23

1.3K 50 19
                                    

İçeriye havlu almak için geçtigimde söylemiş olduğu söz kafamın içinde yankılanıyordu. İçimi çok hoş ediyordu bu durum.

"Al havlu, çabuk çık su parası çok geliyo sonra"

"Tamamdır bey"

"Beyin miyim gerçekten"

"Yok valla beyin değilsin salaksın sen"

"Valla ayıp oluyo al duşunu çık git evimden"

"Tamam giriyom o zaman ben" diyip sırıtarak kaçar gibi yapıp koştu.

Ve beni sap gibi olduğum yerde bırakmıştı.

Duştan çıktıgında hani şu dizilerde olan sahneler olur ya işte saçlarından su akar, belinde sadece havlu, vücudunda su taneleri  görüntü mükemmelligi filan.

Ha işte o yok, bu mal üstünü giyip saçını kurutmuş içerde. Niye lan niye bu romantik ortamın içine edersin ki. Onu bu halde görüp sessizce kalırken söze o girmişti.

"Şimdi senin hayalini yıktım di mi?"

"Ne hayali" diyip benim için zor olmayan mallıga vurmuştum kendimi.

" Çok daha farklı bir duştan çıkma görüntüsü düşünmüştün"

"Oğlum mal mısın hemen götün kalkmasın bu kadar önemli hissetme kendini"

"Kes be iki şaka da yapamıyoruz"

"Yanıma gel şimdi" evet tak diye anlamsız bir şey demiştim.

"Yanındayım ya  zaten " çok haklıydı yanımdaydı zaten.

"He tamam" diyip kocaman sarıldım. Aramızdan rüzgar bile geçemez valla öyle sıkıca sarılıyordum. Beni daha da sarıp sarmalayan kolları hissettikçe öyle mutlu oluyordum ki anlatılmaz yaşanır valla.

Kendini benden çekip" bak valla seni çok seviyorum he, böyle saçma gelebilir sana bu dediğim çünkü ne kadardır tanıyoruz ki birbirimizi ama çok farklı seviyorum" gözlerim dolmadan ona bakıp güldüm.
" Anlamıyorum mu sanıyorsun aynı şeyler bende de var bu kadar ciddi olacağım bir ilişki olabileceğini düşünmezdim ama ç-" sözümü bitirmeden dudaklarım kapanmıştı bile.

Dudaklarımın kapanmasını sağlayan Yağız'ın dudaklarıma kapanmış olması oldu. Bu ani hareketi beklemiyordum açıkçası. Ona karşılık vererek dudaklarımı hafif araladım. Alt dudagımı daha sert emerek beni çok fena etkilediğinden haberi var mıydı acaba?

Dudaklarını dudaklarımdan çekerek boynumu öpmeye başlamıştı. Kanım kaynıyordu sanki, içimde benden habersiz bir şeyler oluyordu ve bu durum beni çok etkiliyordu. Tenime değen her hücresiyle tenim sanki yanıyordu. Sanki değil yanıyordu. Boynumda hissettiğim sıcaklık kulagıma doğru ilerleyince dudaklarını araladığını anladım.
"Duşunu al çık evden demiştin çıksam mı ki"

"Çıkmak mı istersin"

"Sana ait olan kokumu beğendiysen kalmak isterim"

"Şimdi şöyle ki beyefendi bu tür sözler beni fazlasıyla etkiliyor."

"Ya öyle mi oluyormuş" diyerek güldü  ve kafasını omzuma gömüp ensemi öpmeye başladı. Gıdıklanıyordum kendimi biraz geriye çekmek istesemde buna izin vermiyordu.

Yavaş yavaş kafasını omzumdan çekip, parıldayan şefkatle bakan gözlerini gözlerimle buluşturdu. Tam bir şey diyecekken o klişe yaşandı. Evet lanet olası o klişe, kapı çalmıştı.

Neden Allahım neden duştan çıktıktan sonra yaşanması gereken klişe yaşanmadı da bu yaşandı diye içimden geçirirken Yagızın heyecandan elinin ayagına dolanmasına kahkaha atmıştım.

Benden daha akıllı gözüküyodu ama bu çocuk maldı ya, süzme salak bildiğin.

