Kana Bağımlı -3-

245 12 0
                                    

Ted'de bi gariplik vardı yeni gelenlerden hoşlanmamıştı bu belliydi Ted'in omzuna dokunarak "İyimisin?" diyerek sorduğumda soğuk bir şekilde "İyiyim" diye cevapladı. Gerçekten iyi görünmüyodu neden böyle davrandığını anlamadım. Zil çaldğında Ted sınıftan hızlıca çıktığında arkasından gittim ama yetişemedim. Sınıfa geri döndüğümde Liz ukala bir tavırla "Arkadaşın bizi pek sevmedi galiba canım" dedi. Tam ağzının payını verecekken Ted kolumdan tutarak "Bir sorun mu var Kath?" dedi. Sinirli bir tavrı vardı, "Hayır yok" dedim. Ted yeni gelenlerle kavga etmek için bahane arıyor gibiydi. Ted'le son derse girmedik. Bizim hep gittiimiz bir mekan vardı oraya gittik. Ted'e dönüp "Buraya gelmeyi özlemişim" deyip gülümsedim. Ted "Bende özlemişim" deyip ufak bi tebessüm etti. Yeni gelenlerden neden hoşlanmadın?" diye sorduğumda yüzündeki tebessüm kayboldu. "Bir nedeni yok hoşuma gitmediler sadece şekil şukul insanlar işte baba parasıyla büyümüş hepsi" dediğinde aslında ona hak vermiştim gerçekten öylelerdi. "Haklısın, hadi gidelim artık" dedim. "Tamam hadi" dediğinde arabaya binip gittik. Arabada sessizlik hakimdi, eve gidene kadar tek konuşmamız "Geldik" olmuştu. Arabadan indiğimizde Ted'le birlikte evin kapısının önüne kadar yürüdük. Ted' i zorda olsa eve davet edebilmiştim. Ted tekli koltuğa oturup yayıldığında "Kahve alıcam sende istermisin?" dedim. Kafasını sallayarak "Olur yap bakalım" diyerek gülümsediğinde mutfağa gidip kahveleri koydum. Salona döndüğümde Ted ortalıkta yoktu "Ted" diye seslendiğimde arkamda bi nefesi hissetmemle dönmem bir oldu. Arkamı döndüğümde Ted olduğunu gördüm ne kadar irkilsemde belli etmemeye çalıştım. Ted ukala bir tavırla "Görmeyeli amma korkak olmuş be" deyip güldü. Hiç korkmamış gibi "Ne korkucam ya" deyip koltuğa oturup kahvemi yudumladım.

Ted'in Ağzından

Vampir hislerim beni ele geçirmeye çalışıyodu. Kath kahve almaya gittiğinde Vampir hislerim onu ısırmamı ne kadar tetiklesede kendime engel olmalıydım. Lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gittiğimde Kath'in bana seslendiğini duydum. Aşağıya indiğimde Kath salonda arkası dönük beni bekliyodu. Ah şu vampir hissi arkasına geçip onu ısırmayı arzuladım nefes alışım hızlandığında bunu farketmiş olmalı ki arkasına dönüp derin bi iç çekti. Ürkekliği her halınden belliydi. Ona zarar vermek hayatımda istiyceğim en son şeydi. Kendime engel olamamaktan korkuyodum. Sanırım en iyisi Kath'den uzaklaşıp gitmekti. Kath'e dönüp "Ben gidiyim artık bi kaç işim var" deyip Kath'e sıkıca sarıldım. Kath "Tamam hadi dikkat et kendine görüşürüz" dedi. Evden çıkıp arabaya bindiğimde tek istediğim basıp gitmekti. Bunu yapmalıydım.

Değerli okuyucular bu bölüm biraz geç oldu umarım beğenmişsinizdir :)) Saygılarr

Kana BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin