11.Bölüm: Sürpriz Doğum Günü

35 5 12
                                    

Sabah uyandım ayna karşısında Enes'le fotoğraf çekildik.

~Enes Demirel

Enes Demirel~ Herşeyim 🖤 @ec_rinsw 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Enes Demirel~ Herşeyim 🖤 @ec_rinsw 

Ecrin Altınışık~ Yakışıklım 🤍

Elif Işılay~ Evlilik görüyorum Hocam

Yusuf Özberk~ Hani bizz

Ege Karabey~ Nikah şahidiyim arkadaşlar

758 beğeni

85 yorum


ECRİN

Sabah kahvaltımızı yapıp Egelerin evinden ayrıldık. Zaten Ada'nın pis bakışlarına daha fazla katlanamazdım. Eve geldiğimizde Yusuf'un Enes'i evden uzaklaştırmasını istedim çünkü bu gün diğer günlerden daha farklı olacaktı. Bugün Enes'in doğum günüydü! Planımız ise, Yusuf Enes'i buradan uzaklaştıracak ve ayarlattığımız restorana gelecekti. Ben ise Ege ile birlikte yemek yiyormuş ve Enes'in orada olduğunu bilmiyor gibi yapacaktım. Ne de olsa restorantta tek olsaydım doğum gününü kutlayacağımı anlardı. Elifle eve geldiğimiz gibi hazırlanmaya başladık.

 Elifle eve geldiğimiz gibi hazırlanmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu elbiseyi giyindim. Baya güzel duruyordu. Saçlarımı da açık ve dalgalı yaptım.

 Saçlarımı da açık ve dalgalı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elif'de bu elbiseyi giyinmişti. O da çok tatlı gözüküyordu.

Çıkmadan önce Ege ile konuştuk ve bizi restorantta beklediğini söyledi. Hemen taksiye bindik. Yolda Yusuf'a mesaj attım.

Ben: Yusuf biz bir 15 dk içinde restorantta oluruz 20 dk ya gelin

Yusuf: Tamam yenge o iş bende

Telefonu kapattım. 15dk sonra gelmiştik hemen hazırlanan masaya Ege ile birlikte oturduk ve Enes'i beklemeye başladık. Bu arada Elif ve birkaç arkadaşımız daha saklanmışlardı. Restorantın ışıkları kapalıydı. Sadece Ege ve benim masamın üstündeki açıktı. Birkaç dakika sonra Enes ve Yusuf içeriye girdiler. Enes beni görmüş olacaktı ki yanımıza geldi. "Enes ne işin var senin burada?" dedim "Asıl senin ne işin var Egeyle Ecrin?" sinirli bir şekilde konuşuyordu "Ege ile sohbet ediyorduk neden kızdın ki anlamadım." dedim "Ecrin özel bir gün mü bu hazırlanmışsın" Ege lafa atladı "Arkadaşlığımızı kutluyorduk" gerçekten bulduğu yalan bu muydu ya "Evet tam 10 sene oldu" dedim istemeyerek daha sonra ekledim "Ee sen neden buradasın?" Enes "Bugün benim doğum günüm Ecrin belki hatırlarsın dedim" Bakışları Ege'ye döndü ve "Ama sen burada..." devam edemedi

"Siz birlikte misiniz?" Kaşlarımı çattım. "Ne?" Bir tek bunu söyleyebilmiştim. "Enes.. Neyden bahsediyorsun?" dedim "Duydun Ecrin siz sevgili misiniz?" bağırarak konuşuyordu "Enes saçmalama nasıl böyle bir şey söyleyebilirsin?!" "Gizli gizli buluşmuşsun. Kimseye de haber vermemişsin, sevgiliydik biz senle hatırlıyorsun di mi?!" sinirle Ege'ye döndü "Hadi Ecrin böyle bir şey yaptı sen nasıl yaparsın? Arkadaş olarak gördüm ben seni evime aldım, meğerse Ecrin içinmiş tüm bunlar" Yanıma geldi ve "2 haftalık kızdan ne beklenirdi ki" dedi arkadan elinde pastayla Elif çıktı ve ışıklar yandı, herkes Enes'e bakıyordu. Mekanda şarkılar çalmaya başlayınca masada duran çantamı elime aldım ve restorandan çıktım. Arkadan Ege'nin söylediği şeyleri duydum "Bu kız seni hiç hak etmedi be abi" Evet, gerçekten hak etmemiştim. O gün Ege'den beni kıskanması zaten bana güvenmediğini göstermiyor muydu? Arabaya bindim ve peşimden gelen Ege'yi gördüm. Enes bile peşimden gelmemişken Ege gelmişti.

