...kiedy Seungmin wbił się w twoje usta i zaczął cię zachłannie całować.
Stałaś chwilę w szoku, ale po chwili oddawałaś każdy z jego pocałunków.
Blondyn podniósł cię na styl panny młodej i skierował się w stronę waszej sypialni.
Rzucił cię na łóżko i szybko zdjął swoją koszulkę zarówno jak i twoją rzucając je w kąt pokoju. Ponownie wrócił do twoich ust tym razem schodząc niżej zostawiając po sobie mokre ślady.
Zatrzymał się na obojczyku i zassał twoją skórę. Po chwili ukazał się ciemny ślad.Wsunął swoję ręce pod twoje plecy i odpiął twoją górną część bielizny. Zaczął lizać, ssać i całować twoje sutki na zmianę, a z twoich ust wydobywały się ciche pomruki i jęknięcia. Ponownie zaczął iść dalej w dół zostawiając mokrą ścieżkę. Jednym ruchem zsunął twoje spodnie wraz z bielizną. Podniósł wzrok na twoje oczy po czym sam odsunął się od ciebie i zdjął swoję spodnie wraz z czarnymi bokserkami.
Wziął lubrykant i wylał go trochę na palce po czym jednego z nich delikatnie zaczął wsuwać w ciebie, a chwilę potem delikatnie w tobie poruszać. Chwilę później dołączył kolejny i kolejny, aż zakończyło się na 4. Wyciągnął swoje palce słysząc cichy mruk niezadowolenia, dlatego szybko zastąpił je czymś lepszym.
Wszedł w ciebie cały przez co jęknęłaś z zaskoczenia. Chłopak złapał cię za biodra i zaczął się bardzo szybko i mocno poruszać. Nie minęło 5 minut, a już obydwoje doszliście w tym samym czasie.
Seungmin opadł na łóżko koło ciebie, a ty delikatnie wtuliłaś się w jego ciało. Dopiero teraz mogłaś się przyjrzeć jego klatce piersiowej. Nie była może jakoś bardzo umięśniona niczym Changbina, ale nie była wcale taka prosta. Były zarysy mięśni brzucha. Leżeliście tak przez chwilę kiedy Seungmin się poderwał do siadu.
-Co się stało?-zapytałaś zdziwiona zachowaniem blondyna.
-Nic takiego po prostu... zapomniałem o gumce-zaśmiał się zakłopotany.
_________________________________________
Nie wiem czy ktoś na to czekał ale jest :)
CZYTASZ
One More Night |~Seungmin~|
FanfictionPewnego dnia t/i poznaje chłopaka, który nazywa się Seungmin. Od razu poczuli coś do siebie, ale czy ich związek zawsze będzie piękny?