bölümü yazarken Elif'le dinlediğimiz şarkııı sizde dinleyin askolarr -ecrin
ELİF
Hastanede Enes, Ecrin ve ben Yusuf'u bekliyorduk. Ben ağlıyordum, Enes çok kötü olmuştu. Yusuf'a bir şey olacak diye ödümüz kopmuştu. Çünkü artık o da bizden birisi sayılırdı. Kendime itiraf edemiyordum ama ona bir şey olması beni çok kötü etkilerdi. Ecrin Enes'i teselli etmeye çalışıyordu ama bilmiyordu ki o da çok kötü durumdaydı. En ufak dokunuşta ağlardı. Benim ağlamalarım şiddetlenince Ecrin yanıma geldi bu sefer beni teselli etmek isterken kendisi de ağlamaya başladı. Kimse kimseyi teselli edemiyordu, hepimiz bitik durumdaydık. Yusuf'un ailesi koridorda gözükünce hemen yanımıza geldiler, bir şeyler söylediler ama odaklanamıyordum. Dediklerini anlamıyordum. Sadece ben değil Ecrin de dediklerini dinlemiyor gibiydi boş duvara bakıyordu. Koridorda doktoru görünce Enes ve Yusuf'un babası hemen doktora doğru yürüdüler. Benim kalkacak halim yoktu onları uzaktan dinlemeye başladım. "Yusuf nasıl?" Yusuf'un babası Efe bey soru sorunca doktor "İyi merak etmeyin görmek istiyorsanız 5 dk. girebilirsiniz. Ama oda da kalabalık olmayın." Hemen "Tamam" dedik ve odaya girdiler. Ben kalabalık olmasın diye daha sonradan gireceğimi söyledim. 5dk sonra nihayet çıktıklarında ben odaya yalnız bir şekilde girdim. Hala uyuyordu. İyi olduğunu görmek beni daha da rahatlatmıştı. Derin bir nefes verip yanına gittim ve koltuğa oturdum. Biraz bekledim ve kendimi hazırlayınca konuşmaya geçtim.
"Yusuf şuan beni duymuyorsun ama sana bir şey itiraf edeceğim. Söylemesi zor ama, sanırım sana aşığım.."
**https://www.youtube.com/watch?v=g9P8n-iWElQ
|Patron 'Aşık' ( speed up) saniye: 1:03
Bir anda Yusuf gülmeye başladı. Ama hala gözleri kapalıydı. Gülüşüne takıldı gözlerim. Çok güzel gülüyordu. Bir anda kendime geldim ve söylediklerimi duyduğunu hatırladım. Utançtan yüzüm kızarmıştı hemen elimle yüzümü kapatıp kapıya koştum. Bu sırada Yusuf kahkaha atıyordu. Kapıyı göremediğim için çenemi kapıya vurmuştum. Yusuf daha çok kahkaha atmaya başladı. Dudağım kanıyordu elimle sildim. "Gel buraya" kafamı ona çevirdim "Kimden kaçıyorsun küçük hanım?" "Hiiçç benim işim vardı da gideyim dedim." inanmadığı belliydi. Kalkıp yanıma gelmeye çalışınca karnı acıdı. Acıyla yüzünü buruşturduğunda kıyamayıp ben yanına gittim. "Ne oldu?" "Ben sana vuruldum." dedi "Orasını biliyoruz kurşun bana gelmesin diye sen vuruldun." tekrardan kahkaha atmaya başlayınca "Beni utandırma seansın bittiyse gidebilir miyim?" dedim "Buraya gel bi" yatağı gösterdi. Çekinerek yanına gittim. "Sen bana mı aşıksın öyle duydum?" "yoo kimden duydun?" dedim utançla daha çok gülüp "Leylekler söyledi." dedi "Leylekler yanlış söylemiş sana." "Ahh ya bende sana aşıktım. Gitti güzel kız." gülerek "Aa öyle mi? maalesef senden hoşlanmıyorum." yüzü soldu "Hoşlanmıyorum çünkü, aşığım." dedim bir anda "Hani leylekler yalan söylemişti?" dedi "Aa öyle mi olmuş? Haberim yoktu." omuz silktim tam kalkacakken elimden utup kendine doğru çekti ve kulağıma doğru yaklaşıp kısık bir sesle "bende sana aşığım" dedi ve tam beni öpecektiki Enes odaya girdi.