"Ecrin aç kapıyı bak bende geleyim" tek kalırsam daha da kötüleşirim diye gelmesine izin verdim yanıma oturdu ve sarıldı "Ecrin bak kafaya takma yanlış anladı" hiçbir şey demeden Ege'nin isteği üzerine arabayı onun evine sürdüm.  Eve varınca misafir odasına geçtim ve uyumaya çalıştım. 

   Sabah telefonuma art arda gelen bildirim sesleriyle uyandım. Enes'den 50 cevapsız çağrı ve 98 mesaj gelmişti. Hiçbirini okumadan engelledim. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya Ege'nin yanına indim. Kahvaltı hazırlamıştı gülümsedim bende yanına oturdum. "Ne gerek vardı bende yapardım" dedim "Saçmalama benim evim burası" dedi "Enes gece boyunca bir sürü mesaj atmış" gülümsemesi silindi "Yaptığı şey çok yüzsüzceydi. Senin orda onun doğum gününü kutlamaya gitmen ve sana iftira atması.. Bilmiyorum ama aynı şeyi ben düşündüğümde bende öyle sanabilirdim. Biz bu şekilde anlayacağını hiç düşünmemiştik." başımı salladım onaylamak için "Bana 2 haftalık kızdan ne beklenir ki dedi. Güven benim için çok önemli bir şey ama o en başından beri bana güvenmiyormuş meğerse.." "Haklısın böyle olmamalıydı, ama bu zamana kadar onunla yaşadığın şeyleri düşün bi.. Aranıza girmek istemiyorum ama onu hala seviyorsan 2. şansı verebilirsin bence." Derken kapı açılma sesi geldi. İçeriye Ada girdi. Bakışları bana dönünce konuşmaya başladı. "Ecrin ne işin var burada" dedi "Ne işin var derken?" "Burası benim evim de canım o yüzden sordum" dedi "Kusura bakma ama evinse neden dün burada değildin?" "Bardaydım aşkım" içimden bu söylenir mi? diye düşündüm. "Peki gece nerede kaldın?" "Eren'de" rahat bir şekilde söylediklerini ağzım açık dinliyordum "Siktir git Ada" "İnanmıyorum sana Ecrin için beni evden mi kovuyorsun?" "Yaptıkların için" Ada kapıyı çarpıp çıktı.

ADA

Ege'nin beni bir sürtük için terk etmesine inanamıyorum ama sen göreceksin Ecrin sen benim sevdiğim çocuğu benden aldın bende Enes'i senden alacam diye içimden söylendim. Eneslere gittim. Kapıyı Yusuf açtı "Yusuf Enes nerede?" diye sordum "içeride ama çok sarhoş" "Olsun sorun değil" merdivenleri çıkarken şu gıcık kız yanıma geldi "Nereye" diye sordu "Ebenin nikahına gelcen mi" "Gelicem" göz devirdim benimle birlikte Enes'in odasına girdi. Enes'i görünce şaşırdı. Galiba durumunu bilmiyordu. Hemen söze girdim. "Enes Ege ve Ecrin gerçekten sevgililermiş" bir şey demeden içmeye devam etti "Bu mu yeni yalanın?" Elif konuşunca sinirle evden çıktım. İnanmamışlardı. Ege'yi aldattığım Eren'in evine gidecektim. Kalacak yerim yoktu.


ELİF

Ada'nın gitmesiyle hemen Ege'nin evine korumalarla gittim. Kapıyı çaldım. Ege beni görünce şaşırdı ama çok sinirli gözüküyordu. İçeri girdim. "Ecrin Enes sen gittikten beri içiyormuş yeni gördüm hemen geldim." derken Ege ve Ecrin'in de içtiklerini gördüm. Tüm içkileri toplayıp attım. Ecrin hızlıca içeriye gidip montunu aldı ne olduğunu bile anlamadan dışarıya çıkıp arabaya bindi. Zorlukla da olsa Ege'yi de arabaya bindirdim. Tek kalmasına izin veremezdim daha çok içerdi yoksa umurumda bile değildi. Eve geldiğimizde içeri girdik Ecrin koşarak Enes'in odasına girdi peşinden bende ilerledim. Enes Ecrin'i görünce ayağa kalktı ve 

"Ecrin.. senii seviyoyum...."

selam askolarrrrr nasılsınızzzz bu bölüm full benden geldi umarım beğenirsiniz sizi çok seviyorummmmm -ecrin

Sizce Ada pes etti mi?

Ege Ecrin'e aşık mı? 

Baran Mert olayına ne oldu?

ECEL KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin