Ekini okula gider ve telefonuna bakar Sanem'e dün akşam yazdığı özür mesajını görmüşümü diye.
O gün öyle geçer olaysız meselesiz sakin bir gün. Ekin her tenefüs kapıdan bakar Sanem ise 12D'den 12E'ye oranda bazen 12B veya tuvalete gider.
Sanem nöbetçi masasının yanına arkadaşını görmek için gider. O sırada 12B'den çıkan Sanem gözüne takılır. Sanem Ekin'e arkası dönük ters yöne ilerlerken kafasını arkaya çevir ve gözleri Ekin'in gözlerini bulur, Ekin utanır ve hemen gözlerini çeker Sanem ise sınıfına giden yola devam eder.
Çıkış saati gelir Ekin Zehra ile sınıftan çıkar. Ekin artık okulun dışındaydı gözleri Sanem'i aradı. Sanem oradaydı ama metro yönüne gitmiyordu. Ekin'e bu biraz değişik gelsede (sonuçta kız hergün metroyla gidiş geliyor.) Sakin kaldı.
Zehra ile Ekin metronun içine indiler ve beklediler. 1. metro gitti ve asansörün kapısı açıldı. İçeriden ilk önce Davut, Masal ve Ece çıktı hemen ardındanda Sanem ve Nur ile sohbet ederekten 11. sınıflardan suna çıktı.
6 kişi toplanmış konuşuyorlardı, Ekin gitti ve Davut'a sordu;
+Reis noldu
Davut: Asansörün orda kavga vardı güvenlikle bir tane adam tartışıyordu.
(Ekin'den)
Suna'nın yanına gittim ve benden uzun olduğu için kafamı hafif yukarıya kaldırdım. Suna beni çağırdığı için gitmiştim yanına sanırım bana kıyak yapıyordu. Sanem onun karşısındaydı ve bende Sanem'in yanındaydım. Kafamı sağa çevirsem Sanem'le dudaklarım birleşebilirdi, kafamı sağa çevirmeyi o kadar çok istedimki anlatamam, ama malesef yapmadım.Ben Davut'la şakasına dövüşüyor Suna'da arada bir Davut'a vuruyor , Zehra, gülerek bana bakan Sanem'e bakıyor Nur ise arada bir Sanem'e bişeyler diyerek bizi izliyordu. Ben çantamı yerden aldım ve Sanem'e baktım bana bakıyordu, birden utandım ve gözlerimi kaçırdım. O sırada Suan Davut'a kelimenin tam anlamıyla uçtu ve ben elimi Davut'a uzattım. Davut kalktı metro geldi ve 8 kişi bindik.
Normalde Sanem'le aynı durakta inen Zehra benle inip ters yöne beraber dönmemiz sağlamıştı.
Eve geldim telefonumu açtım Sanem'e birşey soracaktım aklıma takılmıştı. Baktım en son gün önce biz konuştıktan sonra aktif değildi. İki gündür aktif değildi, yazsam mı yazmasammı tedirgin oldum.
20.11
+ Birşey sorabilirmiyim müsaitsenSaat 22.55 neden 2 gündür mesajlarıma bakmıyor. Sınav senesinde olduğu için çok çalışıyor olabilir.
Bu bölüm böyle oldu ortalama hikaye kelime sayısına göre uzun bile oldu bence.
Artık pazartesi salı günde 2 bölüm çarşamba, perşembe ve cuma 1 bölüm hafta sonu ise atamayacağım.
Sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Tanımazsın GxG
LosoweKahretsin o kızıl saçlı kız çok güzel. Onun için ölebilirim. Bitti bu hikaye oku ha