29(f)

1.3K 42 23
                                    

Çok uzun bir zaman oldu yeni bölüm paylaşmayalı okuyanlar icin gercekten özür dilerim.

Okuyucusu da yeni bölüm isteyeni de olmayan bir hikayeyi yazmak sizinde tahmin edebileceği üzere çok da eğlenceli olmuyor. Hal böyle olunca yazmak için bir bahanem, isteğim de yoktu.

Yine de her hikayenin bir sonu olduğunu düşünüyorum bana göre yarım kalan bir hikaye yoktur. Yarım kalmışlıklar vardır sadece ama yarım kalan bir son değildir bu.

Bu yüzden de bu hikayeyi çok da uzatmadan final yapacağım. Kötü bir final olabilir şimdiden söyleyeyim çünkü hikayeyi uzun bir ara yazmadığım için karakter hissiyatını filan pek hatırlamıyorum. Umarım yine de yansıtabilirim.

Normalde cinsellik içeren bir kurgu olacaktı fakat birleşme süreleri gereğinden uzun olunca pek cinsellik içeren bir hikaye olmadı başta boşa uyarı vermişim hwjdjdhdhdhjffj ama bölümün sonuna ufağından bir sahne daha yazacağım.

Okuyacaklara şimdiden teşekkür ederim.

-Alp-

O günün üzerinden yaklaşık 6 ay geçmişti. Dile kolay altı aydı bu, yağızın yanımda olmadığı altı ay.

Ne kokusunu hissedebilmiştim ne de sesini istediğim her dakika duyabilmiştim. Ben onu fazlasıyla özlemiştim.

Askere gitmisti, bildiginiz onu bekliyordum, kim düşünebilirdi ki bu hale düşeceğimi. Aşırı komikti, yağız bildiğiniz üzere sadece kardeşiyle yaşayan bir abiydi. Ailesi yoktu bu olay hakkında da pek bir fikrim yoktu çünkü ne o anlatmıştı ne ben sormuştum.

Şimdi ise kardeşi benimle yani ailemle beraber kalıyor. Ilk başta ailemden izin alırken benim sevgilim olduğunu düsünüp o kadar da uzun boylu değil ayaklarına yatmışlardı. Canım ailem diye söze başlamış asker yareni olduğumu soylediğimde yüzüme aval aval baktıkları daha dün gibi zihnime kazınmıştı.

Şimdi ise yağızın gelmesine günler kaldı, heyecandan kendi kendimi yiyor, bir oraya bir buraya odanın içinde dört dönüyordum.

Onunla ilk konuşmaya başladığımızda işin buralara geleceğini hiç tahmin etmezdim. Öyle konuşuyorduk gelişigüzel. Yağızın ilk buraya geleceğı yani onu ilk gorecegim zaman da öyle şimdi ki kadar heyecan yoktu. Tamam, seviyorum ediyorum ama kokusuna alışmamıştım ki. Onun o sıcaklığını bilmiyordum. Hal böyle olunca şuan ki kadar heyecanlı da değildim. Ama şuan fazlasıyla heyecanlı, elim ayağıma dolaşır vaziyetteydi.

İlişkimiz bi ara büyük sorunlar yaşamadı değil, eski sevgilim yüzünden ondan ayrılmak zorunda kaldığım bir dönem olmuştu. Benim, kimsenin görmesini istemiyeciğim tarzda videolar vardı elinde ve bunları bana karşı kullanmıştı.

"Alpi nasıl elinden alacağımı izle ve gör" cümlelerinin altını yapmış oldugu bu iğrenç hareketlerle doldurmuştu.

Zor zamanlardı, yağızın gözlerinin içine bakarak onu sevmedigimi söylemek fazlasıyla zordu. Bir gün beni yine tehdit ederken yağız bizi duymuştu. O en başından inanmamıştı zaten bu yaşananlara, işin en ince ayrıntısına kadsr kurcalıyordu. Iyi ki kurcalamıştı, kurcalamamış olsa belki de şuan bir birlikteliğimiz olmayacaktı.

Kendi kafasında plan kurup bu işi bir sekilde çözmüştü, şükürler olsun ki çözmüştü.

DESTANLARDAN KALMA ATLI KARINCA WHATSAPP GRUBU

Tuğra:
Millet bi askerimiz için eğlence gecesi yapmamız yok mu??


Su:
Yok

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin