28

952 38 15
                                    

~Yazardan~

Eve geçtiklerinde Alp hızlıca odaya gidip videoyu açmıştı.

Videonun 1 milyonu geçtiğini görünce dudakları istemsizce yukarı havalandı. Onun için intikam şimdi başlıcaktı. Aslında kendisine bir iyi yanı yoktu bu planın ama o yine de yapmakta kararlıydı.

"Yağız buraya gel hemen."

Yağız Alp'in yanına gelerek " Ne oldu?"

"Video 1 milyonu geçmiş."

"Biliyorum." ufak bir sinirle söylemiş olduğu cümle Alp'i güldürmüştü.

"Demek biliyorsun, neyse istediğimi şuan vereceksin bana."

"Anlamadım."

Alp Yağızı bir sandalyeye oturtup 
" iddiadan dönmek yoktu, kazandım ve 1, 2 saat istediğim şeyleri yapacaksın hayır demek de yok."

"Ne isticen Alp ona göre , ne oluyo?"

"Hayır eğer hayır dersen ciddi anlamda daha konuşmam."

Alp içeriye geçip Yağıza beklemesini söylemişti. Yağızı meraka boğan Alp'in ondan ne isteyeceği değil de Alp'in kirli düşüncelere boğulmuş olmasının getireceği olaylardı.

Alp elinde bir bandanayla içeri girdi. Yağızın bakışlarında hem şaşkınlık hem de içinde anlamlandıramadığı ufak bir korku vardı. Alp sırıtarak Yağızın yanına yaklaştıkça ortamın havası değişiyordu.

"Alp umarım düşündüğüm şey değildir."

"Ne düşünüyormuşsun sen acaba." flörtöz bir şekilde söylemişti bunu.

"Bak hayır, gerçekten pişman ederim seni. Bunun diğer günleri de var bak."

"Geceler, gündüzler bizim zaten sen rahatına bak babacık."

"Alp yapma bak."

Alp bir şey söylemeyip büyüğünün yanına gitmiş ellerini hafifçe saçlarının arasında gezdirdikten sonra bandanayı gözlerine geçirmişti.

"Bak babacık böyle daha hoş gözüküyosun."

"Şu iddiadan vazgeç gel öyle de babacık."

Yağız yakınında hissetmiş olduğu sıcaklık ile hem ürperiyor hem de içinde fırtınalar kopuyordu. Alp yavaş yavaş büyüğünün kucağına oturmuş iki elinide boynuna sarmıştı.

"Babacık acaba tahrik oluyor musun?"

"Yağız dur!"

Alp kalçasını altındaki bedene daha çok bastırmış, sürterek hareket ettiriyordu. Kulağına eğilip sıcak nefesini verdi.

Kafasını kulağının arkasından çekerek büyüğünün aniden dudaklarına yapıştı bu hızlı hareketinin aksine öpüşmesi çok yavaştı. Çok uzun tutmadan Alp dudaklarını geri çekti. Yağız, Alp'in kafasını tutup daha sertçe öpmeye başladı. Bir elini üstünde olan bedenin kalçasına getirip kendine daha  çok bastırmaya başlamıştı.

Alp kendini çekerek işaret parmağını Yağızın dudakları üzerine koydu.

"Şişşt rahat dur." diyerek kucağından kalktı.
İçeriye geçmek için adımladığında geri dönerek " az sonra geliyorum gelene kadar sakın gözünü açmıyorsun tamam mı?" diyerek Yağızı sandalyeden kaldırıp yatağa getirdi.

" Alp nereye gidiyorsun, çabuk buraya gel."

Otoriter bir şekilde çıkan ses karşısında Alp hızlıca içeriye gitmişti. Yağız ise yatağın üzerinde gözleri bağlı bir şekilde oturmuş olacaklardan korku ve heyecan duygusuyla birlikte Alp'i bekliyordu.

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin