asta jos?
Cg : - Ai răbdare baby , stai sa te ajut sa ieși din mașina .
La ajutat sa iasă directionamdu-l cu grija ca nu cumva sa se împiedice și după sa se supere cel mic pe el .
Sg : - Aud valuri , nu-mi spune ca m-ai adus la mare .
Cg : - Poți sa te uiți.
Changbin stătea în fata lui în genunchi cu o cutiuță în mana . Era blocat nu mai putea spune nimic , defapt nici nu stia ce sa spună era atat de surprins incat nici nu s-a uitat în jur .
Cg : - Minnie știu că , câteodată sunt un prost și am niște glume de prost gust și te enervez mereu , dar eu chiar te iubesc și nu-mi vad viata fără tine . M-am gândit la ce sa-ti spun pe drum , dar acum am uitat totul . Imi pare rau dacă nu e asa cum ti-ai dori sa fie sau este prea devreme , dar eu...
Sg : - Întreabă-mă odată.
Cg : - Seungmin vrei sa te căsătorești cu mine ?
Sg : - Stiu ca mai mereu ma enervezi și ca , câteodată îmi vine să-ți dau cu ceva în cap . Dar te iubesc și nu-mi vad viata fără tine . .. Da , o voi face și pe asta .
Cg : - Puteai sa o spui și tu mai dragut .
Sg : - Nu ti-a ajuns ?
Cg : - Ba da baby , este perfect .
Changbin îl ia în brate și îl saruta de data asta așa cum a vrut . Îl ridica și fuge cu el spre apa rece a marii.
Sg : - Changbin sa nu îndrăznești , Changbinn . Oprește-te.Se uita la inel aducându-și aminte tot ce s-a întâmplat în aceea zi , lacrimile cazandu-i incet pe chipul sau frumos .
Nu la aruncat și nici nu o va face vreodată , inelul face parte din trecutul sau și al lui Changbin . Prima oara cand Felix a văzut inelul a vrut sa-l arunce , dar el nu la lăsat nici sa pună mana pe el.
Pana la urma Felix la convins sa-l dea jos , dar nu sa-l arunce . Nici măcar nu s-a gandit la asta , însemna prea mult pentru el.
Changbin încă însemna prea mult pentru el , dar încă incerca sa nege .-------------------
Scuzați greșelile gramaticale. 🙏🏻🙏🏻
Love you ❤️💕😊
CITEȘTI
I Want You Back // vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍ
FanficChangbin a făcut o greșeală și a suportant consecințele: La pierdut pe Seungmin . Dar ce se va întâmpla când acesta își va da seama ca nu poate trai fără el și îl va vrea înapoi? Seungmin ii va da o alta șansă sau își va vedea mai departe de viat...