25

1K 42 32
                                    

"Bak sikicem seni Alp kapat şunu"

Ellerimi dizlerime vurarak nefesim boğazıma kaçarken gülüyordum. Gözümden yaşlar akıyor, agzımın kenarları ve karnım artık ağırmaya başlamıştı.

"Kırbaçlamana izin ver- " cümlemin sonunda nefesim yine kesilmiş gülmekten konuşamıyorudum. Yağızın sadece sinirli bakışlarını görebiliyordum ama kendimi durduramıyordum.

"Bebeğim ben senin kölenim mi? Ay nefes alamıyorum bayılacam."

Telefonda izlediğim videoyu ona döndürdüm.
" Bak bak şurda hareketlerine bak çok komik lan" gülmekten zar zor konuşuyordum.

"Lan Alp bak yeminle elimde kalırsın, asıl kendine bak velet nasıl da kendinden geçmişsin."

"Nasıl geçmiyeyim aq hareketlerine bak tövbeler olsun ben böyle bir şey görmedim."

"Tamam lan tamam şarkı üç saattir çalıyor kapat şunu psikolojim bozuldu."

"Aynı performansı bana tekrar sergiliceksen ki bu sefer gerçeğinden bir kelepçe alıcam sana."

"Oğlum bak senin yüzünden kaşım patladı zaten, gelir var ya seni ağlatırım kapat şunu da sus."

Küçük bir sihirle geceye dönüş ✨

Beni çenemden tutup öptükten sonra evrenin sessiziligi sadece bize işliyor gibi etrafımızdaki seslerden bi haberdik.
Kafamı yan şekilde omzuna koyup mutluluğumun derinlerimde yaşanmasına izin verdim.

Kafam Yağızın omzundayken bir çift göz ile ilişti gözlerim. Gördüğüm kişi eski sevgilimdi.

Beni yatakta bırakıp giden o eski sevgilim.

Bize doğru yürüyüp alaycı bir tavırla konuşmaya başlamıştı.

"Ooo Alp bey bulmuşsun birini"

Kafamın yerinde olmayışı Yağızın sinirli halini görmeme engel olmuyordu.

"Ne diyosun amına kodugum malı, kimsin sen?"

"O amına koydugunun malı kollarında olanı ne de güzel aglatmıştı ama o günler aklıma geliyoda bir daha yaşanmalı diyorum."

Yağızın gözlerinden çıkan öfkeyi görebiliyodum. Ben çok sinirlenmiştim desem yalan olur. Kafam öyle güzeldi ki ve öyle güzel şeyler yaşamıştım ki şu dakikaya kadar. Bundan sonra olacak hiçbir şey beni üzemezdi. Tekrar eski sevgilim denen kişinin söze girmesiyle ortalık karışmıştı.

"Ama güzel sikilir bu, malına dikkat et çünkü ben rahat durmam."

"Senin yedi ceddini sikeyim ben" diyerek yüzüne indirdiği yumrukla adam diye nitelendiremeyecegim eski sevgilim sarsılmıştı. Yağız daha ağır darbeler vurmaya devam ediyor hemde ağzından belli belirsiz küfürler sıralıyordu.

"Alp sen severdin beni gel de kurtar orta malı olursun hem kötü mü?"

Ağzından zar zor çıkarttığı kelimelerle cümlesini tamamlamaya çalışırken Yağız daha da delirmiş durumdaydı.

"Lan senin ağzını sikerim"

Kafam çok yerinde değildi ama artık son raddeme ulaşmış gibiydim. Yağızı tutup onun üstünden çekmeye çalıştım. Ona ben vuracaktım bunu ne kadar başarabilirdim bilmiyorum. Çünkü bu kafamla gücüm Yağızı bile yerinden haraket ettirmeye yetmemişti. Yağızı üstünden alamasamda eski sevgilime o anın verebileceği en güçlü halimle vurmaya çalışıyordum.

"Alp sen çık şurdan" Yağızın gözlerimin içine bakarak söyledigi sakin tonda olan cümlesi beni kolayca ikna etmişti. Şuan kafam tam yerinde olsa asla bunu kabul etmezdim.

Ateşli Gece  ( bxb texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin