16. Bölüm: Bar

21 0 0
                                    


"Elif hanım sakin olun sadece Eylül'ün ayağı birazcık incindi o yüzden dinlenmesi gerek" ohh bunu söyleyince içim rahatladı Yusuf Eylül'ü kucağına alıp arabaya götürdü bende öğretmenle vedalaşıp yanlarına gittim. 

  "Evet ilk önce doktora gidelim ayağını kontrol etsin ondan sonra da eve geçeriz" Eylül Yusuf'un bu dediğine mızmızlansa da sonunda gitmeyi kabul etti. Doktor gayet iyi olduğunu hiç bir sorun olmadığını söyledi.

 Eve geldiğimiz de Ecrin ve Enes de çoktan gelmişti Ecrin hemen meraklı bir şekilde "ne oldu neyi varmış Eylül'ün?" diye sordu bende  "bir şeyi yok sadece ayağını burkmuş" diye karşılık verdim Enes bunun üzerine " akşam bara gideli mi?" diye sordu aslında fena fikir değil ama Eylül ne olacaktı? Diye düşünürken Ecrin " bence olur Eylül'ü de dedeme bırakırız" aslında bu fikir hoşuma gitmişti kafa mı sallayıp onayladım. 

 Yusuf "hadi o zaman biz Enes'le Eylül'ü bırakalım sizde hazırlanın" dedi bende Eylül'ün yanına yedek üst alt falan koydum  ve hazırlanmaya başladık.

 Yusuf "hadi o zaman biz Enes'le Eylül'ü bırakalım sizde hazırlanın" dedi bende Eylül'ün yanına yedek üst alt falan koydum  ve hazırlanmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bunları giydim 

Ecrin de bunları giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecrin de bunları giydi. Bayadır bara gitmiyorduk Yusuflar gelince aşağı indik bizi baştan aşağı süzdüler ve

   " biz vazgeçtik bu kıyafetlerle gelemezsiniz" dediler  "yaa Yusuf yanımızda siz varsınız lütfennn" diye isyan etmeye başladım Enes " bir dakika bile yanımızdan ayrılamazsınız" kafamızı sallayıp onayladık. 

  Lüx ve güzel bir bara gelmiştik içeriye girer girmez ağır içki kokusu geldi burnuma. "Ne alırsınız efendim?" Diye garson sordu  "ben bir votka alıyım" dedi Ecrin "bende" dedim "bizde viski alalım" dediler.

    Zaman ilerlerken yanımıza iki tane bizim yaşlarımızda kız geldi Yusuflara dönerek " bayadır sizi izliyoruz ve bu kızlarla eğlenmediğiniz belli isterseniz yukarıya çıkabiliriz." Bir dakika az önce göz mü kırptı o ? "Senin gözünü yerinde söker en uygun yere montelerim or-" yine konuşmamı yarıda bölen Yusuf'un dudaklarıydı. Ayrıldığımızda dans etmek için Yusuf'u yerinden kaldırdım.

YUSUF

Elif, Ecrin ve Enes iyice sarhoş olmaya başlamıştı şimdi de dans ediyorduk. "Merve bella bella   sanki bella bella" evet Enes mükemmel sesiyle şarkı söylüyor. "Beşiktaş'a ne oldu ya Trabzon sporla berabere kaldık" "Ne alaka Ecrin?" diye sordum bunlar baya bi uçmuştu.

   "güzelim eve gidelim mi?" Diye sordum Elif ise bana "sen beni eve atmaya mı çalışıyorsun? Neyse bu teklifini kabul ediyorum" dedi kahkahalar için de bizim grubu toplayıp bardan çıkardım ve Bora abiyi aradım bizi alması için  15 dk sonra Bora abi geldi eve geldiğimizde Enes ve Ecrin odasına Bora abinin yardımıyla çıkardım "teşekkürler abi Elif'i ben alırım" dedim kafasıyla onaylayıp gitti. 

 Eve geldiğimizde Ecrin ve Enes baya bir sarhoşt konuşacak kelimeleri seçemiyordular. Ben alışık olduğum için etki etmemişti zaten Elif de az içmişti. Enes ve Ecrin birşeyler mırıldanarak odaya gittiler bende Elif'in yanına gittim. "Hani ben seni eve atıyordum?" dedim sırıtarak "Evdeyiz ya zaten mal" dedi somurtarak "Öyle olmaz güzelim ama ya" deyip gözümle odanın kapısını işaret ettim "Ya sapık mısın yürü git ya" diyerek geçmeye çalıştı ama kolumu duvara koyduğum için geçemedi.

  "Oğlum bak akşam akşam çekilsene ya" "Bir öpücük alırım ama" dedim "Nah alırsın" deyip orta parmağını gösterdi. "Ayıp oluyor ama ayrıca öpmezsen buradan çıkamazsın" dedim tepki vermeyince "Hadi ama ya 1 kerecik" "Off tamam" deyip dudaklarıma buse kondurdu. 

  "Kızım sen de alıştın beni öpmeye" dedim ve kahkaha attım "Sen öp dedin ya gerizekalı" dedi somurtarak "He yani seninde gönlün vardı söyleseydin ya kızım daha önceden öperdim" dedim kahkaha atmaya devam ederken. "Bak şimdi seni bir öperim görürsün" dedi sinirlendiği belliydi.

"Nasıl öpersin mesela göstersene" dedim "Ya o anlamda değildi yanlış anladın" dedi kızarmıştı "Hıhı tabi canım" "Çekil şuradan" dedi ve beni itti odaya girdi. Tabi bende peşinden gittim.


selamlarrrr nabersiniz bu bölümü elif yazdı son paragrafları sadece ben yazdım aklımda çok iyi bir senaryo var yazmak için sabırsızlanıyorum kendinize iyi bakın hoşçakalınn💞💞😽😻 -ecrin

ECEL KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin