Capitol special 'ⁿᵘ ᵗʳᵉᵇᵘⁱᵉ ᶜⁱᵗⁱᵗ ⁿᵉᵃᵖᵃʳᵃᵗ'

55 7 0
                                    

A fost o săptămână frumoasă pentru Seungmin , mai ales ziua de ieri când Changbin l-a cerut în căsătorie și era sigur ca și ziua asta va fi la fel de buna ca și celelalte , dar nu se astepta sa-l gaseasca pe Changbin lângă o femeie în patul lor .
Sg : - C-Changbin, ce vrea sa însemne asta?
Cg : - Iubire, nu-i ceea ce pare , nici măcar nu o cunosc .
Ha, nici macar nu o cunoaște, ii se parea foarte amuzant cum logodnicul lui era in pat cu o fata pe care nici măcar nu o cunoaște.
Sg : - Și ar trebui sa ma simt bine pentru ca nu o cunoști? Ce ar trebui sa-ți zic ? A, bravo, dacă o cunoșteai atunci era mai rău, fiindcă nu o cunoști o sa trec cu vederea.
Cg : - Baby...
Sg : - Nu-mi mai spune asa , nu ai niciun drept sa mai faci asta.
In tot timpul asta tipa se uita la ei , dar nu se sinchisea sa plece .
Sg : - Tu ce tot te uiți la noi , la dracu pleacă odată.
Si-a luat repede rochia pe ea și a ieșit val vârtej pe usa . Seungmin era dezamăgit, distrus , furios , nici el nu știa ce simțea insa voia să scape de aici . Simtea ca nu mai are aer , totul în jurul lui parca se strângea și il sufoca. Nu voia să plângă, nu voia să pară atât de slab în fata celui mare .
Cg : - Iubire îmi pare rău, iartă-mă , am greșit eram prea beat. Te rog .
Sg : - Mi-ai promis. Ai promis ca nu o sa ma înșeli .
Cg : - Iubire , te rog .
Sg : - Nu-mi mai zi asa . Nu mai vreau sa am nicio legătură cu tine.
Cg : - Baby , nu-mi face asta . Nu pot să trăiesc fără tine .
Sg : - Nu vreau să te mai vad niciodata, la revedere.
Iese pe usa și se duce intr-o directie necunoscuta , acum putea plânge în voie fără sa fie cel mare sa-l vadă. Nu stia de ce a facut-o , dar nici nu putea , nu avea cum sa uite , l-a mințit, l-a distrus, acum trebuie să-l uite și sa trăiască fericit. Insa era prea devreme , nici măcar nu a plecat de mult și i s-a făcut dor de cel mare , de îmbrățișările lui , de el. Dar nu îl poate ierta , nu o poate face . L-a înșelat în patul lor , mintea lui nu poate concepe faptul ca cel mare l-a înșelat, dar asta este adevărul. Dacă auzea din gura cuiva nu credea , dar a văzut asta cu propri sa-i ochi. Ochii nu-l putea munți, chiar dacă inima o mai făcea câteodată. Ochii și mintea nu vor face asta niciodată, chair dacă îl voia înapoi nu-l va mai putea avea vreodată .
Se duce la cel ce-l putea ajuta in acest moment. Singurul prieten pe care îl avea și singura persoana care știa ca nu-l va minți niciodată , Lee Felix .





-------------------------
Prima oara mă gândeam să introduc capitolul asta în carte , dar m-am luat cu altele si nu am mai făcut asta așa că m-am gândit sa-l fac ca un fel de capitol special . Nu va schimba nimic la carte sau la volumul 2 doar ziceam și eu ca poate vi se pare o idee buna sa fac reacția lui Seungmin dacă tot am vb despre ea in carte. Daca nu vreti nu trebuie sa cititi neaparat acest cap special. 🤷🏻‍♀️
Scuzați greșelile gramaticale 🙏🏻🙏🏻
Love you 🐺🐰🐷🦙🐿🐣🐶🦊

🎉 Ai terminat de citit I Want You Back // vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍ 🎉
I Want You Back //  vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum