Şerif Thomson iki memuru, Howard ve Mr. Sewellson beraber Powder Keg Çiftliğini gelmişlerdi. Hava karanlıktı ve bahar yağmuru bastırmıştı. Arabacıya beklemesini söylediler.
İçeri girdiklerinde Şerif Thomson ve Mr. Sewellson, Bayan Ruth ve Mr. Keg'in cansız bedeninden çıkan korkunç çürük kokusunu alır almaz mendillerini çıkarıp burunlarını kapattılar. Şerif Thomson memurlarına işaret etti ve iki memur ellerindeki fenerlerle bütün evi baştan aşağı aradılar.
Şerif Thomson '' Mr. ve Mrs. Keg'i yarın defn için kiliseye haber vereceğim. Geldiğinizde bayan Pearl buradaydı değil mi? '' ''Evet'' dedi Howard. ''Ahır ve depoya da bakmalıyız!'' Mr. Sewelson kalbini tutarak ağlamaya başladı. '' Ah Howard oğlum Mitsy'e de ...ah..'' Howard hem üzgün hem öfkeliydi. Bağırmaya başladı. ''PEARL!....PEARL!...'' Fakat Pearl çiftlikte değildi.
Yağmur iyice şiddetini artırmıştı. Arabacı kapıda göründü. '' Baylar bir sorunumuz var'' Dışarı çıktıklarında derenin suyu çiftliğe doğru yoğun bir şekilde akmaya başlamıştı. '' Olamaz buradan hemen gitmeliyiz!'' Şerif Thomson bunu söyledikten sonra Mr.Sewellson karşı çıktı. '' Ya Mitsy! Ya o da buradaysa! MİTSY! MİTSY bebeğim!!!'' Fakat su verandaya kadar çıkmıştı. İki memur yanlarına döndüler. ''Ahır ve ambar boş fakat...'' ''Fakat ne?'' diye bağırdı Şerif. '' Fakat hayvanlar efendim, ölmüşler'' Howard, memurlar ve Şerif tekrar arabalara bindiler. ''Mr. Sewellson dua edelim, Mitsy burada olmasın efendim. Hemen binin.''
Mr. Sewellson'ın gözyaşları ve yağmur birbirine karışmıştı. Arabaya binmeye ikna oldu ve her dakika dua ediyordu. Tekrar konağa döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEARL II
Misterio / SuspensoBir seri katil kadını konu alan ''Pearl'' filminin devamı olsa nasıl olurdu düşüncesinden yola çıkarak oluşturduğum korku ve dedektif roman denemesi. Filmden bağımsız şekilde okunduğunda da anlaşılabilecek şekilde yazdım.