(Merhaba aşkolar hemen bir bilgilendirme yapacağım kitap kapakları yapıyorum isteyen yazabilir ins: ec_rinsw )
Merhaba ben Ecrin. 11.sınıfa gidiyorum. Elif, yani kuzenimle aynı sınıftayız ve en yakın arkadaşımdır. Bugün yine ve yine okula gitmek için hazırladım ve Elif'i beklemeye başladım. Tabi hanımefendi bugün gelecekse.
ELİF
Kısaca kendimi tanıtayım ben Elif 11. sınıfa gidiyorum. Ecrin ile kuzeniz ve aynı sınıftayız . Her zaman ki saatim de hazırlanmaya başladım. Ve pencereden baktığıma göre Ecrin yine beni bekliyordu hemen hazırlanıp çıktım. Hemen Ecrin'in yanına gittim. "Ooo hanımefendi zor oldu gelmek yormasaydık sizi." gözlerimi devirdim "Evet zor oldu" güldük ve özel arabamızla okula gittik. Sınıfa girdik, öğretmenin gelmesiyle yerimize geçtik. Dersin sonlarına gelirken sınıfın kapısı çaldı öğretmenin "girin" demesiyle kapısı açıldı. İçeriye Murat Amca yani Ecrin'in babası okul müdürümüz girdi. "İnci Hanım okulumuza gelen yeni öğrencileri getirdim, Yusuf, Enes gelin çocuklar."
ECRİN
Elif ile kafamızı kapıya çevirdik. Kimin gelmesi çok da umurumda değildi ama gelenlerde baya iyiydi. Babam gidince öğretmen çocuklardan kendilerini tanıştırmalarını istedi. Uzun çocuk konuşmaya başladı. "Ben Enes. Eski okulda olan kavga yüzünden bu okula geldik." yanındaki çocuk devam etti "Ben de Yusuf." kafamı Elif'e çevirdiğimde çocukları izliyordu. Koluna baya sert bir şekilde vurunca bana döndü. "Ahğ gerizekâlı neden vuruyorsun." bunu çok sesli söyleyince herkes bir anda bize döndü.
ELİF
Bize anda herkesin bana bakışını gördüm ve Ecrin' e vurmaya başladım "Ecrin ve Elif ayrılın" demesiyle öğretmene baktık ve devam etti "Yusuf sen Elif'in yanına geç" dedi. Yusuf tamam diyerek yanıma geldi "Enes sen de Ecrin' in yanına geç" dedi. Aslında çok uzak değildik bir ön sıramıza oturdu. ders boyu hiç bir şey konuşmadık . Ve zil çaldı ve Ecrin' in yanına gitti tam aşağı inecekken biri bize seslendi kafamızı o tarafa çevirince Yusuf "bizde sizle gelebilir miyiz?" dedi. Ben hemen lafa atıldım. "Tabii" dedim ve beraber kantine gittik. Yol boyunca kimse konuşmadı boş bir masaya oturduk. Yusuf "hep böyle susacak mısınız" dedi. Ecrin "bilmem" dedi. Koluna hafifçe vurarak konuştum. "Iıı şey siz biraz kendinizden bahsedin." dememle Enes konuşmaya başladı. "Aslında biz böyle sakin değiliz, çok kavgacıyızdır." Yusuf da "aynen" dedi ve zil çaldı sınıflarımıza çıktık.
ECRİN
Biz Elif ile önden gittik Enesler ise arkamızdan bir şeyler konuşarak sınıfa girdi. Elif kendi sırasına gitti ve Enesler sınıfa girdi. Enes yanıma geldi ve oturdu. Ders sıkıcı bir şekilde ilerlerken Enes'in bana bakışını gördüm. "Bir şey mi oldu" dedim. "Yüzün yakından daha güzel" utanarak önüme döndüm. Elif arkadan "birileri utandı" dedi. Tam vuracakken Yusuf kolumu tuttu. Yusuf'a bakarken Enes kolumuzu ayırdı. "sakin olalım" dedi sinirli bir şekilde önüne döndü. Teneffüs zilli çaldı. teneffüste biz Enes ile sırada otururken Elif ile Yusuf geldi. Elif "çıkışta kafeye mi gitsek" dedi. Elif'in ailesinin yurt dışında olduğu için istediği saatte dışarı çıkabiliyordu, babam da okul olduğu için eve geç geliyordu. "Tamam" deyip ayrıldık. Eve gidip hazırlanmaya başladık.