Şimdi düşünüyordum ben Inko'nun gençliğimi soy adı olmadan nasıl yazabilirim diye.
Sonra kafama dank etti resmen kafamın içinde o sesi duydum resmen böyle. Midori yeşil demek ve asıl yeşil özelliği taşıyan, desem anlaşılır her halde, Inko.
O yüzden bence Izuku'nun babası Inko'nun soy adını aldı.
Babası hakkında da yok Endavour'un akrabası yok efendim All For One hatta All Might manevi değil biyolojik babası diyen filan var gülesim geliyor sonuncuya.
Ama ikinci ihtimal...
Korkutuyor insanı çünkü insanlar bağımsız gözüken şeyleri bağlantılı yapmayı seviyorlar. Olabilir dedirtiyor bana.
°§°
Yeni Doğmuş Izuku: (bir şey diyemez yeni doğmuş işte)
All For One: Aww çok tatlı. Benim genlerimi taşımadığı için şanslıyım galiba.
Inko: Öyle deme de kucağına al.
Afo: Pekala... *kucağına alır ama özgünlüğünü kapatmayı unutur* Oh... Neyse sonra düzeltirim.
Inko: Neyi?
Afo: Hiç.
°§°
Inko: Karına vurdun öyle mi?
Endavour:
Endavour: Bazen olur öyle...
Inko *silah çıkarırken*: Hayır olmaz.
(endavour u akp li dayı gibi gören tek ben miyim???
birde Inko mommy 🛐🛐)
°§°
Normal geçmişi olan Todoroki ailesinde sıradan bir gün nasıl olur?
07.00:
Ev kocaman ama herkesin odasında kendine özel tuvalet yok...
Tuvalet sırası.
+ Neredeyse her hafta kırık bir kapı.
Nasıl mı?
Shoto: ÇOK ARTIK ALTIMA YAPACAĞIM!!
Touya: Sıkıyorsa kır da yap çişini.
Shoto: DENEME BENİ!
Touya: Dediğim gibi çok sıkıştıysan gel yap!
Shoto *gerçekten kapıyı kırıp içeri girer*:
Touya *uzunca süren tiz çığlık*:
Fyumi: Baba yine aynı şeyi yaptılar!
Natsuo: Ne oluyor yine... *yeni uyandı*
08.00:
Dediğim gibi ev kocaman.
Her yerde çıkabilecek kaybolan eşyalar.
Araba anahtarı, sıradan bir şapka, kravat vb...
Tam herkesin evden çıkıp saati olduğundan tam bir kaos. Rei'ye kolaylıklar. İyi düzenliyor ama yine de.
17.00:
Herkes evde tekrardan. Anneleri çok yorgunsa yemekte ona yardım edilmesi gerekir ama Touya ile Natsuo'nun aynı anda mutfakta bulunması yasak çünkü birbirlerini gazlayıp sürekli yiyecek aşırıyorlar.
Shoto'nun da yalnız başına mutfakta yalnız olması yasak çünkü en son sol tarafında yumurta kırmaya ve pişirmeye çalıştı.
Fyumi tek başına en beceriklileri. Touya ondan sonra geliyor. Natsuo da çok acıkırsa kendini doyurabilecek yetenekte. Shoto zaten durumu söyledik.
18.00:
Akşam yemeği.
Eğer soba varsa yemekte Enji'nin iyi gününe denk getirmeye çalışırlar. Çünkü o üç erkek kardeş:
Shoto: Slurp.
Natsuo: Slurp.
Touya: Slurp.
Fyumi: TEK BİR YEMEK! TEK İSTEDİĞİM BU!
Enji sabırlı olduğunu söyledik o günlerde ama Fyumi sabırlı olur muydu söylemedik.
20.00:
Çoğu kişi odasına çekilmiştir. Huzurlu bir ilişkileri olduğundan artık belki salonda ancak Enji ile Rei kalmıştır.
23.00:
Her yerde ışıklar söndü. Gece kuşu olan Touya ve Natsuo bazen pijama partisi yaparlar bazen odalarında tek başlarına takılırlar.
Shoto uyuyamadığında Touya'nın uyanık olduğu emin olduğu gecelerde onunla uğraşmaya gider. Enerjisini atıp yorulduğun çok üşeniyorsa bilerek abisinin yatağında uyuya kalır. Bazen de sadece tekrar odasına gider.
°§°
Dabi: ŞİMDİ HERKES İZLESİN! KÜÇÜK KARDEŞİMİ NASIL DA AGNİ KAİ TARZI İLE ÖLDÜRDÜĞÜMÜ!!
(agni kai ne demek bilmeyenemiz yoktur herhalde.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Book of Noah's Pudding
De Todoİçeride her türlü karakter var. Başlangıç bölümüne yazacağım hangi dizileri/animeleri/filmleri/kitapları/dahahangibokları izlediğimi ya da okuduğumu.