Cg : - Iubire vreau sa fi fericit chiar dacă nu cu mine , chiar dacă eu sufăr și nu mai dorm noaptea din cauza ca nu pot dormi fără tine . Vreau doar să nu mă urăști, nu-ti innegri sufletul din cauza mea , trăiește-ti viata fericit .
Sg : - N~Nu pot.
Cg : - Nu înțeleg.
Sg : - Nu pot să te uit , am încercat, dar nu pot uita toate amintirile și sentimentele pe care le-am avut . Nu te pot uita .
Cg : - Baby nu înțelegi, nu trebuie să mă uiți, trebuie doar sa treci peste . Chiar daca inca ma iubești , noi nu vom mai putea fi niciodată împreună. Te-am distrus prea mult , m-am distrus pe mine . Ne-am distrus prea mult ca să putem acum sa o luam de la capăt.
Sg : - Nu pot face asta , dacă nu ești lângă mine simt ca sunt singur , atât de singur .
Cg : - Asa Minnie descarcăte, vei putea sa-ti continui viata mai ușor acum .
Il ridica ușor și îl întreabă unde locuieste acum , acesta ii explica innecandu-se cu lacrimi . Un baiat blond cu pistrui care presupune Changbin ca este iubitul lui , ii taie calea și nu-l lasă să treca .
Lix : - Cine esti și ce i-ai făcut lui Seungminnie.
Cg : - Eu nu i-am făcut nimic, dar nu as fi la fel de sigur și de tine . Asculta incoa pistruiatule dacă îl faci sa sufere nu o sa stau sa privesc . Ai înțeles.
Lix : - Dar tot nu știu cine ești și de unde îl cunoști pe Minnie .
Felix era putin înspăimântat de tonul folosit de cel mai mare , dar nu a vrut să arate asta . Ii privea pe Seungmin cum se agata de acel bărbat și plânge.
Îi pare rău pentru că la facut sa planga și ca ia spus toate acele lucruri , după ce se întorsese de la baie a vrut sa-si ceara scuze , dar nu la găsit , a vrut sa-l sune ,dar telefonul lui era la încărcat asa ca a plecat sa-l caute .
Incerca sa-i apuce mana , dar acesta se fereste si se agata de gatul celui mare .
Lix : - Minnie hai-
Sg : - Te rog .
Cg : - Du-te .
Lix : - Iubire , ce s-a întâmplat.
Sg : - Te rog , nu ma părăsi din nou .
Cg : - Scuze baby trebuie sa plec .
Lix : - Cum iti permiti sa-i zici asa , cine esti?
Cg : - Sunt cineva cu care nu ar mai trebui sa se întâlnească, ne-am rănit prea mult.
Lix : - Seungmin ești bine ?
Sg : - Te rog , adu-l inapoi . Lix te rog .
Lix : - Calmeaza-te si spun-mi cine este ?
Sg : - Este cel pe care il iubesc cel mai mult , cel pe care nu l-am putut uita oricat de mult am incercat . Vreau sa fim din nou impreuna , vreu sa-mi spuna din nou iubire , din nou si din noi.
Lix : - Acesta este fostul tau ? Bine Minnie , calmeaza-te si hai sa mergem acasa .
Sg : - Nu pot , trebuie sa plec .
Lix : - Hei unde te duci , Seungmin !?
Seungmin alearga spre casa lui Changbin , spera sa nu se fi mutat si sa se duca dejaba .
Lacrimile nu s-au oprit nici macar cand a ajuns la usa lui , batatnd cu disperare . Dar nimeni nu deschide , de ce nu deschide ?
Chiar nu vrea sa fie din nou cu el , atunci de ce e atat de distrus ? Ar fi in stare acum sa uite tot , sa uite tot ce ia facut Changbin si sa traiasca impreuna fericiti , dar nu stia de ce acesta il ignora si nu voia sa vorbeasca cu el.
Sg : - Changbin , te rog ...
? : - Vin , vin .. Cine esti tu?
Sg : - Cine esti?
? : - Iubitul lui Changbin.
Acesta își șterge lacrimile și pleacă, deci de asta Changbin nu voia să fie cu el , avea deja pe altcineva.
De asta a spus ca nu vor mai putea sa fie împreună, el a mințit spunând ca inca se gandeste la el . El este impreuna cu altcineva , acum ii spune Iubire altcuiva , nu s-a gandit niciodata cum ar suna din gura celui mare acest cuvânt doar ca nu pentru el .
A fost un prost , un prost extrem de mare s-a gandit ca , chiar ar putea renunța la tot pentru Changbin . La tot ce a construit, a facut chiar ce nu a vrut să facă. Acum l-a pierdut și pe Felix , Changbin l-a uitat , el rămâne singur din nou . Se plimba fără nicio direcție din nou , dar de data asta știe unde sa se ducă. Se duce la mormântul mamei sale , vrea sa aibă cui sa ii spuna ce s-a întâmplat, să se plângă cuiva chiar dacă acea persoană nu-i poate răspunde. Probabil asa se va simți puțin mai bine .
Sg : - Buna mama , nu am mai venit de mult , nu? Scuze , doar ca s-au întâmplat foarte multe lucruri în ultimul timp și nu am mai ajuns . Dar am venit sa-ti povestesc tot .
Il știi pe Changbin nu-i asa ? Ei bine ne-am despărțit știu nici mie nu-mi vine sa cred ca am spus asta , dar asta este adevărul. Din cauza lui, a fost vina lui ca m-a înșelat, dar acum de ce mă simt de parca ar fi vina mea ? Nu ma mai înțeleg.
Am suferit mult și încă sufăr , credeam ca Felix mă va ajuta sa-l uit , dar ma minteam singur. Oricât am încercat nu pot , nu-l pot uita . Mama t-te rog , spune-mi ce sa fac? Nu mai știu , chiar am nevoie de vocea ta caldă acum , sa-mi spui că totul va fi bine și ca vor trece . Te rog , spune-mi ca inca ma iubește, ca încă mă vrea și ca nu m-a înlocuit, mi-a promis . Eu am încercat și nu am reușit, te rog spune-mi ca nici el nu a reușit. Îl iubesc atat de mult . Mama e timpul sa plec , o sa mai vin promit . Te iubesc !
Acum am un singur gând : vreau sa ma încerc sa ma împac cu Felix.-------------
𝑪𝒓𝒆𝒅 𝒄𝒂 𝒂𝒔𝒕𝒂-𝒊 𝒄𝒆𝒍 𝒎𝒂𝒊 𝒏𝒂𝒔𝒑𝒂 𝒄𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍 𝒅𝒆 𝒑𝒂𝒏𝒂 𝒂𝒄𝒖𝒎 .
𝑺𝒑𝒆𝒓 𝒔𝒂 𝒗𝒂 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒂 .☻︎☀︎︎
𝑺𝒄𝒖𝒛𝒂𝒕𝒊 𝒈𝒓𝒆𝒔𝒆𝒍𝒊𝒍𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒎𝒂𝒕𝒊𝒄𝒂𝒍𝒆🙏🙏
ꨄ︎𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖ꨄ︎
CITEȘTI
I Want You Back // vol 1♡ ᶜʰᵃⁿᵍˢᵉᵘⁿᵍ
FanficChangbin a făcut o greșeală și a suportant consecințele: La pierdut pe Seungmin . Dar ce se va întâmpla când acesta își va da seama ca nu poate trai fără el și îl va vrea înapoi? Seungmin ii va da o alta șansă sau își va vedea mai departe de viat...