20.02.2023

557 22 0
                                    

Her zamanki gibi erkenden uyandım okuka gittim çantamı sınıfa bıraktım ve bahçeye çıktım, giriş kapısını rahatça görebileceğim bir yere geçtim ve Sanem'i beklemeye başladım.

(Hikayenin devamı yazarın ağzından 3. Şahıs anlatılacaktır.)

Ekin bahçede Sanem'i yaklaşık 1 saat bekler vücudunda açık kalan heryere kıpkırmızı olur soğuktan.

Sanem okul bahçesinden içeriye girer Ekin içinden onu ilk gördüğü gün söylediği şeyi tekrarlar; "Kahretsin o kızıl saçlı kız çok güzel." Ekin Sanem'i tam 1 ay sonra tekrar görmüştü. Kalbi hızlanmaya başladı. Sonra onla sanaldan 1 ay boyunca konuştuğunu ve dün kim olduğunu söylediği aklına geldi. Sanem Ekin'in önünden geçerken sanki ikiside 1 ay boyunca hiç konuşmamış gibi birbirine göz ucuyla bile bakmadı. Sanem biraz ilerkesikten sonra Ekin'de Sanem'in arkasından gitmeye başladı.

Son ders saati gelmişti Ekin çantasını topladı ve arkadaşı Zehra'ya seslendi

+kanka bekleyek mi benimkini.

Zehra: okulun ilk günü başlamışız mesaiye ekin hanım.

Ekin'in gözü kalabalığın arasında Sanem'i arıyordu. Sanem tam sınıftan çıkarken oda utanıp yürümeye başladı aynı zamanda da Zehra'nın kolundan çekiştiriyodu.

+Ha öyle mi olmuş ya

Dedi Ekin Zehra'nın dediklerini anlamamış bir şekilde.

Zehra: kızım sakin ya yavaş yürü yetişirsin.

Der ve Ekim'i sakinleştirir.

Ekin metroya iner Zehra'yla. 1. metro gelir Sanem ortada yok 2. metro gelir Sanem yine etrafta yok 3. metro gelir Zehra eve geç kaldığını söyler, biner ve gider. Zehra tam metroya binip kapı kapandığı anda Sanem gelir. Sanem arkadaşıyla sohbet eder, Ekin ise onu camın yansımasından izler. Ekin'in gördüğü kadarıyla Sanem arkadaşına 1 dakika işareti yapar ve Ekin'e doğru yürümeye başlar. Sanem Ekim'e doğru yürürken Ekin Sanem'in gelen metroya yürüdüğünü sanar ve metroya biner ama Sanem binmez.

Ekin metrodan iner ve olduğu perona durup Sanem'in bindiği metroyu bekler.

Metro gelir Ekin hiç metroya bakmaz çünkü Ekin Sanem'e bakma istiyor ama daha çok Sanem'in ona bakmasını istiyor.

Metro gider Ekin yürümeye başlar eve doğru.

Bu bölüm böyle oldu 15 dakikaya 11. bölümde atıyorum hemen yazıp.

Dün söz vermiştim bu gün 1. bölüm attım 2. bölümde atıcam.

Sizi seviyorum❤️

Sen Beni Tanımazsın GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin