(514 slov)
Harry seděl u stolu a popíjel kávu z malého šálku, a mezitím si četl denního věštce. Bylo ráno asi tak šest hodin a Harry měl asi tak za patnáct minut jít do práce. Mezitím co Harry v klidu seděl u jídelního stolu a četl si už zmiňovaný zpravodaj tak Ginny létala sem a tam po kuchyni a něco hledala. „Co se děje?” zeptal se Harry a odtrhl oči od novin.
„Ale nic, jenom zase nevím kde mám svoji hůlku, už včera jsem ji nemohla najít” odpověděla mu Ginny která se na něj ani nepodívala a dál hledala svoji hůlku.
„Nemyslíš si že se ti tohle děje už nějak často?” zeptal se jí Harry. „A navíc každý rozumný kouzelník si přece nosí svoji hůlku vždycky u sebe v kapse, ne že bych ti chtěl do toho mluvit kam si máš dávat svoje věci abys je neztratila...” pokračoval Harry.
„Hele nech si ty svoje moudra, to říkáš zrovna ty který zapomíná na věci v jednom kuse” odsekla mu Ginny. V jejím hlase byl poznat vztek.
Harry jenom zavrtěl hlavou a dál pokračoval ve čtení, najednou ale vytřeštil oči a málem vyprskl kávu na noviny, Harry ztuhl a upustil noviny na stůl. „Harry co se děje ?” otočila se na něj Ginny.
„G-Ginny pojď sem, rychle” zavolal na ni Harry, jeho hlas se třásl. „No jo Harry nemusíš křičet nejsem hluchá, a už mi konečně povíš co se stalo?” zeptala se ho klidným hlasem Ginny a došla blíž ke stolu.
Harry ale ze sebe nevydal ani hlásku, je tam pořád seděl a hleděl před sebe.
Jak to?, to není možné, vždyť Bradavice jsou už bezpečné nebo teda měly by být, však jsem přece zabil Voldemorta a nevěřím tomu že by byl tohohle někdo schopen, zdá se že už s tímhle nebudu mít do smrti klid. Pomyslel si Harry.„Haló Země volá Harryho” snažila se Ginny probrat Harryho z tranzu. Naštěstí se jí to podařilo, hned jak se Harry vzpamatoval tak na nic nečekala a začala se ho vyptávat. „Harry no tak...řekni mi už co se sakra děje” řekla mu Ginny a zatřásla mu s ramenem. „Ginny neuvěříš tomu ale v Bradavicích už není bezpečno...” odpověděl jí potichu Harry.
„Počkat...co?” nechápala Ginny. „Ano Ginny v Bradavicích už není bezpečno, tady píšou že tam zemřelo nějaké dítě, ano nedokážu tomu uvěřit ale asi to bude bohužel pravda, všichni studenti jsou v nebezpečí včetně našich dětí” vyhrkl Harry a podal Ginny noviny. Ginny si vzala od Harryho noviny a začala nahlas číst.
Vypadá to že v Bradavicích už není bezpečno. Pozdě v noci bylo na chodbě objeveno tělo prvňáka. Jméno a ostatní informace vám nemůžeme říct kvůli věku dítěte. Profesoři se obávají jestli obětí nebude víc a vyšetřování zatím nikam nepokročilo. Všichni si zatím kladou otázku co se bude dít dál. Ředitelka školy uvažuje o dočasném uzavření školy.
Ginny dočetla a posadila se na židli, bylo toho na ni moc. V kuchyni zavládlo ticho, oba dva tomu nemohli uvěřit, vždyť to nemůže být pravda. Najednou to ticho prolomil Harry „Ginny zbal si věci jede se do Bradavic”.
************
Ahojky všichni, do předu se chci moc omluvit že nevyšla kapitola jak jsem slibovala, mohla za to hlavně škola a večer už jsem neměla náladu něco psát a taky jsem nevěděla co. Takže se ještě jednou omlouvám. Budu ráda za opravy, komentáře a votes. Doufám že se zase co nejdříve uvidíme u nějaké zajímavější kapitoly. Tak zatím ahojky ❤️
ČTEŠ
Další případ pro Potterovou
FanfictionLily Luna Potterová nastoupila do čtvrtého ročníku v Bradavicích. Myslí si že to bude úplně normální a klidný rok. To si ale uvědomí že se mýlila až v ten moment když si začne nejenom ona všímat že studenti z mudlovských rodin začínají mizet. Vše na...