Po tym jak dowiedziałaś się kim tak naprawdę jest Seungmin bałaś się z nim zobaczyć. Bałaś się tego, że ktoś z jego fanów może cię uznać za kogoś więcej niż tylko jego przyjaciółkę. Zaczynałaś bycie influenserką, i zdobyłaś już pewną popularność na twoim profilu na instgramie.
Wiedziałaś, że będzie mógł sięgnąć cię hejt, a każdy kto cię znał wiedział jak działa na ciebie hejt. Kiedy jeszcze chodziłaś do szkoły dużo razy za bardzo przejęłaś się różnymi komentarzami w twoją stronę.
Rozmyślałaś nad tym kiedy twój telefon zaczął wibrować. Spojrzałaś na ekran, i zobaczyłaś, że to Seungmin. Chwilę zastanawiałaś się czy odebrać jednak w końcu to zrobiłaś.
-Chcesz się jutro spotkać?-nie wiedziałaś co odpowiedzieć szatynowi. Nie chciałaś się z nim spotykać ale również nie chciałaś mu robić przykrości-t/i?
-Ah... tak pewnie-zaśmiałaś się cicho do słuchawki.
-Okej, to jutro w parku o 16.
Umówiłaś się z chłopakiem na jutro. Było już późno, poszłaś się szybko umyć, i poszłaś spać.
Nadszedł już moment twojego spotkania z chłopakiem. Dalej była zima więc ubrałaś się ciepło, i ruszyłaś w stronę parku. Seungmin już tam czekał, a kiedy cię zobaczył uśmiechnął się. W zimę o tej porze już robi się ciemno, dlatego jak najszybciej podeszłaś do chłopaka.
-Hej-powiedział dosyć zadowolonym głosem.
-Cześć, po co chciałeś się spotkać?-zapytałaś oczekując jak najszybciej odpowiedzi.
-Wiesz chciałbym z tobą o czymś pogadać.
Chłopak zaproponaował pójście do kawiarni, aby było wam cieplej. Szybko ryszyliście w stronę budynku, a po drodze zaczęliście temat.
-Pamiętasz jak się u mnie obudziłaś?-zapytał po chwili przerwy.
Nie miałaś zbytnio miłych wspomnień po tym wieczorze, ponieważ pewnie mówiłaś jakieś głupoty do chłopaka. Tylko cicho mruknęłaś w odpowiedzi.
-Wtedy rozmawiałaś z Hyunjiem-weszliśmy do kawiarni, i zajęliśmy miejsce przy stoliku.-Już go znałaś wcześniej, i chcę cię zapytać czy wiesz kim on jest?-zapytał już nie tak pewnie jak wcześniej.
-Hwang Hyunjin, czwarty najstrszy członek zespołu stray kids. Myślę, że masz mi coś do powiedzenia.
Nic nie odpowiedział tylko wlepił wzrok w podłogę.
-Kiedy zamierzałeś mi powiedzieć, że zadaję się z idolem?-zapytałam oczekując odpowiedzi, której nie dostałam.
-Więc już wiesz-powiedzial po długiej przerwie.
-I tak bym się dowiedziała. Ale-przestałam na chwilę-bardzo podoba mi się wasza muzyka-uśmiechnęłam się-w szczególności twój wokal. Masz piękny głos.
Chłopak się zaczerwienił, i cicho podziękował. Gadaliśmy jeszcze jakiś czas kiedy zaproponował mi abym do niego przyszła. Zgodziłam się bo nie miałam większych planów.
Byliśmy już w dormie, a kiedy weszłam w głąb pomieszczenia na kanapie czekał na nas,- a w szczególności na mnie- Hyunjin. Przywitałam się z chłopakiem, i zaczęliśmy rozmawiać. Chwilę potem dołączył do nas Seungmin. Gadaliśmy w trójkę kiedy przez salon przeszedł Jeongin. Spojrzał się na mnie, i chwilę patrzył. Nastała niezręczna cisza, a Jeongin się ocknął, i pobiegł w inną stroną niż szedł wcześniej. Postanowiliśmy to zignorować, i wrócić do rozmowy.
Chwilę potem przyszedł Jeongin wraz z Chanem. Lider spojrzał na mnie zmęczonym wzrokiem, jednak wyślił się na lekki uśmiech.
-Witaj, nie wiem czy mnie znasz ale jestem Bang Chan-podał mi rękę, która chwyciłam.
-T/i-rownież odwzajemniłam uśmiech. Chwilę potem cały zespół zgromadził się wokół mnie, i każdy po kolei zaczął się przedstawiać. Doszedł do nas Minho, Changbin, Han i Felix. Skończyło się na tym, że zamówiliśmy pizze, i oglądaliśmy filmy ale Chan poszedł wcześniej do swojego pokoju, ponieważ był naprawdę bardzo zmęczony.
Bardzo polubiłaś się z zespołem, i wymieniłaś się z każdym numeren telefonu. Późnym wieczorem zaczęłaś się zbierać do domu. Seungmin odprowadził cię do domu przy okazji poznając twój adres.
Mijały miesiące, a ty coraz bardziej zaczęłaś się przyjaźnić z zespołem. Tobie nie przeszkadzało, że są idolami, i wszystko było ok dopóki nikt was razem nie widział.
_________________________________________
sorki, że wcześniej nie napisałam rozdziału ale coś nie pykło w planach :(
CZYTASZ
One More Night |~Seungmin~|
FanfictionPewnego dnia t/i poznaje chłopaka, który nazywa się Seungmin. Od razu poczuli coś do siebie, ale czy ich związek zawsze będzie piękny?