"Ne yapıcaz lan Alp"

"Basıldık lan basıldık işte şimdi bittik" sesime korku yerleştirip gülmemek için zor tuttuğum ağzımın içinden bu sözler çıkınca Yağızın daha da heyecanlandıgı gördüm. Daha da çok eğlenmek için,

"Hemen saklan hemen gir şu perdenin arkasına koş" dememle Yagızın hızlı hızlı perdenin arkasına giderken bir şeylere çarpması gözüme çok tatlı gelmişti.

Bu adamın benden her anlamda büyük olması bu olayı daha da komikleştirmişti.

Sırıtarak açtığım kapının ardından bana hiç sormadan bodoslama giren mal arkadaşlarım ve tanımadıgım ama süper dahi aklımla Yagızın kardeşi olduğunu anladıgım ufaklık girdi.

"Yol yorgunuymuş çok gezemedi bizde geldik de Yagız nerde gelmedi mi daha"

"E-e yağız " derken gecenin perdenin altından gözüken iki çift ayağı yalarken gördügümde gülmemek için nelerimi verdiğimi bilemezsiniz.

Çünkü hiçbir şeyimi vermemiş keloğlan  kahkahamı odada sergilemiştim.

"Lan bu kim burda" diye bağıran Su'yla Yağızın ayaklarının hafif oynadığını gördüm Uçlarını birbirine doğru yaklaştırdığında lan ben bunun her şeyini böyle tatlı mı bulucam diye içimden geçirmedim değil.

"Ay bu benim andaval abimin ayakları nerde olsa tanırım" diye bağırarak perdeye koşan kızı tuttum.

"Dur yapma bizi beraber göremezsiniz, çok ayıp. Yağız çok utanıyor az daha utançtan beni yiyecekti. Burda yaşananları unutmazsanız peşinize takılır hayatı size zindan eder benden söylemesi" kendimi çok güzel role vererek Yağızı sinirlendirmişim ki bir hışımla perdenin arkasından çıktı.

"Asıl sen hemen beni perdenin arkasına soktun, bende dedim ki bu heralde utandı çekindi filan seni kırmamak adına girdim hemen."

"Aynen ya öyle oldu haklıdır Yağız" alaycı ses tonumla diğerlerini güldürmüştüm Yağızın aksine.

"Tam yağızla yakınlaşmıstık bok mu vardı da hemen burda bittiniz" dememle koluma inen dirsekle duraksadım.

"E-ee şey Alp dediğim gibi çok heyecanlandı zil çalınca filan şuan dediklerine bakmayın saçmalıyo."

Tuğranın "ne bu lan kardeşin burda diye mi bu ayakların" demesiyle küçük kızın " ay yok be bu benden utanmaz her şeyini bilirim, valla asıl bildiklerimden dolayı genelde onun yerine ben utanırım ama şuan bildiğin utanmış bu çocuk durun kameraya almam lazım surata bak çok komik" diye söylenirken çıkardıgı telefonu Yağız bir çırpıda aldı.

"Niye hepiniz üstüme geldiniz lan yeter sen de çok konuşma orda Melek"

"Aa melek mi adı "

"Ne mal mal sorular soruyosun Alp, melek dediyse adı Melektir di mi?

"Amma konuştunuz he tamam siktirip gidin lan evimden beni yağız ve görümcemle baş başa bırakın lan görümce miydi baldız mı?"

"Melek sadece diyelim" 

"Meleğe bak sen ya tamam Melek sadece" dememle kısa bir sessizlik olmuştu.

"Çok sıkıcısınız ya bu akşam bara gidelim" diyen kıvancı ilk Su onaylamıştı, ardından hiçbirimiz olumsuz bir şey demeden sanki bu anı beklercesine bizde onaylamıştık.

Umarım bar gecemizi normal geçiririz.




Baya geç yazdım biliyorum ama bu zamanda yazamazdım hala yeni bölüm atarken bile kendimi kötü hissediyorum ama okuyan bir kaç kişinin de olsa belki kafası dağılır. Umarım bir daha bu tür şeyler yaşamayız.

Daha güzel günlere🤲

Kendinize çok iyi bakın💚

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin