Sabah uyandığımda Enes'le sarmaş dolaş yatıyorduk ama üstü yok hemen sarsarak kaldırdım. "Lan kalk üstünü giy" dedim. "Yaa hayır rahatım böyle" diye mırıldandı zorla kaldırdım "hadi üstünü değiştir kahvaltı yapacağız sonra da kıyafet almaya gideceğiz " "Başka emriniz var mı Ecrin hanım?" diye sordu Enes "Şu anlık yok hadi marş marş kıyafetlerini giyiyorsun hemen" "Şurada olacaktı alıyım ben" Enes'in cevabıyla bir anda beni kendine çekmesi bir oldu "Enes iyi misin?" "Güzelim kıyafet arkanda kalmış onu alıyordum" dedi sırıtarak "Haa söylesene" dedim ve çekildim rast gele bir t-shirt alıp üstüne geçirdi. "Elifleri uyandırmaya gidelim" dedim ve çadırdan çıkacaktım ki Enes beni tutup kendine doğru çekince üstüne düştüm o sırada Yusuf içeriye daldı. "Enes- LAN ÖPÜŞÜR SENİZ KUSARIM" " Yusuf siktir git" " aynen çıkıyım da daha çok yapın" Enes Yusuf'a yastık fırlattı bende Enes'i üstünden kalktım " neden geldin Yusuf ?" diye sordum " bedava porno çekiyorlar gel dediler geldim" dedi sırıtarak bu sefer ben yastık fırlattım. "Hadi sonra yiyişin Ecrin'in dedesi çağırdı " dedi ve çıktı. Ben balo ne olucak diye sitem ederken " hiç birşey olmayacak " dedi Enes aynı zamanda valizleri topluyordu. hazırlandık ve çadırdan çıktık Elifler bizi dışarıda bekliyorlardı " hadi hazırsanız çıkalım" dedi Elif "hazırız" diye karşılık verdim.
ELİF
Yaklaşık 1 saat sonra gelebildik. Kapıyı çaldık ve açan kişiyi görünce şok oldum. Çünkü kapıyı Eylül açmıştı " Eylül ablacım senin ne işin var burada" dedim ve sarıldım Yusuf ve Enes bu kim bakışları atıyorlardı. "İçeyiye gelşenişe abla dedem şişi bekliyo" dedi ve koşturarak salona gitti. Bizde peşinden gittik ve koltuklara oturduk. "Bu yakışıklılay kim abla?" diye sordu "ben Yusuf" "bende Enes" diye kendilerini tanıttılar "bende Eylül" dedi ve koşturarak yanımıza geldi ve dedem geldi. "Hoş geldiniz çocuklar Eylül kızım sen hadi bahçede oyun oyna " "tamam dede" dedi ve dışarı çıktı "seni dinliyoruz dede" dedi Ecrin . "Evet çocuklar Baran ve Mert'i bulduk artık size bir şey yapamazlar yine de dikkatli olun ve Eylülde artık sizinle kalacak bu yüzden birinin onunla yatması lazım" bir anda bütün gözler bana döndü "olur dede" dedim ve Eylül'ün valizlerini alıp arabaya koyduk ve eve gittik.
Hemen Eylül'ün kıyafetlerini değiştirmek için odaya çıkardım üstünü değiştirip kıyafetlerini dolabıma yerleştirdim. "Yemek sipariş edicez ne istersiniz?" diye sordu Enes aşağı inince Yusuf "ne yemek istersin prenses ?" dedi "patates birde hamburger" "tamamdır Enes duydun" dedi Yusuf . Yemek gelince Enes kapıya gitti.
ENES
Kapıyı açtım ve kartı uzattım "temassız var " dedim "temaslıda olabilir" adama ters ters bakarken Yusuf geldi. "Lan yine mi sen ?" dedi "evet bebeğim ben" ödeyip kartı uzattığım sırada Yusuf adamı kovalamaya başladı "siktir git bir daha geldiğini görmeyim" diye bağırdı. İçeriye geçip sofrayı hazırlamaya yardım ettik.
ECRİN
Enesler siparişleri alıp içeriye geldi. Sofrayı hazırlayıp oturduk. Yemekten sonra Elif Eylül'ü yatırmak için yukarıya çıktı. Bizde film seçmeye başladık . Yarım saat sonra Elif geldi " Eylül uyudu şimdi ne yapıcaz" " film seçtik izleyelim diye de seni bekledik" dedim "kesin yine korku filmi açtınız" diye cevap verdi. Filmi izledik çok uykumuz geldiği için uyumaya karar verdik. "Yarın Eylül'ü bizim okulun yanında ki kreşe yazdıralım" dedim herkes onayladıktan sonra odalara dağıldık ama filmden etkilendiğim için Enes'in yanına gittim " Enes senin yanında yatsam olur mu?" "gel güzelim" dedi hızlıca yanına gidip yattım.
ELİF
Eylül'ün yanına gidip uzandım tam uyuyacaktım ki kapı açıldı Yusuf gelmişti "Elif ben korkuyorum sizinle yatsam olur mu?" "Yusuf başka bahane bulamadın mı?" dedim başını salladı "Yusuf çok uykum var uyuyacağım " dedim ve gözlerim kapandı.
Gece Eylül uyanmış mı diye kontrol etmek için kalktığımda yanımda Yusuf vardı. Çok tatlı uyuyordu üstünü örtüm ve Eylül'e baktım oda uyuyordu geri yattım.
ECRİN
Sabah uyandığım da Enes'in odasındaydım yanağını öpüp kaldırdım. "Enes bey Yusuf'u da uyandırıp kahvaltıyı hazırlar mısınız?" dedim gülerek "bir daha öpersen olur" sırıtıyordu. "Yaa hadi" "tamam tamam" deyip kalktı. "Ecrin Yusuf odasında yok" diye bağırdı Enes. Bende Elif'in yanındadır diye düşünüp Elif'in odasına gittim. "Enes gel bak kimleri buldum" dedim. Elif, Yusuf ve Eylül bir birlerine sarılmış yatıyorlardı. Enes Yusuf'u da kaldırdı ve kahvaltı hazırlamaya başladılar Kahvaltıdan sonra hazırlanıp evden çıktık Eylül'ü de okulun yanındaki kreşe yazdırdık.
ELİF
Matematik dersine girdiğimizde telefonum çaldı Eylül'ün kreşinden arıyorlardı hemen telefonu açıp cevap verdim. "Alo" "Elif hanım öncelikle sakin olun ama kreşe gelmeniz lazım" dedi sesinde bile panik vardı hemen telefonu kapatıp Ecrinlere olayı anlattım Yusuf'la birlikte çıkıp kreşe gittik zaten son dersti
"Geldim Eylül nerede?"......Evet askolar bu bölümü Aslında pazar günü yaptık ama Canımız şimdi yayınlamak istedi jdjwnhehshhs. Neyse Sizce Diğer bölümde ne olacak bol bol vote ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum bay bay😻😺💞💕 ~Elif
Sorular
Sizce Eylül'e ne oldu?
Mert ve baran arık hikayeden gidecek mi?
Ege ve adanın arası düzeldi mi?