1

6 4 2
                                    

Bundan 2500 yıl önce yeryüzüne düşen bir meteor insanların büyük bir kısmına etki edip onlara süper özellikler kazandırdı.

Özel güç kazananlar kendi krallıklarını kurup insanları köle yaptılar.

Ama kimse bu durumdan memnun değildi .

Insanlar köle olmadıklarını söylemek adına protesto düzenlediler . Tabii bu yüzden bütün insanlar idam edildi.

Ama dağların ardında hala yaşayan bir insan kabilesi vardı.

Tabi mutantlar ve savaşçılar bunu biliyordu ama söylerlerse bir soykırım gerçekleşeceği için bilmiyormuş gibi yapmaya karar verdiler .

Bu sırada bir mutant bir insana aşık oldu . Bu yasak bir ilişkiydi ama onlar kaçarlarsa mutlu olabileceklerini sandılar.

Tabii işler her zaman istenildiği gibi gitmeyebilir...

İki aşığımız kaçtılar ama kurtulmadılar. Sonlarının böyle olabileceğini tahmin etmiştiler.

Kaçarken bebeklerini çok güvendikleri bir büyücüye emanet etmişlerdi . Büyücü çocuğu kendi çocuğu gibi büyütmüştü. Bu çocuğun çok güçlü olabileceğini tahmin etmişti .

Siz şimdi insan güçsüz mutant güçlü birleşince normal bir melez dünyaya gelir diye düşünüyor olabilisiniz . Aslında evet öyle ama bu kız evrenin kurtarıcı olarak gönderdiği kız olursa işler değişir...

Mutantlar :

En fazla 2 çocukları olmalıdır .

Sadece mutantlar ve savaşçılarla evlenebilirler .

Insanlarla kaatiyen evlenemez ve çocuk sahibi olamazlar .

Mutantlar kendi içlerinde 4 ' e ayrılır . Ateş , hava, su , toprak.

Bunlar arasında en güçlü olan yoktur.

Mutantlar eşittirler .

Belki bir ihtimal ejder insanlar ve şeytan insanlarla evlenebilirler ama bu ayrıcalığa sadece soylu aileler sahiptir.

Savaşçılar :

En fazla 3 çocuk sahibi olabilirler.

Şeytanlar ile asla evlenemezler .

Sadece ejderler ve mutantlar ile evlenebilirler .

Özel güçleri iyileştirmedir . Onun dışında özel güçleri yoktur.

Olağanüstü bir şekilde dövüş sanatlarını daha 2 yaşındayken öğrenir ve bu konuda uzmanlaşırlar.

Şeytanlar :

İnsanlar dışında bütün varlıklar ile evlenebilirler.

İstedikleri kadar çocukları yada eşleri olabilir.

Özel güçleri vardır.

Saf kan şeytan olanlar ruh hayvanlarına sahip olmazlar .
Melezler bir ihtimal olabilir.

Ejderler :

İnsanlar ve savaşçılar dışında herkesle evlenebilirler .

En fazla iki çocukları olmalıdır.

Sadece bazı seçilmiş kişiler ruh hayvanına sahip olabilir diğerleri sahip olamaz .

Özel güçleri vardır.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
17 yıl önce büyücü konseyi

"Bir kehanet geldi !"

VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin