"Çağlaaa "yastığı alıp kafamın üstüne koydum ve kulaklarımı kapattım. "Çağlaaa kalk hadi" simge beni dürtüp duruyordu .Sinirle yastığı alıp yere attı. Artık sesi daha da çok geliyordu. "Offf simgee geliyorum tamam" sinirle yatağımdan kalktım .
Sabah yine o profesörün dersi vardı ve hiç gitmek istemiyordum .
Hoş görünen o ki bu tiple de gitmem pek olası değilde saçlarım birbirine girmiş dün akşam silmediğim rimelim göz altıma akmış marvellı pijamalarım kırış kırış olmuştu ve bu tipteki kız aynadan bana bakıyordu.
Kendimi bu halde görmemle aynayı kapatmam bir oldu 'Boku yemişim tipe bak ' hemen duşa girdim .
Duştan çıkarçıkmaz saçlarımı düzleştirdim üzerime beyaz tişörtümü siyah deri ceket ve siyah dar pantolonumu giymiştim. Birazda makyaj yaptım .Depresyon kombininden hallice olan kombinim ile mutfaga gittim.
Deren çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. Tabaktaki doğranmış olan salatalıktan bir dilim alıp hemen ağızıma attım . Deren birden elime vurdu "Kaç kere söylücem Çağla şunu şöyle yeme " parmaklarımı yaladım .
"Banane " simge tostları makinadan alıp tabağa koyduğu sırada bende çayları koymak için tezgaha geçtim ."Bugün dersim geç başlıyor kızlar olmadı üniversitenin bahçesinde otururuz ne dersiniz?" Bardakları masaya getirip koyduğum sırada kızlar çoktan tıkınmaya başlamıştı "Olabilir " hızla bende bir bacağımı kendime doğru çekerek oturdum . Simge klasik sabah aktivitemiz olan Müge Anlı ile Tatlı Sert programını açtı ve biz birer avukat,adli tıp uzmanı, bilirkişi ,psikolog olarak olayları çözmek için teoriler üretiyorduk.
"Bak bu kadın varya kesin bu öldürdü kocasını baksana şunun tipine hiç meymenet yok" simgenin bu sözüne deren göz devirdi .
"Ona bakılırsa Çağla 'ya bakınca da çok soğuk nevale dersin ama öyle değil yargılama insanları öyle " bu sefer Simge küçümseyerek "Deren senin şu hep iyiyi düşünme saf hallerin ne zaman düzelir canikom?" Deren tostundan bir parça ısırdı .
"Ben halimden gayet memnunum asıl sizin şu karamsar halleriniz ne zaman düzelir?" Beni dürttü ardından . "Sana ne oldu ne bu hal dalıp dalıp gidiyorsun?" Deren ya her şeyi fark ediyordu iyi kalpli kardeşim benim ama sorun şuydu ki modum düşük değildi sadece dün içimde hissettiğim o duyguya karşı korku duyuyordum ya tekrar olursa ve ben bunu engelleyemezsem düşüncesi beni geriyordu .
"Bişey olduğu yok ya öylesine dalmışım " diyip omuz silktim.
-1 saat sonra-
Otobüs durağında yine klasik otobüs bekliyorduk.
Kulaklığımda çalan Kalben - sonsuza kadar şarkısı ile modumu yakalıyordum ."
Falımdan bir bilet çıktı
Filmin adı al yazmalı
Gören var mı diye baktım
Yoktu'Otobüs gelmişti ve ben hızla otobüse binip cam kenarına oturdum kızlar ise tam karşıma oturmuştu yanıma ise tanımadığım bir çocuk oturdu hoş yüzünede bakmadım ama '
Filmin sonu çok zordu
Kimse görmez dedin usulca
Yoktun, bırakamadım bulunca
Yağmur başladı halimi sorarken
İyiyim dedim, yalan söyledim'Birden otobüs sağ virajı hızlı aldı ve ben yanımdaki kişiye doğru kaydım kafamı kaldırdığımda o kahverengi gözleri gördüm ve sakince çarpık bir şekilde gülümsedi'
Hiç unutmadım dedim
Islak gülümsedin ıslık çalarak
Hayal ettim bölüştüğümüzü
Bir ekmeği oturarak
El ele
Diz dize
Ve göz göze
Bakışarak
Hiç ölmeden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
General Fiction(...) ''...Çoban yıldızı'' Yıldıran telefonundan müziği kapatıp Airpords 'unu çıkartıp masaya koydu ve kafasını kaldırıp konuşmamı bekledi bir şey söyleyeceğimi anlamış olacakki küstahça sırıtıyordu karşımda .Halbuki bütün olayı ona anlatmıştım ve o...