Obudziłaś się, i wtedy właśnie zobaczyłaś, że nie jesteś w swoim łóżku. Nie pamiętałaś nic z wczorajszego wieczoru. Jedyne co pamiętałaś to moment w którym razem z Seungminem weszliście do budynku na imprezę.
Wstałaś powoli z łóżka, i rozejrzałaś się po pokoju. Był bardzo ładny, a twoją uwagę przykuła maskotka na komodzie. Powoli do niej podeszłaś. Rozpoznałaś ją. Widziałaś ją wielokrotnie w sklepach, i na stronach internetowych. Był to PuppyM. Pluszak wokalisty z grupy stray kids. Nie za bardzo interesowałaś się tym zespołem ale jednak poznałaś maskotkę. Pomyślałaś, że chłopak jest fanem grupy.
Wyszłaś z pokoju gdzie trafiłaś na korytarz na którym było wiele innych drzwi. Powoli zaczęłaś schodzić po schodach. Skierowałaś się w stronę kuchni gdzie zobaczyłaś Seungmina. Wystraszyłaś się go,a on tylko się cicho zaśmiał. Podeszłaś do niego pytając się co tu robisz. Chłopak lekko zakłopotany wytłumaczył co się stało. Kiedy skończył mówić do kuchni wszedł jakiś chłopak.
Kiedy go zobaczyłaś zaniemówiłaś. Był to Hwang Hyunjin. Poznałaś go, ponieważ był naprawdę znanym mężczyzną.
-O boże-wymamrotałaś.
Chłopak nie wiedział za bardzo co powiedzieć dlatego na ciebie spojrzał.
-Hej-zaczął niepewnie.
-Seungmin nie mówiłeś, że znasz Hyunjina-powiedziałaś oburzona.
-Hej t/i! Znam Hwang Hyunjina!
Na jego słowa cicho prychnęłaś, a twoje oczy wróciły na Hyunjina.
-Pięknie rysujesz-powiedziałaś do chłopaka.
-Dziękuję-podziękował uśmiechając się szeroko.
Razem z Hwangiem skierowałaś się do salonu gdzie zaczęliście rozmawiać na różne tematy. Ale to co dobre szybko się kończy. Już musiałaś wracać bo robota się sama nie zrobi. Kiedy byłaś w domu zaczęłaś się zastanawiać jakim cudem Seungmin mieszka z Hyunjinem. Wyszukałaś w przeglądarce imię i nazwisko Hyunjina. Zauważyłaś, że jest jednym z ośmiu członków grupy stray kids. Wszystko zaczęło ci się układać. Maskotka, Hyunjin... Szybko wyszukałaś członków grupy, a kiedy zauważyłaś tam imię i nazwisko Seungmina nie wiedziałaś co zrobić.
To wtedy dotarło do ciebie, że zadajesz się z sławnym wokalistą.
_________________________________________
Miałam napisać w weekend ale coś nie wyszło. Ale jest rozdział dzisiaj bo jestem chora
CZYTASZ
One More Night |~Seungmin~|
FanfictionPewnego dnia t/i poznaje chłopaka, który nazywa się Seungmin. Od razu poczuli coś do siebie, ale czy ich związek zawsze będzie piękny?