ÖZEL BÖLÜM: Geçmişin Geçmeyen İzleri

208 170 35
                                    

Bölüm şarkısı;
- The Neighbourhood - Daddy Issues


-FLASHBACK-

Akif ve eşi Bahar, kızları Hayal'in doğum günü için hastaneden 2 günlüğüne çıkmışlardı. Doğum günü hediyesi olarak Bahar Hanım, Akif Bey'in iyileşmek üzere olduğunu ve bir süre sonra evde tedavi olabileceğini söyleyecekti.
Kerem'e daha söylememişlerdi ancak Kaan çok heyecanlıydı. Bu akşam yurt dışından dönecekti.

Uzun zaman sonra ailecek akşam yemeği yiyecek, televizyonun karşısına oturup çay içerken günlük şeylerden sohbet edeceklerdi. Bu normal insanlar için gayet normal birşey olsa da, onun içi içine sığmıyordu işte.

Hayal'e hemen söylemek istememişti çünkü bu onun doğum günü süpriziydi. Zaten anlaması da imkansızdı, bütün gün ya Hayat'la takılıyor ya da müzik dinliyordu.

Kerem'e de bu yüzden söylememişti. Kerem kıyamazdı Hayal'e. Eve ilk geldiğinde ismini o vermişti ona, o zamandan beri aralarından su sızmaz, Kerem, Hayal'den hiçbir şey saklayamazdı.

Neyse ki o zamanlar küçüktü de, Hayal'in hakkındaki gerçeği hatırlamıyordu.

-Akif'in Anlatımı İle-

Planımın kusursuz işlemesi gerekiyordu. Bahar'ın alkolik bir bağımlı olduğuna inandırmış ve 1 hafta önce paralı doktorum, Kerem ve Hayal'e ölebileceğim haberini vermişlerdi, Bahar da bugün, bu arabada ölecekti.

Hayatını bana adamış, gayet güzel, yaşına göre oldukça bakımlı, alımlı ve hoş bir kadındı.

Ama benim için Açelya'mın hayatı, Bahar'dan daha önemliydi ve Açelya'nın yaşaması gerekiyordu.

Yaşayacaktı.

Özür dilerim karıcığım, o yaşayacak. Ben iyi bir kocadan önce, iyi bir babayım.

🦊

Bu bölümü, bir sonraki bölümlere hazırlık bölümü gibi düşünebilirsiniz :)

İlk kurgum, ilk hikayem; tabii ki eksiklerim ve hatalarım olacaktır. Aslında bu kurgum, ortaokula yeni başladığım zamanlar şekillenmişti kabataslak bir şekilde kafamda. Uzun zaman boyunca hiç aklımdan çıkmadı. Bu yüzden bu hikaye benim için çok önemli, oylarınız, yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için çok önemli.

🦊🦊🦊🦊

❗İSİMSİZ 100 OKUMA OLDU❗
Büyük bir ümitsizlikle başlamıştım. Çok büyük bir sayı olmasa da, aşırı mutluyum <3 oy sayısı okumaya göre çok düşük kalsa da, mutluluğumu nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum. Kısaca çok çok mutluyum, teşekkür ederim 🤧

İSİMSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin