Tanışma-2

24 4 4
                                    

Sabah saat 07.30du alarm sesi ile uyandım. Telefonu alıp alarmı kapattım. Hala uykum vardı. Tüm gece kitap okuyup müzik dinlemiştim. Bu aralar bir kitaba takıntılıydım. "Kül" gerçekten çok güzel bir kitaptı. Telefonumu bırakmadan önce alıp bildirimlere baktım. Yaklaşık on dakika önce mesaj atmıştı. Dün tanıştığım o çocuk.

-Günaydın leydim ;)                        07.21
+Günaydın beyfendi                        07.34

Yazmasını bekledim ama daha sonra düşünüp ekledim.

+İsminizi bilmiyorum, ögrenebilir miyim acaba?                                    07.35

Bir kaç dakika bekledim fakat ne mesajima bakmıştı nede bir şey yazmıştı. Telefonu bırakıp okul için hazırlanmaya başladım. Son senemdi bu sene sınava girecektim. Hazırlandıktan sonra telefonu alıp hic açmadan cebime attım. Onunla konuştuğumu bile unutmuştum.
Cebimde telefonun bir kaç defa ard arda titremesi ile telefonu cebimden çıkardım. Evden çıkmıştım, kapının önündeydim. Ayakkabılarımı giydikten hemen sonra telefonu açıp gelen bildirimlere baktım.

Kimsenin mesajı umrumda değildi. Onunki  hariç...

-Çok kibarsınız leydim ;). İsmim Barlas. Peki ya sizinki?

Mesajı görür görmez kalbim küt küt atmaya başladı. Sanırım 50 kere tekrarladım. Sanırım 50 kere tekrar tekrar okudum. Ne oluyordu bana?

+İsminiz çok hoş. Benimkide Elis ^^

Yaklaşık on dakika bekledim mesaj kutusunda ama bakmamıştı. Hiç tanımadığım birine karşı nasıl böyle hisler besleyebiliyordum? His mi? Alakası yok kimseye karşı hislerim YOK! Emindim olmamıştı, olamazdı...

Okula gidip sırama oturmuştum. Telefonumu açtım mesaj kutusuna girdim. Daha doğrusu giremedim. Hikayesine girdim. Baktığımda bir kız hikayesinde onu paylaşmıştı. Acaba sevgilisi miydi? Aralarında bir şey mi vardı? Neyi oluyordu acaba? Kafamda sorular bir birini kovalıyordu. Bir anlık durdum. Ne yapıyordum ben. Daha tanımadığım birine mi baglanıyordum. Hayır, Asla olamazdı.

Ama ya gözleri, çok güzellerdi.

"Senin gözlerini görene kadar, hiç bir kahverengi göz umrumda olmamıştı yakışıklım..."

Bir bölümün daha sonuna geldik. Sizce Elis gerçekten aşık mı oluyor?
Aşağıya Barlasın fotoğrafını koyuyorummm..

 Sizce Elis gerçekten aşık mı oluyor? Aşağıya Barlasın fotoğrafını koyuyorummm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocuk doğuştan karizmaaa

Gecemin PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin