Oy ve yorum sayısını arttırabilirsek sevinirim, gerçekten.
Seungmin babasıyla konuşurken mutfakta da durumlar aynıydı. Chan her ne kadar Seok Jin onlarla olmasa da Namjoon amcasına her şeyi anlatmıştı.
"Sen bizim kerataya bak.." dedi Namjoon, önündeki tahtada salatalıkları doğrarken. Öğrendikleri kötü olsa da içinin rahatladığı da bir gerçekti.
"Ama sen hiç merak etme bitanem, Seungmin şu an etkilendiği kıza aşık olduğunu sanacak kadar aptal. Biliyorsun onun zekasının çalıştığı tek yer matematik test kitapları." dedi gözlerini devirerek.
Chan, oğluna fazlasıyla kızan omegaya bakarken kıkırdadı.
"Merak etmiyorum zaten baba.. Sadece dedikleri fazla kırıcıydı, özellikle de Hyunjin'in evindekiler.."
Namjoon yaptığı işe bir süre ara vererek Chan'a dönmüştü.
"Bebeğim ben sizin çocukluğunuzu biliyorum, yani sen çocukken bile ona olan bu sevgini görebiliyordum."
Chan utansa da içindeki merakla Namjoon'a döndü.
"Ama Yoongi babam hiç bilmiyor gibi görünüyor?"
Namjoon salatalıkları kesmeye geri dönerken kafasını olumsuz anlamda salladı.
"O salak aslında her şeyin farkında ama sadece kıskançlıktan yana. Jimin'i bu şekilde tavlamış. Changbin ve Felix'in arasını bozduğunda bile pes etmediğini bilirim onun."
Chan şaşkınlıkla ona bakarken gözlerini irice açmış ve sadece birkaç ay öncesini düşünmüştü.
"Ne yani Jimin amcam, Yoongi amcamın bunu bildiğini bilmiyor mu?"
Namjoon kıkırdayarak ona cevap verdi.
"Aslına bakarsan Jungkook ve Seok Jin de bilmiyor."
Chan şaşkınlıkla açmış olduğu ağzıyla ona bakmaya devam ediyordu.
"Hepiniz çok fenaymışsınız baba!"
Chan kıkırdayarak konuştuğu sırada Namjoon da gülmüştü. Bir süre daha konuşan ve asla susmayan bedenin sesinin kesildiğini fark edince arkasına döndü ve Seungmin'in geldiğini görünce Chan'ın bu yüzden konuşmadığını anladı.
"Baba mı? Lia sana her baba dediğinde ona 'Bana sadece amca de' diyordun!"
Seungmin girmeden önce birkaç defa daha baba diyen Chan'ın sesini duyduğunu belli ederek konuştuğunda Namjoon ona bağıran çocuğuyla sabır dilercesine kafasını yukarı kaldırmıştı.
"Babaya bağırılmaz! Ayrıca o kızı sevmediğimi söyledim. Hem on yıllık arkadaşın bana baba diyebilir, önceden de diyordu ya! Şimdi mi sorun oldu?" dedi kendini tutmaya çalışarak.
Seugmin babasını boş vererek karşısındaki Chan'a döndü.
"Seninle benim odama gidelim hadi." dedi şaşkın omeganın yanına gelip bileğini tutarak.
"Oğlum? Belki çocuk benimle kalmak istiyor, neden ona cevap vermesi için izin vermiyorsun?"
Seungmin babasının sözleriyle gözlerini Chan'a çevirmiş ve ondan bir cevap beklemişti.
"B-ben.. Baba bana izin verirsen Seungmin ile gidebilir miyim?"
Seungmin, Chan'ın cevabıyla babasına dönmüştü. Gülmemek için moraran babasını yanlış anlayıp endişeyle Chan'ı mutfaktan çıkarmıştı.
"Baba! Lütfen sadece lavaboya git, tamam mı?"
Namjoon oğlunun sözleriyle gözlerini kocaman açmış ve bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik ✓
RomanceAlfalara aşık omegalar ve onları kendilerinden uzaklaştırmaya çalışan alfalarla kaos dolu bir kitap. İlk Bölüm: 18.01.23 Son bölüm: 13.11.23