26

887 38 22
                                    

Gece olanlar dışında her şey güzeldi aslında. Ve eski sevgilimin damdan düşer gibi hayatımıza girmiş olmasına kadar.

Bizimkiler Suyun evindeydiler. Melek, Su ile çok iyi anlaşmıştı. Bu yüzden de Suyun evinde kalmıştı. Evde sadece Yağız ve ben vardık.

Elimde telefon ben hala gülüyordum. Benim aksine Yağız sinirli gözüküyordu. Yağız'ın aklında o adam olduğuna çok emindim. Tedirgindi. Bir şey olabileceğinden korkuyordu.  Bana söylenmiş olan sözlerin agırlığı hissediyordu.

Hissediyordum, ben de hissediyordum ama hissettirmemeye çalışıyordum.

"Yağız şimdi ben gülüyorum ama bu video biraz yayılmaya başladı sanki, sorun çıkacak gibi."

"Yeni mi fark ettin bunu Alp"

"Sen bana niye sinirlisin ya ben ne yaptım ki."

"Haklısın, özür dilerim çok yansıttım galiba." diyerek yanıma gelmiş beni kolları arasına almıştı. Hemen yumuşayıp ortamı da yumuşatmaya çalışmıştım.

"Ünlü oluyoruz he ben diyim sana."

"He aynen ünlü oluyoruz valla dışarda sikmeseler bizi iyi."

"Bir şey olur mu ya, yaparlar mı bir şey." korkarak söylemiştim bunu çünkü cidden korkuyordum.

"Tamam sakin ol ya olmaz rahat ol."

"Ama cidden hoş karşılanmıyo kesin başımıza bir şey gelecek."

"Tadımızı kaçırmasın Alp boşver kapatalım."

Kolları arasına daha da çok girişerek hafif sırıtışla "Tamam babacık sen nasıl istersen."
demiştim.

"Alp yapma bak tahrik edip durma beni."

"Olur bab-" cümlemi tamamlayamadan Yağız elinin içiyle ağzımı kapatmıştı. Duraksadım. Sonra elinin içine bir öpücük bırakmıştım, hızlıca elini çekip "Valla durulmuyo he senin yanında."

"Ya ne yapıyım her hareketimden etkilenme o zaman sende."

"Diyene bak gördük seni de."

"Ay dur bir daha izleyip güleyim aq." Videoyu tekrar açmış izlemeden kapatıp Yağıza dönmüştüm.

"Sence ne kadar izlendi bu."

"Ne kadar."

"Ya abi sence diye bir kelime kullanıyorum di mi."

"İki bin bir bini zaten sensin aq."

"Altı bin sadece."

"Tahminimden çok ama daha çok çıkmaz."

" Bir milyon olur bak diyim sana."

"Alp bokunu çıkarma imkanı yok olmaz."

"Var mısın lan iddiasına." diyip heyecanla kolları arasından çıkmış ona dönmüştüm

"Neyine lan"

"İstediği şeyleri yaptıracak iki üç saat."

"Yani istediğim şeyleri yapacaksın."

"Görürüz lan."

~
~

Suyun evine gitmek için evden çıkmıştık. Eve yaklaştığımızda markete uğrayıp bir şeyler almak istediğimi söyledim ama Yağız üşengeçliginden sen git diyince tek başıma markete gitmiştim.

Markete girip belli belirsiz bir şey almış diğer araya girecekken duraksamıştım.

Karşımda Melek duruyordu. Bir adamla konuşuyolardı, eski sevgilim olan adam.

"Melek"

"Aa senin burda ne işin var?"

"Abinle Suya geldik de ben de markete uğrayayım dedim."

"Tamam bekle beni beraber gidelim o zaman."

Yanındaki adama " o zaman sonra görüşürüz" diyip yanıma gelmişti.

Aklıma ilk gelen şeyle "Melek şu diğer köşede lolipop var onlardan alsana sonra gel de çıkarız."

O gittikten sonra hemen eski sevgilime döndüm.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun. O kızdan uzak duracaksın."

"Kıskandın mı yoksa Alpcigim."

"Bak bir daha söylemiyim."

"Hadi öptüm" diyip öpücük atmıştı. Yüzüne öyle bir gülümseme kondurmuştu ki sinirden ne yapacağımı şaşırdım.

Melek "Aldım lolipları hadi gidelim." diyip yanıma gelmiş biz de marketten çıkmıştık.

"Konuştugun adamı tanıyor musun?"

"Hayır yeni tanıştık, niye ki?"

"Ben tanıyorum Melek, uzak dur ondan lütfen."

"Niye ki"

"Boşver" diyip eve gidene kadar hiç konuşmamıştık.

~
~

Su "Lolipop niye aldın Alp" diye beni darlıyordu.

"O an gerekliydi aq sanki bok aldım."

"Sen yemezsin ondan dedim."

"E tamam sana aldım işte anla değeri."

"Gerizekalı şeker mi yediğim var benim."

"Siktir amk giderken alacam onları size de bi şey alınmıyo."

Yağız " Lan ben çok severim bana getir." diyince mutlu olmuş lolipop çesitlerini ona getirmiştim.

"Keşke orman meyveli alsaydınız ya"

"Baktım abi biliyorum onu çok sevdiğini ama yoktu"

"Neyse neyse olsun." diyip rastgele açıp yemeye başladı.

"Ee sizden şimdi imza almak da gerekiyo"

"Hiç sorma Tuğra ya alalım bu maldan unutur bu bizi."

"Tabi unutur Kıvanç sikinde bile olmayız."

"Burdayım lan ben."

"Abi video yalnız baya izlenmiş he."

"Ne kadar oldu ne kadar?" fazlasıyla heyecanlanmıştım. Bu iddiayı kazanmak istiyordum. Gerçi kazansam ne isteyecektim ki.

"Doksan bin civarında."

"Lan hızlı artıyo he kesin kazanırım iddiayı."

" Aynen ondan kazandın bak."

"Ne iddiası lan"

"Ben bir milyonu geçer dedim o geçemez"

"Lan ben bile sizden daha çok stres yaptım yayılıyor diye gavatlara bak iddiaya girmişler üstüne."

"Ne yapalım ölelim mi aq."

Aklıma markette yaşadığımız şey geldikçe stres yapıyordum. Neden birden girdi ki hayatımıza.
Ama karşımda lolipop emen Yağız varken ne ciddi kalabiliyordum ne de odaklanabiliyordum.

"Harbi ya ne yapalım bizde eğlencesine vuralım dedik bari." Yağızın elindeki lolipopdan gözlerimi alamayıp söylemiştim bunu. Galiba fark etmişti. Bir dudağı havaya kalkarak sırıtmış lolipopu öncekinden çok daha farklı şekilde gözlerimin içine bakarak yemeye başlamıştı.

Bu yaptığı insanlığa sığar mıydı lan. İddiayı kazanıp onu zor durumda bırakacaktım. En iyisi boş vaktimde full videoyu izliyim.
Kazanırdım di mi?



Çok saçma bir bölüm oldu gibi ama neyse

Bir dahaki bölüm arasını çok açmıcam yarın filan gelir

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin