Eve girdiğim gibi salona koştum. Zaten iç ses ayrı konuydu. Ki iç ses diye bir şey olmamasına rağmen alışkanlık olduğundan öyle söylemeye devam ediyordum.
"Az daha götünü çizdiriyordun, Derin."
Ben kes sesini demekten sıkıldım, sen konuşmaktan sıkılmadın. Sadece biraz sussan? Ne güzel az önce sesin çıkmıyordu.
"Zaten sinirliydin, daha fazla sinir olma diye susmuştum. Şimdi devam ediyorum."
Delireceğim senin yüzünden, gerçekten.
"Hayır, sen zaten delisin."
Kes sesini artık!
"Peki."
Nefesimi seslice verip koltuğa oturdum. Hep bir olay, hep bir olay.
Kapı çalınca duraksadım. Ya oysa?
"Kim o?" Bağırdığımda adamın sesini beklerken üç arkadaşımın bağırmasını beklemiyordum. Evet, üç kuzen ve üç arkadaş.
"Lan, Derin. Donduk aç şu kapıyı. Lan, açsana!" Gurbet'in sinirli sesiyle hemen kalktım. Biraz dertleşsem sıkıntım dinerdi belki.
"Sonunda." Zehra boynuma sarılınca bende karşılık verdim.
(Kuzenlerimi koymazsam ölermişim KSSJSJBSBSB)
"Ulan, Efe aramasa söylemeyecek miydin bayıldığını? Geberteyim mi seni şimdi?" Tamam, haklıydılar.
"Boşuna endişe etmenizi istemedim." Kapı önünden çekilip geçmelerine izin verdim.
"Boşuna mı? Efe, senin atak geçirip bayıldığını ve ağır şizofreni olduğunu söyledi. Boşuna mıymış?" Her şey tamam da, şizofreni meselesini abim nereden öğrendi?
"Bunları size abim mi söyledi? O, nereden öğrenmiş şizofreni meselesini?" Öznur pot kırdığını fark ettiğinde gözleri büyüdü. Gurbet ve Zehra aniden ona dönüp vurdular.
"Hay dilini eşek arıları soksun, emi Öznur." İkisi Öznur'a, 'sen bizi yaktın, yaktınnn.' bakışları atıyordular resmen.
"Kıza yüklenmeyin, iyiki söyledi. Nereden öğrenmiş?" Gurbet yutkunduktan sonra bana döndü.
"Senin arkadaş grubundan biri ona kendi kendine konuştuğunu, artık korkmaya başladıklarını söylemiş. Başta inanmasa da sen onun yanında yine kendi kendine konuşunca emin olmuş. Aslında Efe'nin endişe ettiği şey bu değildi, senin tarafından, senin baygınlık geçirdiğin zaman atılan mesajdı. Onu sen atmadın mı?" Hayır, ben atmamıştım. Emindim. Hemen telefonumu çıkarıp baktım. Whatsapp'tan gelen mesajların çoğu abimdendi. Sohbete baktığımda gözlerim şokla büyüdü. Sen öldün, iç ses.
Sen: Belki de artık o uyumalı. Gelişim sizi korkutmasın, evinin önünde bayıldı. Ben uyanmasam, o ölecek:))
Sikeyim, bu da neydi böyle? Mesajın atılma saati, benim son kez gördüğüm saat ile aynı değildi. Baygınlığımdan 30 dakika sonra atılmıştı...
Konuş, bu ne anlama geliyor?
"Kendin çöz."
"Gerçekten de kendi kendine konuşuyor." Zehra'nın sesiyle kendime geldim. Kuzenlerim bana öcü görmüş gibi bakıyordular. Haklıydılar.
"Derin, kuzum iyi misin? Bak, gerçekten Efe ile bir seans yap. İyi gelecektir." Abim ile bir seans mı, almayayım canım, sağol.
"Hayır, her şeyin sebebi o." Kızlar da bunu bildikleri için kafa salladılar sadece.
"Bugün buradayız. Efe de gelecekti ama arayıp gelmemesini söyleyeceğim." Öznur telefonunu çıkarınca durdurdum onu.
"Gerek yok, gelsin. Kuzeninizle görüşmemenizi istemiyorum. Sadece muhatap olmam. Sizinle konuşmasına karışmam. Onca yıldır göremiyorsunuz onu." Gurbet mutlulukla bana sarılırken bende sıkıca sarıldım.
"Bugünü kuzenler günü ilan ediyorum. Akşam büyük eğleneceğiz." Kafa sallayıp kalktım.
"Kızlar, siz oturun ben biraz dinleneceğim. Başım ağrıyor."
"Kaçıyorum, demiyor da."
Sadece bir kez, beni de anlayabilir misin?
"Hayır."
Of.
Kızlar onaylayınca hemen odama çıktım ve yatağa uzandım. Aklıma dünkü adam geldi bir an. Ya başıma bela olursa?
"Kendini çok önemli sanıyorsun sanırım, adam seninle neden uğraşsın?"
Ne bileyim, beni o kadar kovaladı ve evime kadar geldi. En kötüsünü düşünmeye alıştım.
"O senin mallığın. Adam seni öldürecek değil ya?"
Tam o-
"Aslında tam mafya tipi vardı. Götünü kolla Derin, kurşun falan yersin mazallah. "
Senden nefret ediyorum.
"Bende seni seviyorum bebeğim... "
Efe bile senin kadar baş belası değil, biliyor musun?
"Beni Efe ile kıyaslaman kırıcı, ama beni ondan daha çok seviyor olman mutlu etti."
Seni daha çok seviyorum demedim?
"Sus, ben anlarım. "
Kendimi atacağım şimdi pencereden aşağı ha!
"Şşş, calm down baby."
Allah'ım sabır.
"Amin canım, amin."
EVET, BAŞKA BİR KISA BÖLÜM DAHA... VE BAYILMA SAHNESİ YOK. HER BÖLÜME BİR TANE KOYARSAM KAOSU NASIL BÜYÜTÜRÜM, ÖYLE DEĞİL Mİ?
VE ŞUNU SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM, KUZENLERİMİN ISRARIYLA İKİSİNİ KOYMAK İSTEDİM. TABİİ BENDE DURUR MUYUM, YAPIŞTIRDIM SAHNEYE. KENDİMİ DE KOYMAZSAM OLMAZDI VE İŞTE, BENDE ORDAYIM FJHIUDHFVD.
HER NEYSE, UMARIM SEVERSİNİZ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESKİN KURŞUN
ЧиклитDağılan sis ile ortaya çıkan sokağa baktım. Ne olmuştu öyle? Öldürmek bu kadar kolay mıydı? Hala sabahın vahşet görüntüleri canlanıyordu gözümde. Çekilen silahlar,diz çöktürülen insanlar ve kafalarına acımasızca sıkılan masumlar. Yaptıklarının nede...