Minęły 3 miesiące od ostatniej nocy, którą spędziłaś ze swoim chłopakiem. I tak jak sie spodziewałaś zaszłaś w ciążę. Na początku chciałaś, aby to sie nie okazało prawdą, ale z czasem przyjęłaś to do wiadomości.
Z Seungminem to już inna bajka. Bardzo się ucieszył, a kiedy już również zaczęłaś się cieszyć i czekać na wasze dziecko powiedział ci, że nie zabezpieczył was celowo.
Reakcja reszty przyjaciół Seungmina była podobna do tej jego. Bardzo się ucieszyli, lecz zastanawiali się co dalej będzie z blondynem.
Wytwórnia nie była zachwycona tą wiadomością, ale ją zaakceptowała.
Można sobie pomyśleć, że każdy się cieszy w tym wypadku, ale nie i/p.
Kiedy powiedziałaś jej o swojej ciąży ta nie była ucieszona faktem, że będziesz mieć dziecko z Seungminem.
***
-Seungmin chodź tu na chwilę!-krzyknęłaś i czekałaś na swojego chłopaka. Właśnie wybieraliście się do restauracji do której zaprosił cię Kim.
-Co się stało?-zapytał trochę zdyszany.
-Wiesz może gdzie moja czerwona torebka?
Seungmin wyszedł z pokoju, a po chwili wszedł razem z twoją ulubioną torebką.
-Dzięki-usmiechnęłaś się do niego, a on odwzajemnił uśmiech.
-Dobrze chodź już-powiedział i ruszyliście w stronę samochodu blondyna.
Chwilę później już byliście pod restauracją. Weszliście do środka i zajęliście wcześniej zarezerwowany stolik. Kelner po chwili przyniósł wasze jedzenie, a wy w dobrych humorach zaczęliście jeść. Po nie całej godzinie Seungmin podszedł do ciebie i uklęknął przed tobą.
-T/i wiesz, że jesteś dla mnie najważniejsza na całym świecie-zaczął mówić, a w twoich oczach pojawiły się łzy-ten czas, który zawsze razem spędzamy jest dla mnie najpiękniejszym czasen w życiu. Przetrwaliśmy te trudne chwile i naszą przerwę. Myślę, że nasz związek jest na tyle silny abym mógł to zrobić dlatego.. T/i, czy wyjdziesz za mnie?-zapytał, a ty rozpłakałaś się jak małe dziecko. Nie mogłaś powiedzieć ani słowa dlatego tylko pokiwałaś głową. Blondyn wsunął na twój palec piękny pierścionek z diamentami, a z jego oczu również poleciały łzy szczęścia. Ludzie zgromadzeni w restauracji zaczęli bić brawa. Przytuliłaś się do Seungmina wiedząc, że to będzie dzień, który zostanie w twojej pamięci już na zawsze.
***
Minęły 2 miesiące od kiedy zostaliście narzeczeństwem. Od tamtego czasu ty i Kim zaczęliście się częściej kłócić co nie wpływało dobrze na twoją ciążę. Sytuacje sprzed roku zaczęły się powtarzać. Seungmin nie wracał czasem do domu na noc, częściej wychodził na imprezy, a czasem nie bylo go na próbach mimo, że wychodził z domu.
Pewnego dnia kiedy Seungmin rzekomo poszedł na próbę poszłaś się przejść do parku. Chodziłaś po ścieżkach. Przechodziłaś koło ciemnej uliczki, a kiedy w nią spojrzałaś nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz.
Seungmin całował i/p.
_________________________________________
trochę krótki ale następny będzie dłuższy
CZYTASZ
One More Night |~Seungmin~|
FanfictionPewnego dnia t/i poznaje chłopaka, który nazywa się Seungmin. Od razu poczuli coś do siebie, ale czy ich związek zawsze będzie piękny?