"Yusuf uyanmışsın- aa şey ben çıkıyım" dedi Enes Yusuf "beş dakika sonra gelsen ne olurdu?" diye sitem etti bende yanağında öpüp hemen kaçtım ve Ecrinin yanına gittim."Ecrin Ecrin" "ne oldu?" diye sordu her şeyi anlattım "sen Yusuf'a mı aşıktın" dedi " evet olamaz mı" dedim "yani sen Yusuf'u öperken Enes geldi öyle mi?" "hayır o beni öperken Enes geldi " dememle Enes geldi . "Evet sonra Yusuf'u öpüp kaçtı jsjsjs" dedi "has sen vardın demi" " evet hadi eve " dedi ben hemen " Yusuf gelmeyecek mi" diye sorunca " gel kız gel alacaz sevgilini " demesiyle gülmeye başladık Yusuf'u alıp eve gittik Enes Yusuf'u odasına çıkardı yemek yedikten sonra da onada bir şeyler hazırlayıp Enes'le gönderdim Enes elinde tepsiyle geri döndü bana bakıp " Yusuf seni istiyor " dedi tepsiyi alıp Yusuf'un yanına çıktım uyuyordu "Yusuf kalk " dememle "öpersen kalkarım" dedi yanağından öptüm "hayır yanak olmaz " "olur olur kalk hadi "dedim tepsiyi verip aşağı indim bi 10 dk sonra tepsiyi almaya gittim. Yemeği yememişti yatakta oturuyordu. "Niye yemedin lan yemeğini" dedim "Sen öpmedin de ondan" dedi "Yusuf ye şunu bak iyice hastalanacaksın." "Ben zaten sana hastayım kızım" dedi "Yawşama hadi ye şunu" "Tamam ama öp öyle" dedi kıyamadım yanına gittim tam öpecekken Ecrin odaya daldı "Napıyonuz lan bur-" diyemeden bizi gördü odadan çıktı ve "Enes!" diye bağırdı odanın kapısını kapattı 2sn sonra Enes'le odaya tekrar daldı "Hass" Enes'in şaşkınlığı tavan yapmıştı "Yeter bi bırakmadınız amk" Yusuf bağırınca irkildim belimden tuttu kendisine çekti "Korkma güzelim burdayım" Enes "Ooo kanka noluyo" ben söze girdim "Biz sevgiliyiz" dedim "Belli oluyo kanka" Ecrin göz devirerek Yusuf'un eline bakıyordu Enes durumu fark etmiş olacaktı ki Ecrin'e dönerek "Seninde mi canın sevgili çekti" dedi "Sevgili değil seni çekti" dedi bu sefer Yusuf "Ooo kanka noluyo" dedi Enes'i taklit ederek ben konuya girdim "Biz çıkalım siz gelin o zaman" "Olur" Enes gülerek cevap verdi "Burası Yusuf'un odası yalnız" Ecrin hemen cevap verdi " o zaman benim odama geçiyoruz" dedi Enes sırıtarak cevap verdi " sen geç ben geliyorum" "Ooo ne oyluyor" . "Bu daha başlangıç" dedi Enes...
Selam askolar yine ben sizce bir sonraki bölümde ne olucak ? Neyse iyi okumalar-elif
son paragraf dışında benim eserim bu bölüm -ecrin
Soru
Sizce Yusuf Elif'i öpe bilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEL KOLEJİ
RomantizmOkullarında popüler olan 2 genç kızın hayatındaki değişiklikler.