Kana Bağımlı -2-

202 9 0
                                    

Okula girdik herkes Ted'in geri dönmesine şaşırmış olmalı ki tüm gözler üstümüzdeydi Ted aldırış etmeden, rahat bi şekilde sınıfa doğru yürüdük. Ted en arka sıraya çantasını attı ve oturdu. Bende yanına geçip oturdum. Bay Hall sınıfa girdi dersimiz felsefeydi. Felsefeden oldum olası nefret etmişimdir. Bay Hall ukala bir tavırla "Seni aramızda görmek ne büyük onur Ted" Ted sırtını sıraya iyice yaslayıp elindeki kalemi bırakmadan "Alışın artık Bay Hall artık hep birlikte olucaz" Bay Hall çok ukala biriydi, çok gizemli hareketleri ve tavırları vardı. Sınıfta herkese mesafeli davranırdı. Ted kulağıma eğilip "Bu adamın ukala halleri ne olucak çok merak ediyorum" kısa bir kahkaha attığımda Bay Hall kaşı kalkık bi şekilde bana imalı imalı bakıyordu. Kafamı önüme eğip kalemle oynamaya başladım 10-15 dakika sonra zil çaldığına Ted'le birlikte sınıftan çıktık, birbirimize bakıp sırıttık. Yanımıza Mia gelip "Selam, Ted geri gelmene çok sevindim" Ted hafifçe gülüp "Teşekkürler, bidaha gitmeye niyetim yok" dedi. Mia Ted'e karşı birşeyler hissediyodu bunu görmemek için kör olmak lazımdı. Mia eline başına koyup "Ah az kalsın demeyi unutuyordum Bayan Maria seni odasına çağırıyo" diyip yanımızdan uzaklaştı. Ted'e bakıp "Herkes seni çok özlemiş" diyip gülümsedim Ted'le birlikte Bayan Maria'nın odasına gittik. Kapısını tıklatıp içeri girdiğimizde üç kişi vardı. İkisi erkek diğeri kızdı. " Afedersiiz" dedi Ted. Bayan Maria "Sorun değil gelin" diyince içeri girdik. İçeride buz gibi bir hava vardı. Bayan Maria "Bunlar yeni arkadaşlarınız Liz, Sammy ve James diyip onları gösterdi. Liz havalı bir kızdı. Sammy sıcak ama bi o kadarda soğuk biriydi. James farklıydı diğerlerinden onu ayıran birşeyler vardı. Ted soğuk ve sinirli bir sesle "Tanışmak içinmi bizi çağırdınız?" diyince Liz hızla cevap verecekti ki James Liz'in kolunu sıkıca tuttu. Bayan Maria "Okula geri dönmen ile ilgili konuşacağız" Ted Bayan Maria'yı dinlemiyormuş gibi gözünü James'tan ayırmıyordu. Bayan Maria lafına devam edip "Katherina sen arkadaşlarına sınıfa kadar yardımcı ol" dediğinde "Tabi" dedim. Bayan Maria'nın odasından çıkıp sınıfa doğru yürüdük. Tek kelime bile etmemiştik. Bize karşı mesafeli duruyorlardı. Sınıfa geldiğimizde James ve Liz önümüzdeki boş sıraya oturdu. Sammy tek başına onların önünde oturuyordu. Ted sınıfa sinirle girip yanıma oturdu.

Ted'in ağzından

Gariplik vardı. Birşeyler hissediyordum tehlikeyle burun buruna duruyorduk. Yeni gelenlerde birşey vardı. İçimdeki his Kath'e zarar vereceğimi söylüyordu. Buna izin veremezdim, Lanet olsun siktiğimin vampir hisleri. Bunu Kath'e en kısa zamanda söylemeliydim onu hergün kandıramazdım. Bunarı duyunca benden uzaklaşacaktı aramıza o boktan mesafeyi koyacağını biliyordum ama bunu yapmalıyım. 6 ay ondan uzak kalmamın nedenini söylemeliydim Ne diyecektim ki "Evet ben Shally'nin partisinden sonra bir vampir ısırdı ve bu hale geldim" Kimi kandırıyorum ki. Sikik bir ısırık yüzünden geldiğim hale bak. Lanet olsun, kimin ısırdığını bile bilmiyorum. Neyle karşı karşıya olduğumuda.

Kana BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin