5.

22 4 6
                                    

Udýchaný Albus běžel po kamenném schodišti směrem ke hlavnímu vchodu hradu. Řítil se jako neřízená střela, a ani nedával pozor na cestu, na svoje rodiče se těšil, už se dlouho neviděli a on jim toho hodně potřeboval říct. Mohl jim sice napsat ale za poslední dobu se toho stalo hodně, takže i kdyby jim to všechno plánoval napsat, tak by mu nestačila ani jedna obrovská krabice plná pergamenů. Už byl skoro na místě, ale najednou se mu do cesty připletl Scorpius. (doufám že to jméno píšu správně, kdyžtak mě opravte :) )

„Jé, ahoj Albusi" pozdravil ho blonďák.

„No nazdar" pozdravil ho Albus kterému nezbylo nic jiného, protože mu Scorpius zatarasil cestu.

„Slyšel jsem že tvého staršího bratra pustili z Azkabanu”  řekl mu Scorpius.

„Psst! Nemusíš to říkat tak nahlas” sykl na něj Albus a zamračil se. Všichni okolo nich nemuseli vědět že nejstarší syn Harryho Pottera byl v Azkabanu.

Scorpius chvíli mlčel. Ale netrvalo dlouho a blonďák začal zase mluvit.
„Taky jsem slyšel že tady v Bradavicích někdo zavraždil nějakého prváka”

Albus už moc dobře věděl kam tím jeho blonďatý kamarád míří.

„Takže Albusi, myslíš si že byl James v Azkabanu za...vraždu ? Slyšel jsem že je prý vlkodlak” řekl trochu chladně Scorpus.

Alusovi už došly nervy, přišel trochu blíže ke Scorpiusovi aby mu řekl že co to mele za sračky a že by James nikdy nikoho nezabil a ať mu přestane překážet v cestě. Nakonec se na něj ale Albus vražedně podíval a snažil se od něj co nejrychleji dostat pryč.

Chlapec konečně přišel před hlavní vchod hradu kde na něj čekali rodiče a jeho mladší sestra. Albus se zarazil, čekal tam ještě někdo. James...co ten tu sakra dělá?! Honilo se Albusovi hlavou.

************************************

Tak tady je konečně po dlouhé době nová kapitola.🥳 Měla jsem ji rozepsanou už déle ale měla jsem takové období že se mi nechtělo nic psat. Takže se omlouvám že tahle kapitola vyšla později. Doufám že se vám tahle kapitolka líbila 💕

Další případ pro Potterovou Kde žijí příběhy. Začni objevovat