Okul biter Ekin spor salonunun önüne gider ve orada onu bekleyen Sanem'i görür. İnsanın sevdiği ile beraber olması çok güzel. Ekin yavaşça Sanem'e doğru yürürken Sanem birden koşmaya başladı. Sanem Ekin'in boynuna asıldı.
Ekin'in vücudundaki kan birden yanaklarında toplanmış gibi kızarır.
Ekin: Yapma
Sanem'in yüzü düşer birden.
Sanem: Neden rahatsız mı ediyorum.
Ekin çok çekinseden
Ekin: ondan değil tahrik oluyorumda.
Sanem sesli güler ve Ekin'e sarılır.
Sanem: Alışsan iyi olur. Yoksa bu gidişle çok tahrik olacaksın.
Ekin hiç beklenmedik birşey der ve Sanem kalakalır.
Ekin: Benimle çıkarmısın
Sanem: hayır
Ekin arkasını dönüp kaçarken Sanem Ekin'in kolundan tutar ve sarılır.
Sanem: Şaka yapıyorum tabikide çıkarım. Niye ağlıyorsun Ekin!?
Ekin: Senin için bu kadar saçmalığı göze alıp sonra senin gitmeden korktum.
Sanem: Götüne vurabilirmiyim?
Ekin: NE ALAKA!!!
Sanem Ekin'e vurup kaçmaya başlar ve Ekin'de onu kovalar.
~~~~~
Ekin birden uyanır.
Ekin: Abi neden hastaneye geldik.
Berke birden şaşkınlıkla gözünü sesin geldiği yere çevirir. Ani şekilde oturduğu yerden kalkar ve Ekin'e sarılır. Koşarken yere düşürdüğü bardağı umursamadan Ekin'e sarılan Berke bir ses duyar;
Maşite: Berke oğlum ne düşürdün yere yine.
İçeriye giren annesine bakar Berke.
Berke: Anne bak Ekin uyandı
Maşite'nin gözleri birden fal taşı gibi açılır;
Maşite: Ekin!?
Ekin: Anne?
(İçinden* noluyo amk)Aradan yaklaşık 1 saat geçer, Ekin olan biten herşeyi öğrenir;
Ekin aslında 01.03.2023 tarihinde okuldan sonra tam metrodan inip Sanem'e babağırırken sesinin çıkmama sebebini öğrenir. Ekin'in o an gözleri kararır, sesi çıkmaz ve Sanem bunu fark eder. Sanem Ekin'in telefonunu parmak iziyle açar ve Maşite hanımdan Ekin'e yaptıkları dolayısıyla ne kadar nefret etsede arar. Ekin 06.07.2024 tarihine kadar komada kalır ve uyanması beklenilir.
Ekin herşeyi öğrendikten sonra annesinden birşey rica eder.
~~~~~
Ekin'in uyanmasından biraz önce
Sanem'denÇok korkuyorum ya uyanmazsa ya hep öyle kalırsa. Bu benim suçum sanal arkadaşlarımı dinledim ve onu tanımıyormuş gibi davrandım onu hiç saydım neymiş 'kızlar sevdiği kişilere soğuk yaparki ona daha çok bağlansın onu daha çok sevsin köpeği olsun acı çeksin' ama ben Ekin'in acı çekmesini hiç istemedim o benim için nasıl büyük risklere girdi ama ben, ben ona bakmadım bile. Nasıl böyle salak bi insan olabiliyorum neden bana aşık olsuğunu besbelli bana sunan ve benimde ona karşı ilgi duyduğum bir insanı resmen reddettim. Aslında amacım onu reddetmek değil sözde arkadaşlarımın sözüne uymak ve taktiksel hareket edip onu kendime bağlamaktı ama ben ona bağlandım o zaten bana bağlıydı.
Daha önceden ortak bir arkadaşımız gelip 'Sanem konuşalım mı?' dediğinde hiç düşünmemiştim ilgi duyduğum kızın bana karşı ilgi duyduğunu. Nisa bana gelip 'hani seni geçen bir arkadaşımla tanıştırmıştım ya, aslında o sana ilgi duyuyor.' dediğinde kalbim yerinden çıktı Nisa daha cümlesini bitirmemiş olacaktıki devam etti 'onunla konuşmak istersen giriş katta tenis oynuyor. Servise yetişmeliyim görüşürüz.' yanına gitmelimiydim bilemedim gitmem gerekirdi ama gidemedim korktum.
Sanem yattığı yerden doğulur ve çalan telefonu almak için sağındaki masaya uzanır. Telefkonu alır ve arayanın kim olduğuna bakar, yabancı numara.
05** *** ** **: Alo Sanem sen misin evladım.
Arayan kişi yaşça Sanem'den büyüktü sesine bakılırsa.
+ Buyrun benim, ne için aramıştınız.
05** *** ** **: Ben Ekin'in annesiyim. Ekin komadan uyandı ve seni görmek istiyor Sanem evladım.
Sanem telefonun başında donakalır.
+ Hangi hastane.
Sanem karşı hattan gelen cevap ile taksi çağırır.
Bir süre sonra Sanem hastane varır.
Yeni bölüm yazabildim şükür.
Hikayeyi biraz değiştirmek istedim okumaya devam.Bölüm atma işini 2 günde bir yapmayı düşünüyorum artık.
Sizi seviyorum♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Tanımazsın GxG
De TodoKahretsin o kızıl saçlı kız çok güzel. Onun için ölebilirim. Bitti bu hikaye oku ha