Ses bize daha çok yaklaştı ve karşımızda durdu.
Ege: Selaamm aşkolarrrr
Barlasla gülmeye başladık.
Elis: Selam aşkoo
Barlas: Aleyküm selam bilader
İşte bu üçlü belkide ilerde dört kişi olacak bu üçlü. Unutmayın bu üçlüyü.
Ege: Size yiyecek bir şeyler getirdim.
Barlas: Eyvallah
Elis: Teşekkürler
Barlasımın gerçek karakterini görmeye başladıkk.
Ege: Eee olaylar nasıl, ne oldu?
Barlas her şeyi anlatırken poşetin içinden bana bir simit birde meyve suyu uzattı. Yemeyeceğimi anlayınca elimden aldı. Bana kendisi yedirmeye başladı. Ağzımı açmayınca bana biraz sesini yükselterek birazda kızmış bir şekilde '' aç ağzını '' dedi. Sesini yükseltince korktum. Yavaşça ağzımı açtım ve simitten böldüğü bir parçayı yedim.
Ege ve Barlas konuşuyorlardı. Ben simitimi yemeye devam ettim. Memur bey geldi. Beni bir odaya götürüp sorular sormaya başladılar. Her şeyi anlattım. Ve tabiki yaptıklarından sonra serbest bırakılamazdı. Tutuklandı.
(Biraz gerçekçi olup adamı serbest bırakmak istemedim bu benim dünyam. Adaletin olduğu, suçluların cezasını en ağır şekilde ödediği bir dünya. )
Karakoldan çıktık. Bir taksiye binip benim evime gittik. Tek yaşıyordum. Nedenlerini daha sonra öğreneceksiniz. Kapıyı açtım...
+Geçin içeri. Hoşgeldiniz.
-Eyvallah yengee
Ne yenge mi? Ne yengesi? Durdum ve Barlasın bir şey demesini bekledim.
-Ege mal mal konuşma.
+Şu odaya geçin.
Yaklaşık üç saat karakolda kalmıştık ve saat ikiydi.
-Tek mi yaşıyordun? Bunu bana neden hiç söylemedin?
+Gerek duymadım.
İkisi birden bana garip bir şekilde baktı. Neden Barlasa ters cevap vermiştim. Bende daha sonra farkettim. Ama bir şeye kızgındım. Barlasa baktığımda bana o güzel gözleri ile bakıyordu. Barlasın gözleri Güneşin ışığı ile parlıyorlardı. Ve aşık olmama gibi bir ihtimal yoktu. Sadece gözlerine baktım. Daldım gittim.
Ve o an anladımki gecemin prensi asla sönmemişti. Her zaman parlıyordu. Ben görmek istemedim sadece. İşte o an bir şeylerin daha farkına vardım. Ben kesinlikle Barlası sevmekten daha öte duygular besliyordum. Bu sanırım aşktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecemin Prensi
Teen FictionBirbirlerine sırıl sıklam aşık olan bir çiftin, arasındaki mesafe ve onlara engel olan bir çok sorun. Peki bu çiftimiz bu engellere ve bu mesafeye rağmen başarabilecek mi? Neden olmasın? Mesafeler aşka engel değildi, olmadı, olmayacak!