~ eleven ♡

46 7 5
                                    

"Te iubesc"
Sg : - Imi pare rau , cred ca ar trebui sa plec .
Cg : - Iubire vrei sa ma părăsești din nou? Chiar dacă ai spus ca vei rămâne cu mine .
Sg : - Nu, eu trebuie sa ma întorc.
Cg : - Esti sigur ca asta este decizia corecta?
Sg : - M-am mințit pentru mult timp, nu mai vreau sa o fac .
Cg : - Voi respecta decizia ta , dar vreau sa te gândești foarte bine . Dacă vei face asta nu te vei mai putea întoarce niciodată aici .
Sg : - Sunt sigur .
Cg : - Vezi aceea ușa , du-te pe ea .
O ușă mare și alba închisă apare în fata mea , alerg sprea ea și o deschid , fac un pas aceasta inchizandu-se in urma mea . Întunericul mă înconjoară și mă uit dezorientat in spate , dar nu mai era nici urama de aceea ușa. Ma duceam intr-o directie necunoscuta sperand sa ajung undeva , dar nicio șansă.
Nu știu cât timp a trecut , dar eu ma plimb sperand sa dau de ceva, dar nici măcar nu știu de ce . Ma așez obosit sa ma tot plimb fără niciun rezultat, dar dintr-o dată aud o voce care mă strigă din întuneric. Ma indrept sprea ea auzind-o din ce în ce mai tare , dandu-mi seama ca este al lui Changbin .

Changbin ~

Cg : - Seungmin, te rog , intoarce-te la mine . Te iubesc atât de mult . De ce ai trebuit sa faci asta ?
De cand am aflat ca acesta a încercat sa se sinucidă, am venit intr-un suflet la spital ca să aflu că este în coma . De doua luni am aceeași rutina , vin aici și stau cu el , abia mai mănânc iar la munca nu am mai fost . Am încercat sa-mi iau concediu , dar au spus ca este o perioada prea mare de timp ai nu-mi va da . Asa ca am ales sa plec și sa stau cu el . În fiecare zi sper să se trezească, sa-si deschidă ochii frumoși și sa ma privească. De doua luni nenorocite vreau sa-l strâng in brate din nou, sa-i spun cât de mult îl iubesc și ca îmi este atat de dor de vocea lui , dar el tot nu se trezește . Doctorul mi-a spus sa vorbesc în continuare pentru că el mă aude ai dacă își va dorii cu adevărat sa se trezească o va face .
Cg : - Minnie , te rog deschide ochii. De ce nu vrei sa te întorci la mine? Promit că o să te iubesc in fiecare zi și ca nu-ti voi mai da drumu niciodată. Nici daca o sa ma rogi să o fac nu o voi face . Asa ca te rog , intoarce-te . T-Te rog .
Asta este prima oara cand plâng de fata cu el , chiar dacă nu este treaz el este aici . Și eu nu pot face altceva decât sa plang , sa-mi plang de mila . De ce nu se intoarce ? A gasit ceva mult mai bun în vis, decât în realitate . Dacă mă aude atunci de ce ? De ce nu se intoarce ?
Lix : - Changbin , hei ! Du-te și mănâncă ceva rămân eu aici .
Cg : - Dar , dacă se trezește și nu sunt aici?
Lix : - Fi serios , nu s-a trezit pana acum crezi ca se va trezi de acum încolo ?
Cg : - Ce vrei să spui?
Lix : - Chnagbin , am vorbit cu doctorul și mi-a spus ca dacă astăzi nu se trezește îl va deconecta de la aparate . Ar trebui sa încerci sa înțelegi ca Seungmin e deja mort , nu mai sunt șanse sa-si revină.
Cum adică nu mai sunt șanse? Seungmin e deja mort? Ce vrea sa însemne asta , nu înțeleg. Seungmin e aici , respira, nu are cum sa moara .
Cg : - Seungmin nu va muri și nimeni nu-l va scoate de la aparate .
Lix : - Dar, doctorul a spus--
Cg : - Nu ma interesează ce a spus doctorul , dacă-l va scoate , mă jur ca dau foc spitalului . Sa ma facă al dracu , ca-l joc in picioare . Dacă nu vrei și ți același tratament ar trebui sa pleci .
Lix : - Changbin..
Cg : - Acum .
Cg : - Minnie , te iubesc . Te rog trezeste-te .












----------------------
Scuzați greșelile gramaticale . 🙏🏻🙏🏻
Love youu🐣💓

I Want You Back //  vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum