13.01.2023

778 35 0
                                    

Okula girdim tüm 11. sınıfları gezdim ve kimlerin nöbetçi olduğunu öğrendim iyi bari arkadaşlarımla nöbetçiyim.

Bu sefer üst katı seçmemiştim arkadaşım çok istekliydi ve onu kıramadım. Kendi seçtiğim kaç yani 2. kat yerine sınıfımın olduğu 3. Katta takılıyorum Sanem'i görmek için.

Çıldırıcam normalde her tenefüs nöbetçi masasının arkasındaki merdivenlerde oturan kız bu huyundan birden vazgeçti.

Sondan 1 önceki ders matematikti Gülşah hocayı sevdiğim için derse girdim. Nisa önümde oturuyordu ve onu tanıdığı için derste defterimden bir parça koparıp bişeyler yazdım;

"Sanem'le konuşsana. Çıkışta çevir kızı konuş. Şey de; Ekin vardı ya o seni seviyo. Bul işte bişeyler. Konuştuktan sonra; Ekin'in tenis kursu var görsel sınıfının yanında istersen konuş. Dersen güzel olur."

Kağıdı Nisa'nın kafasına attım aldı okudu arkasına bişey yazdı;

"Tamam konuşurum"

Okul çıkışı Nisa Sanem'in yanına gitti ve konuşuyorlardı ben hızlıca sınıftan çıktım bir süre yüzüne bakmayacağım için bunu cuma yapmıştım hafta sonu stres olmamak için ama aynı zamanda benle konuşmasını istemesini Nisa'yada söylemiştim. Çok kararsız bir insanım.

Saatlerce Sanem'i beklemiştim tenis masasının önünde. İki buçuk saat sonunda dayanamayıp eve gitmeye karar verdim.

Metroya indiğimde Sanem oradaydı cam platform ve duvar arasında yerde oturuyordu. Çok mutsuz görünüyordu neredeyse ağlayacaktı.

Metro geldi Sanem ayağa kalktı ve bende perona doğru ilerledim. Konuşmak istiyordum. O zamanlar kaykayla geliyordum okula sağ elimi kaldıracağım an elimin titrediğini ve tüm kanın yüzüme çekildiğini hissettim. Kızarmıştı suratım. Metronun camından onun yansımasını izliyorum nefesleri hızlanmıştı. Sanem elini kaldırdı ve gözlerini sildi. Ağlıyormuydu? Çok stres oldum elim kalkmıyor kelimeler ağzıma gelmiyordu. O indi tam kapı kapanacakken ani bir kararla bende metrodan indim. Tam Sanem'e seslenecekken durdum ve benden uzaklaşarak merdivenlere ilerlemesini izledim. O an sanki kalbim parçalandı.

  Öbür yöne geçtim ve ağlamaya başladım.

  Bir teyze yanıma geldi.

Teyze: iyimisin evladım?

+iyiyim teyze

Diyerek gelen metroya bindim. Onun duygu hali beni nasıl bu kadar kolay etkileyebilir.

Sen beni tanımazsın Sanem, sen neden beni tanımazsın Sanem

6. Bölümü nasıl yazacağımı merak ediyorum. Kısa mı uzun mu olacak hiçbir fikrim yok.

5. Bölüm en fazla 3 saat sonra gelir, şimdi yazmaya başlıycam.

Sizi seviyorum❤️

Sen Beni Tanımazsın GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin