Kana Bağımlı -11-

89 6 0
                                    

James'ın teklifine daha fazla itiraz etmeden odama gidip dolabımı açtım. Seçtiğim kıyafeti üzerime giyinip salona gittim. James beni süzdükten sonra "Fazla güzel olmuşsun" dedi. Yüzümün kıpkırmızı olduğunu tahmin edebiliyordum. James bunu fark etmiş olmalı ki gülümsüyordu. Ciddiyetine geri dönerek "Hadi çıkalım" dedi. Evden çıktıktan sonra James beni süper bir mekana getirmişti. Arabadan inip mekana girdik. James eliyle işaret yapıp "Sen şuraya geç ben hemen geliyorum, sakın bir yere ayrılma" dedi. Dediği yere geçip oturdum. Yanıma sabah gördüğüm ayaklı kan bankası oturmuştu.

"Merhaba ben Taylor"

"Yine adres sormaya mı geldin?" dedim. Taylor kısa bir kahkaha atıp

"Hayır tabi ki ben sadece tanışmak istemiştim"

"O zaman bende Kath" diyerek elimi uzattım.

"Sabah sana adres sorduğum ki halin kötüydü şimdi nasılsın?"

"E-evet iyiyim sabah ki halim önemli birşey değildi zaten"

Tanrım!!! kokusu gerçekten keskindi. Ellerimi yumruk yapıp sıkarken dikkatimi başka yeren yöneltmeye çalışıyordum ama bu imkansızdı. Taylor

"Neyin var? Kötü görünüyorsun" diyerek yaklaştığında diş etlerimin acıdığını ve köpek dişlerimin çıktığını hissediyordum. Taylor'ın yanından hızlıca kalkarak lavaboya doğru koştum. Aynaya baktığımda dişlerimin yavaşça eski haline geri döndüğünü gördüm. James kapıya yaslanarak "İyimisin?" diye sordu. James'a dönerek "Hayır iyi falan değilim ben görmüyor musun halimi? Her kan kokusunda bu hale mi gelicem ben? Kendime hakim olamıyorum gözüm dönüyor sanki o kişi ben değilmişim gibi"

"Alışacaksın bu işler öyle kolay olmuyor yaşaya yaşaya öğreneceksin anladın mı? senin için zor biliyorum ama yapıcaksın" James azda olsa içimi rahatlatmıştı. Tamam anlamında başımı salladım.

"O halde eğlenceye devam" James elimden tutarak beni götürdü. Taylor yanıma gelerek "Kath nasıl oldun?" dedi. James benden hızlı davranarak "Sanane" dedi. Ortam sertleşmişti.

"Aa evet iyiyim teşekkür ederim" dedim. Taylor

"Güzel. Neyse benim bir işim var sonra konuşuruz. " deyip yanımızdan uzaklaştı.

"Bu da kim?"

"Sabah bana adres soran biri vardı ya o işte, burda da karşılaştık konuştuk öyle az kalsın kendimi tutamayıp ısırıyordum."

"Isırsaymışsın keşke, ayrıca sonra konuşuruz da ne demek"

"Yeni komşum James, genelde komşular birbiriyle konuşur ya hani, tabi sen nerden bileceksin."

"Ayıp ediyosun ama benimde kurt komşularım vardı eskiden" James'ın surat ifadesi birden değişmişti. "Sonra ne oldu?"

"Sonra Avcılar onları öldürdü, neyse bu konu hakkında konuşmayı pek sevmem sıkıldıysan seni eve bırakayım"

"Olur" James beni eve bıraktıktan sonra odama geçip kendimi yatağa attım.

***

Sabah zilin çalmasıyla kalktım. Kapıyı açtığımda yerde bir zarf duruyordu. Alıp içeri girdiğimde zarfı açarak içindekileri okudum. Kağıtta "Selam Kath. Bu fotoğrafı sana yolladım hoşuna gideceğini düşündüğüm için." yazıyordu. Zarfa baktığımda içinde bir fotoğraf duruyordu çıkarıp baktığımda James'la bir kızın öpüşen fotoğrafı vardı. Gerçekten gördüklerime inanamıyordum. Bunun ne kadar doğru olmamasını istesem de bu gerçekti. Okula gittiğimde Mia ve Ted bahçede oturuyorlardı. Yanlarına gidip oturdum. Ted yüzüme bakarak "Neyin var?" dediğinde "Bir şey yok" diye yanıtladım. Liz ve Sammy yanımıza gelerek "James'ı gördünüz mü?" diye sordular. Dalgınlıkla "Muhtemelen yeni sevgilisinin yanındadır" deyip oturduğum yerden kalkarak yürüdüm. Mia yanıma gelerek "Kath doğrumu duydum yeni sevgilisi mi dedin?"

"Orasını artık bilmiyorum belki dahada önceden bir ilişkisi vardı"

"Sana bunu James'mı söyledi?"

"Hayır sabah kapı çaldı açtığımda yerde bu zarf duruyordu." deyip zarfı Mia'ya uzattım. Mia elimde zarfı alıp içine baktı.

"İnanmıyorum James böyle bir şey yapmış olamaz, bir açıklaması vardır mutlaka, bak geliyor işte git konuş hadi."

"Hiç sanmıyorum, konuşacak bir şey yok" deyip sınıfa çıktım. Çantamı sıraya atarak elimdeki kitabı açıp okudum. Ted sınıfa girerek yanıma oturdu. James'ta arkadan girip yerine geçti. Ders başlamıştı ve matematikti bu derse gerçekten anlam veremiyordum yada anlam vermek istemiyordum. Dersin ortasında kapı çaldı içeri giren Taylor'dı onun burda ne iş vardı ki?

"Bayan Madison böldüğüm için özür dilerim ben Taylor, Bayan Maria bu sınıfta olduğumu söyledi."

"Evet Taylor haberim var aramıza hoşgeldin geçebilirsin"

Taylor bana göz kırptıktan sonra Sammy'nin yanına geçip oturdu. Zil çaldıktan sonra Taylor yanımıza gelip Ted'e elini uzatarak "Merhaba ben Taylor" Ted karşılık vererek "Bende Ted" dedi. Sohbeti baya ilerletmişlerdi. Onları izlerken Taylor'da ne olduğunu çözmeye çalışıyordum. Bu kadar çabuk nasıl aramıza girmişti ki?



Kana BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin