~ six ♡

55 10 4
                                    

Acum am un singur gând : vreau sa ma încerc sa ma împac cu Felix.
Bat la usa , am un sentiment de deja vu , dar acesta deschide cu o fata posomorâta.
F : - De ce ai venit ?
Sg : - Vreau sa discutam .
F : - Despre ce vrei sa discutam ?
Sg : - Ma lași sa întru?
F : - Întra.
F : - Deci , ce vrei sa spui ? Spune după ce mă așez pe pat .
Sg : - Iarta-ma .
F : - Pentru?
Sg : - Pentru tot.
F : - Pentru ce? Pentru că m-ai mințit atâta timp si eu credem ca e totul e in regula sau pentru ca iubești pe altcineva ?
Sg : - Pentru tot .
F : - Eu nu pot sa uit chestiile asta . Te-am ajutat sa treci peste, sa-l uiți , dar măcar puteai sa-mi spui ca inca te gândești la el și sa ramanem prieteni. Dar tu ai preferat sa ma folosești fără sa te gândești la sentimentele mele.
Ma doare extrem de mult și te iubesc la fel de mult pe cât ma doare , dar nu vreau să mai continuam aceasta relație toxica , îmi pare rău daca ai venit gandindu-te ca mai avem o șansă, dar am nevoie de timp ca să ma gândesc la tot și poate nu o sa te scot de tot din viata mea .
Sg : - Decizia iti aparține.
Ce puteam sa spun , știu că are dreptate,dar nu pot să schimb ce am făcut. Nu mă pot întoarce în timp și sa-i spun ca nu vreau să fim împreună.
Sg : - Totuși vreau sa-ti spun sa îmi pare rău pentru tot și ca intr-o sa găsești pe cineva care sa te facă sa ma uiți, sa privești în urma și sa razi nu sa ramai cu un gust amar . Sa-ti aduci aminte momentele cu mine nu foarte cele care te-au rănit ci cele in care ai fost fericit . Felix îmi pare rău că nu te-am prețuit și apreciat asa cum meriți. Te iubesc , ca prieten .
Am plecat de la prietenul meu cel mai bun , cel care m-a făcut să mă simt bine și sa sper la o noua viata , dar nu poți scăpa de umbrele trecutului și când ele apar din nou ai doar doua moduri de a le rezolva .
Una ar fi sa uiți amintirile , sa le ștergi cu un burete și sa mergi mai departe , indiferență este o soluție bună.
A doua cale ar fi sa te lași purtat de val și sa te întorci la acea relație, relația care te-a durut , dar ai și amintiri minunate alături de acea persoană. Nu le poți uita și nici nu vrei , dar unele te și dor . Intr-o relație nu poate fi doar alb, trebuie și puțin negru . Ca pana la urma soarele strălucește cel mai puternic atunci când este înconjurat de întuneric. Dar când este mai mult negru decât alb este o relație toxica.
Eu am ales a doua varianta , am ales sa șterg prezentul cu buretele și sa ma întorc în trecut , sa fiu din nou cu el și sa ranesc persoana care ma iubea extrem de mult . Acum regret ca l-am ales pe el , l-am lăsat sa ma raneasca din nou , nu l-am putut ierta și am ales sa plec , dar acum când el e cu altcineva regret ca nu i-am mai dat o șansă arunci.
Il iubesc prea mult ca sa-l uit , dar în același timp il urasc prea mult ca sa-l țin lângă mine . Știu cavare dreptate , știu că ne-am distrus prea mult ca acum sa ne întoarcem și sa ne prefacem ca nimic nu s-a intampat .
Stau la mine în apartament , nu am mai fost demult timp. Apartamentul acesta mi la lăsat mama moștenire, am prea multe amintiri cu ea și nu am vrut sa vin aici.
Dar nu am unde sa ma duc, l-am pierdut pe Felix , Changbin nu mai e al meu , nici nu vrea sa mai fie , deci sunt singur . Am rămas singur și doare , doare atât de tare sa nu-i pese nimănui de tine . Cel mai urat sentiment e sa stai în pat , intr-o camera întunecată și friguroasa in timp ce îți dai seama ca nimeni nu te vrea , ca ai făcut totul greșit și nu ai cum sa incepi de la zero .
Am încercat sa o fac , dar am dat greși acum ce ar trebui sa fac? Sa încerc din nou ? Dar atunci l-am avut pe Felix , acum nu mai am pe nimeni.
Acum chiar nu pot sterge totul cu buretele și sa-mi văd de viata. Nici lacrimi nu mai am la cât am plâns, capul îmi explodează și nici somnul nu mă ia.
Stau , dar nu știu cât timp o ora , doua , trei , doar eu și cu gândurile mele , care nu sunt unele bună. Toate îmi spun ca sunt nefolositor și ca nu ar trebui sa mai exist , pentru ce? Și au dreptate , nu ar mai trebui sa exist , cu asta o sa-mi ispășesc toate păcatele și toată lumea va fi fericita , eu voi fi fericit.
Ma ridic , puțin amețit și inainte plec din casa în care am copilarit am decis sa las o scrisoare în care sa-mi spun toate păcatele și toate gândurile .
Picatiuri de apa îmi curgeau pe fata amestecandu-se cu lacrimile mele . Ma indrept spre podul cel mai înalt din oraș, unde se făceau cele mai multe sinucideri . Cred ca mai fi încă una trecuta pe lista.
Acum ca am ales aceasta drum nu mai este nicio cale de întoarcere , nu o sa regret , trebuia sa fac asta de cand l-am pierdut pe Changbin , dar tocmai acum am realizat ca viata mea fără el nu are niciun sens .
Cred ca în adâncul sufletului meu mereu am sperat sa se întoarcă la mine , sa fim din nou împreună. Eu doar an negat și m-am mințit singur .
Ma uit in și văd că este foarte mult pana jos , dacă mă arunc sigur nu o sa mai supraviețuiesc , dar asta si vreau , nu vreau să mai trăiesc o lume în care sa nu mai fie Changbin .
Inchid ochii și întind bratele , fac un pas în fata și .... cad .

----------
Scuzați greșelile gramaticale🙏🏻🙏🏻
Love you💕🐣

I Want You Back //  vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum