27

808 38 7
                                    

Alp: Ne yapmaya çalışıyorsun?

Yağız: Ne yapıyormuşum

Alp: Gelir o lolipopu sokarım sana

Yağız: Düzgün konuş lan

Alp: Düzgün ye sende

Yağız: Allah Allah sen göster bakalım nasıl düzgün yeniyor

Alp: gitgide arttıryosun bak rahat dur

Yağız: Bı şey yaptığım yok ufaklık tadı güzel ne yapabilirim

Alp: Düzgün yala şunu Yağız

Yağız: Neyi

Alp: Hay sikeyim her mesaj atıp imalı imalı bakma suratıma

Yağız: Sen niye yastığı kucağına koydun

Alp: Allah belanı vermesin senin aw

Yağız: HQHAKZKİSHSHSHİSOZİSHDHDHX

Alp: OGLUM PİSMAN EDİCEM SENİ

Yağız: etsene bi

Alp: Gerizekalı yanındakilerden de mi utanmıyorsun

Yağız: Onlar sen gibi bana bakmıyo emin ol

Alp: YA SİKTİR AQ

Telefonu kenara koymuş gözlerimi ondan kaçırmaya çalışıyordum. Şuan cidden zor durumdaydım. Tekrar gözlerim onunla kesiştiginde lolipopu ağzı açıkken dileyle ağzının içinde dolandırdı.

" Benim az işim var gelirim." diyip yerimden kalktım.

Yağız gülümseyerek " yardım edilecek bir şey var mı geleyim mi?" dedi.

"Gelirsen var"

"Neyse kendi işini kendin hallet" diyip önüne döndü. Gerçekten ben bunu bitiririm. Sabrım cidden taşmıştı.

~
~

İşimi halledip içeriye geçtiğimde bir cafeye gitmeye karar vermişlerdi. Bende hazırlanıp onlara katıldım. 

Cafeye geçtigimizde boş bir yere oturduk.
Siparişlerimizi verip beklemeye başladık. Yanıma iki kişi gelip " Aa siz onlarsınız" diyince birbirime bakıp olayı anlamaya çalıştık.

"Bardaki iki kişi değil misiniz?"

""E-e evet"

"Ay çok iyiydiniz bir fotoğraf cekilelim mi?"

Duyduğumuz istekle şaşırmıştık, fotoğraf çekilmek hemde bizle ne alaka olmuştuk. Gerçi daha çok şaşırdığımız vermiş oldukları tepkiydi. Çekildikten sonra tekrar bir kız gelmiş Yağız'ın yanına gitmişti.

"Ee acaba telefon numaranı verir misin?" Flörtöz bir şekilde demişti bunu. Yağız bana bakıp yine beni sinir etmek istercesine gülümseyip "tabi olur" diyerek telefon numarasını vermişti.

Kıskançlıktan çok sinirliydim. Yerli yersiz yapıyordu bunu. Hayır yani eline ne geçmişti ki. "Bak Yağız aynı şeyleri ben yaptığımda bir şey diyemezsin o zaman"

"Yok öyle bir şey"

"Hadi ya öylemiymiş."

"Lan yazsada cevap vermem zaten bi uğraşmak istedim senle. Oğlum senden başkasını mı görüyorum."

"Sağ ol ya içime su serptin."

Su "Ee abiler ablalar burası biraz gerildi." diyip ayağa kalkıp değişik hareketler yapmıştı.

"Lan hasiktir video ne hale gelmiş böyle daha sabah ne ne kadardı."

"Kaç olmuş ki?"

"501 bin."

"Siktir git görsem inanmam."

Telefonu bize çevirip izlenme sayısını gösterdiginde nasıl bu kadar fazla izlendigine anlam verememiştik bu nasıl oluyordu ya.

Akşama kesin 1 milyon olucaktı. Ne yapacagımı derince adam akıllı oturup düşünmem gerekiyordu. İçimden tabi ya diyip sanki şahane bir fikirmiş gibi istemsizce sırıtmıştım.

Ama bunun için bir şeye ihtiyacım vardı. Yağızdan kendi aklımca intikam alıcaktım.

Akşama kadar bir şeyler yapmıştık. Ve videoda akşama yaklaştıkça 1 milyonu bulmak üzereydi. Ben bile şaşırmıştım aslında bu kadar erken olmasını beklemiyordum. İçimi korku sarmış olsada iddiayı kazanacağım aklıma geldikçe bu korku silinip gidiyordu.

Evlere dağılmak için kalktığımızda Meleği kenara çekip bu akşam da Suda kalmasını rica etmiştim.

Melek beni kırmayıp büyük bir istekle kabul etmişti zaten. Hepimiz ayrıldığımızda Yağızla yalnız kalmış yürümeye başlamıştık. Yağıza beni beklemesini söyleyip markete girip lolipop almıştım. Marketten çıkıp yanına gittim.

"Ne aldın."

"Alacağım şey kalmamış boşver." diyip geçiştirdim.

Beraber eve geçmiş tam da bu zamanlarda videonun 1 milyon olmasını ümit ederek videoyu açmıştım.

Olmuş olsundu, bu gece için bu şart.

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin