10

208 10 5
                                    

Seungmin od ostatniego razu kiedy wypił za dużo alkoholu postanowił nie pić go przez najbliższy czas. Wszystko wracało do normy - pogodziłaś się ze swoim chłopakiem, i obiecaliście więcej się nie kłócić o głupoty.

Obudziłaś się o 11, kiedy wstałaś z łóżka ruszyłaś w stronę toalety, gdzie wzięłaś prysznic, i się przebrałaś.

Chwilę później zeszłaś na dół, aby zrobić śniadanie. Przywitałaś się z stojącym tam Jisungiem. Zrobiłaś zwykle kanapki, i poszłaś do salonu włączyć telewizję. Wybrałaś dramę którą miałaś zamiar dokończyć.

Kilka godzin później ktoś wszedł do domu. Ciekawa ruszyłaś zobaczyć kto to, a w drzwiach stał twój chłopak i Jeongin.

Przywitałaś się z Jeongniem uściskiem, a z Seungminem buziakiem. Chłopaki ruszyli w stronę kuchni, aby wypakować zakupy które zrobili.

Wyłączyłaś telewizor, i wróciłaś do twojego pokoju, aby przygotować się do pracy. O 17:50 wyszłaś z dormu i poszłaś w znanym ci kierunku. Gdy weszłaś do klubu szybko sie przywitałaś, i zaczęłaś pracę. Dzisiaj była jakaś impreza powitalna na którą byli zaproszeni ludzie z wyższej półki jeśli tak możesz powiedzieć.

Było już kilka osób tak dokładniej mężczyźni w garniturach i dobrze ułożonej fryzurze, a u boku każdego z nich była kobieta w sukni. Od każdej z nich było czuć mocny zapach perfum.

Cała "sala" była bardzo ładnie przyzdobiona. Stoliki były ładnie ułożone, a sam bar miał różnego rodzaju światełka i inne ozdoby.

Pierwsze kilka godzin minęło dość szybko. Imoreza dopiero się rozkręcała a główni goście mieli przyjść dopiero o 22. Twoja przyjaciółka która też miała dzisiaj pracę podeszła do ciebie i zaczęłyście rozmawiać na różne tematy.

W końcu nadeszła wyczekiwana przez wszystkich godzina. Na miejsce imprezy wszedł wysoki mężczyzna ubrany w drogie ciuchy, a razem z nim kobieta ubrana w piękną czarną suknię i kilka ochroniarzy. Nie znałaś mężczyzny ani tym bardziej kobiety, która zapewne była jego żoną.

Impreza trwała w najlepsze. Skończyłaś pracę dopiero o 2 w nocy. Zaczęłaś się zbierać, a na twoje miejsce przyszła twoja znajoma.

Wracałaś ciemną uliczką do domu. Starałaś się iść jak najszybciej. Usłyszałaś za sobą trzask więc szałaś jeszcze szybciej niż wcześniej. W końcu dotarłaś do domu. Szybko wyjęłaś klucz, i otworzyłaś drzwi. Weszłaś do domu, i od razu skierowałaś się w stronę łazienki gdzie skorzystałaś z toalety i przebrałaś się w piżamy. Kiedy już się przebrałaś poszłaś do swojego pokoju gdzie poszłaś spać.

Dzień sam w sobie był męczący, ponieważ po przyjściu nie jakiego Pierricka Savina (pomińmy fakt, że to postać z gry ale to tylko ff ok?) było pełno zamówień różnego rodzaju drinków i małych przekąsek.

Przed zaśnięciem postanowiłaś napisać do Seungmina, że jesteś już w domu, i wszystko jest w porządku.

***

Mijały miesiące. Kariera twojego chłopaka coraz bardziej się rozwijała, a ty dostawałaś różnego rodzaju awansne i tego typu rzeczy. Jednak kto by pomyślał, że...

_________________________________________

Brawa dla mnie napisałam rozdział :D może jest trochę nudny i krótki ale już mam plan na ciąg dalszy także mam nadzieję, że to co mam w głowie wam się spodoba!


One More Night |~Seungmin~|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz