2

5 3 6
                                    

(Medyada kitabın temsili hali var ama kitapla aynı değil )

Eve gelmiştim .

Teyzem ortalıkta yoktu . Evin her tarafını aradım ama teyzemden en küçük bir iz bile yoktu .

Tam evden çıkacaktım ki kapının önünde bir not buldum

Not:

Merhaba Bilinmeyen , senin ile tanışmak büyük bir onurdur . Teyzen için endişelenmene gerek yok . O güvenli ellerde ama eğer söyleyeceğimiz yere gelmezsen teyzenin güvende olduğunu söyleyemeyeceğim .

Seni Ejder Krallığının toplantı salonunda bekliyoruz . Gelmeni öneririz .

Görüşmek üzere Bilinmeyen ...

6 Büyük Krallık sevgilerini sunar...

Bu neydi şimdi?

Bildiğin beni tehdit ediyorlar . Gelmezsen teyzene kötü şeyler olur diyorlar . Ne bu cesaret!?

Elime yedek maskemi de alıp evden çıktım.

Gitmeli miydim ? Yoksa teyzemi ölüme mi terk etmeliydim? Onlarca yıl benim mutluluğumu amaçlayan bir teyzem varken onu ölüme terk edmezdim . Az önce söylediğim sözler sinirden dolayı ağzımdan çıkan saçmalıklardı. Asla ona öyle şeyler demek istememiştim .

Onu çok seviyorum...

Hemen atıma binip Ejder krallığına gitmek için harekete geçtim .

Ara sıra maskemi kontrol ediyordum . Eğer düşerse bu dünyada bana refah kalmaz . İnsanlar için sadece bir bilinmeyen olarak kalmak istiyordum . Daha fazladı değil !

3 saat sonra

Biraz gittikten sonra Ejder Krallığının sınırına gelmiştim. Kapıdaki askerler önümde durdu .

"Kimsin ?! Ne hakla Ejder Krallığına gelirsin!?"

Onlar öyle bağınca tam ağzımı açıyorken bir kadın geldi ve adamın kulağına bişeyler söyledi.

Adam tekrar yanıma geldi .

"Özür dileriz hanımefendi , Ejder Kralın onur konuğu olduğunuzu bilmiyorduk . Lütfen beni takip edin."

İşte böyle yola gelirsin .

Neyse adam beni sarayın kapısına getirdi .

Etrafta sürüler halinde uçan ejderhalar vardı. Hem insana dönüşüyor hemde ejderha oluyorlardı. Cidden daha önce hiç ejderha görmemiştim . Bu bir ilkti ve çok güzeldi.

"Hanımefendi lütfen yüzünüzdeki maskeyi çıkarın . Böyle içeri giremezsiniz ."

"İstediğim şekilde içeri girerim . Yoksa gitmemi mi istiyorsunuz ?"

Adam biraz korkarak bana baktı.

"Öyle bir amacımız yok özür dileriz ama saray kuralı bu ."

"Kral beni böyle görmek istedi . Eğer maskemi indirirsem çok sinirlenir ve bu ülkede huzur koymaz . Bırakın da içeriye geçeyim!"

Adam başını yukarı aşağı doğru sallayarak yanımdan uzaklaştı.

Kraldan çok korkuyorlardı . Bunu fark edebiliyordum.

"Hanımefendi lütfen beni takip edin."

Kadın ilerlemeye başladı. Bende o sırada sarayı inceliyordum . Şaşalı ve lükstü . Her tarafında tablolar vardı. Duvarlar çok güzel bir mermerden yapılmıştı. İnsanların rüyalarında bile göremeyeceği güzellikteydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin